Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 1. mar 2018, 09:11

MOGA skrev:Ally, måske er han noget for dig? :D

:lol: :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 1. mar 2018, 14:34

Så meget for at passe på sig selv: Er nu indehaver af et dårligt knæ fordi jeg trådte forkert op i bussen i går :rulle:

Lægen kan ikke udelukke at der er skade på minisk/ledbånd, så anbefaler ro i 2 uger. Hypermobile led er altså noget fanden har skabt i vrede :sur:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 1. mar 2018, 15:08

Nå men ham den vældig lækre håndværker skrev i går. Rart at føre en samtale med en relativt selvstændigt tænkende mand der umiddelbart lyder som om han har overvejet sine svar inden han giver dem :-D
8
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 1. mar 2018, 15:09

Ghattner skrev:Jeg ved ikke om det her er den relevante tråd.

Men jeg har tit tænkt på hele net/app-dating-formatet og har selv brugt Tinder ret meget. Da kropssprog, stemme, udstråling osv. jo er vigtig for den endelige kemi, så undrer det mig at der ikke er nogle (kendte) apps der har video af profilerne som et krav. Alle med en smartphone i dag har jo mulighed for at optage en lille video af sig selv, og billeder virker allerede gammeldags ift. en video der giver et mere helt indtryk af en person. Det vil helt sikkert være meget mere grænseoverskridende for mange ift. blot uploade en selfie hvor man har meget mere kontrol over hvordan man fremstår. Men noget mere ærligt og umiddelbart med en video. Hvor mange har ikke siddet og skrevet godt med en person med lækre billeder og da man så mødte hinanden var kemien helt off? Noget der evt. kunne være blevet ”fanget” når man så videoen.


Jeg ville personligt have det rigtig svært med selv at skulle lave en video :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. mar 2018, 16:48

Thestral skrev:Nå men ham den vældig lækre håndværker skrev i går. Rart at føre en samtale med en relativt selvstændigt tænkende mand der umiddelbart lyder som om han har overvejet sine svar inden han giver dem :-D


Lyder rart.
Sidst jeg blev spurgt, hvilken type mænd jeg er til, tog jeg mig selv i at udbryde: "De normale!" ... Om det siger mest om mig eller dem, jeg tidligere har været sammen med, skal jeg lade være usagt ... :D
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. mar 2018, 16:59

LadyFox skrev:Jeg knaldede med min eks-flirt i går, det er kraftedme dumt. Jeg er dårlig til at være single og needy.


Har du lyst til at fortælle lidt mere om det? Hvad skete der, og hvordan har du det nu?
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 1. mar 2018, 17:05

Ghattner skrev:Jeg ved ikke om det her er den relevante tråd.

Men jeg har tit tænkt på hele net/app-dating-formatet og har selv brugt Tinder ret meget. Da kropssprog, stemme, udstråling osv. jo er vigtig for den endelige kemi, så undrer det mig at der ikke er nogle (kendte) apps der har video af profilerne som et krav. Alle med en smartphone i dag har jo mulighed for at optage en lille video af sig selv, og billeder virker allerede gammeldags ift. en video der giver et mere helt indtryk af en person. Det vil helt sikkert være meget mere grænseoverskridende for mange ift. blot uploade en selfie hvor man har meget mere kontrol over hvordan man fremstår. Men noget mere ærligt og umiddelbart med en video. Hvor mange har ikke siddet og skrevet godt med en person med lækre billeder og da man så mødte hinanden var kemien helt off? Noget der evt. kunne være blevet ”fanget” når man så videoen.


Jeg synes det er en rigtig interessant idé. Selvom jeg selv, sikkert som mange andre, ville have lidt svært ved at filme en selfie-video til datingbrug, så jeg ville jeg virkelig gerne se en video af de mænd jeg kunne finde interessante. En video der viser mimik, hvor man hører personens stemme og ser dem smile fortæller så meget mere om en person end nogle udvalgte billeder.
Nu legede jeg lidt videre med tanken, og tænk hvis man havde en/nogle få standard tekster hvor man bare lige skulle fylde sine egne data ind. Og så lave en selfie-film hvor man læser det op. Det ville være interessant at alle præsenterer sig selv med de samme 3-4 linjer på en lille film. Jeg er helt sikker på at folks forskelligheder og personligheder alligevel ville kunne skinne igennem. Og det ville ikke føles så udstillende at lave videoen hvis man ikke skal bedømmes for opfindsomhed.
4
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 1. mar 2018, 17:15

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg knaldede med min eks-flirt i går, det er kraftedme dumt. Jeg er dårlig til at være single og needy.


Har du lyst til at fortælle lidt mere om det? Hvad skete der, og hvordan har du det nu?

Han skrev, mens jeg sad og kedede mig, og så endte jeg med at invitere ham et smut forbi til noget pizza og så blev det bare pludselig ret hyggeligt og det ene tog det andet, og så havde vi sex, og han fik lov at overnatte.

Jeg har det egentlig fint nok med det. Det var hyggeligt nok. Men det er jo kun et par uger siden vi blev uvenner fordi han (i følge mig) var en kæmpe idiot og jeg overeagerede ret kraftigt på det efter seriøst meget alkohol - og jeg endte med at være den der råbte på fred, alene fordi jeg ikke bryder mig om at være uvenner. At skulle der hen hvor jeg efter en konflikt vælger at se helt bort fra min ret, og mine sårede følelser og bare række hånden ud, uden hverken at give eller få anerkendelse for sårede følelser er en ret stor ting for mig, og er noget det er svært for mig - så det er bare ikke så smart at ende med at have sex og sådan når formålet med freden ikke var at forsætte med at have sex, og formålet egentlig heller ikke var at være venner - men bare ikke at være uvenner og sure.
Så jeg føler lidt jeg har svigtet mig selv, men ikke værre end at jeg kan trække på skuldrende af det og sige "sket er sket".
1
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. mar 2018, 18:16

Ally skrev:
MOGA skrev:Ally, måske er han noget for dig? :D

:lol: :lol:


Altså, Ally - jeg har virkelig sådan et indre billede af dig som en rigtigt charmerende og varm man-eater - du ved, hvor sengen snart braser sammen, fordi der er så mange hak i sengestolpen. :D Og jeg synes, det er SÅ fedt - ene og alene, fordi du virker, som om du har det SÅ GODT med det. Jeg mærker kun glæde og flirt og begejstring og sjov. Ingen fortrydelse, brændte følelser, tomhed osv.. Kun ren og skær nydelse og sjov. Jeg er SÅ misundelig på, at du kan.

Altså ikke det dér med at støve fyre op, for det har jeg i al beskedenhed selv et rimeligt stort talent for (altså at forføre/charme mig frem, hvis jeg vil - jeg er ikke genert på den måde). Men uheldigvis bruger jeg det ikke til en skid. For jeg KAN ikke sex uden dybere følelser. Går fuldstændigt kuldsejlet bonkers af det. Så det er flere år siden, jeg endte med at beslutte, at "nej, bare nej".

Nåmmen, altså ... ih, hvor ville jeg også gerne kunne det dér. Det var bare det, jeg ville sige - hej! :)
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 1. mar 2018, 19:19

ManicNinja skrev:
Ally skrev:
MOGA skrev:Ally, måske er han noget for dig? :D

:lol: :lol:


Altså, Ally - jeg har virkelig sådan et indre billede af dig som en rigtigt charmerende og varm man-eater - du ved, hvor sengen snart braser sammen, fordi der er så mange hak i sengestolpen. :D Og jeg synes, det er SÅ fedt - ene og alene, fordi du virker, som om du har det SÅ GODT med det. Jeg mærker kun glæde og flirt og begejstring og sjov. Ingen fortrydelse, brændte følelser, tomhed osv.. Kun ren og skær nydelse og sjov. Jeg er SÅ misundelig på, at du kan.

Altså ikke det dér med at støve fyre op, for det har jeg i al beskedenhed selv et rimeligt stort talent for (altså at forføre/charme mig frem, hvis jeg vil - jeg er ikke genert på den måde). Men uheldigvis bruger jeg det ikke til en skid. For jeg KAN ikke sex uden dybere følelser. Går fuldstændigt kuldsejlet bonkers af det. Så det er flere år siden, jeg endte med at beslutte, at "nej, bare nej".

Nåmmen, altså ... ih, hvor ville jeg også gerne kunne det dér. Det var bare det, jeg ville sige - hej! :)


Altså... der er ikke noget i vejen med at være så meget single at sengen braser sammen :fløjt:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 1. mar 2018, 19:23

ManicNinja skrev:Altså, Ally - jeg har virkelig sådan et indre billede af dig som en rigtigt charmerende og varm man-eater - du ved, hvor sengen snart braser sammen, fordi der er så mange hak i sengestolpen. :D Og jeg synes, det er SÅ fedt - ene og alene, fordi du virker, som om du har det SÅ GODT med det. Jeg mærker kun glæde og flirt og begejstring og sjov. Ingen fortrydelse, brændte følelser, tomhed osv.. Kun ren og skær nydelse og sjov. Jeg er SÅ misundelig på, at du kan.

Altså ikke det dér med at støve fyre op, for det har jeg i al beskedenhed selv et rimeligt stort talent for (altså at forføre/charme mig frem, hvis jeg vil - jeg er ikke genert på den måde). Men uheldigvis bruger jeg det ikke til en skid. For jeg KAN ikke sex uden dybere følelser. Går fuldstændigt kuldsejlet bonkers af det. Så det er flere år siden, jeg endte med at beslutte, at "nej, bare nej".

Nåmmen, altså ... ih, hvor ville jeg også gerne kunne det dér. Det var bare det, jeg ville sige - hej! :)

Tusind tak, Ninja :kys: Jeg er bestemt kun glad for, at det er sådan du ser mig - og der er nok også en hel del om snakken :genert: Jeg nyder (!) opmærksomheden, flirten, sexen og generelt det lækre, positive humør og skønne følelse af tilpashed, jeg har i kroppen. Og nej, der er bestemt ingen fortrydelse eller lign. over det, jeg gør. Tværtimod.
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. mar 2018, 20:50

Jeg har set kattevideoer på Instagram. Jeg er tre sekunder fra at blive crazy cat lady! :lol:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. mar 2018, 22:37

Primerose skrev:
ManicNinja skrev:
Ally skrev:
MOGA skrev:Ally, måske er han noget for dig? :D

:lol: :lol:


Altså, Ally - jeg har virkelig sådan et indre billede af dig som en rigtigt charmerende og varm man-eater - du ved, hvor sengen snart braser sammen, fordi der er så mange hak i sengestolpen. :D Og jeg synes, det er SÅ fedt - ene og alene, fordi du virker, som om du har det SÅ GODT med det. Jeg mærker kun glæde og flirt og begejstring og sjov. Ingen fortrydelse, brændte følelser, tomhed osv.. Kun ren og skær nydelse og sjov. Jeg er SÅ misundelig på, at du kan.

Altså ikke det dér med at støve fyre op, for det har jeg i al beskedenhed selv et rimeligt stort talent for (altså at forføre/charme mig frem, hvis jeg vil - jeg er ikke genert på den måde). Men uheldigvis bruger jeg det ikke til en skid. For jeg KAN ikke sex uden dybere følelser. Går fuldstændigt kuldsejlet bonkers af det. Så det er flere år siden, jeg endte med at beslutte, at "nej, bare nej".

Nåmmen, altså ... ih, hvor ville jeg også gerne kunne det dér. Det var bare det, jeg ville sige - hej! :)


Altså... der er ikke noget i vejen med at være så meget single at sengen braser sammen :fløjt:


Nej? Det mener jeg heller ikke, jeg sagde noget om :P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. mar 2018, 01:20

Planten skrev:Jeg har set kattevideoer på Instagram. Jeg er tre sekunder fra at blive crazy cat lady! :lol:

Kender du brugeren "littlemunchiepooky"? :-D

Jeg overvejer at give min nevø en smartphone kun så jeg har en at sende alt det lort med dyr jeg ser på Youtube og lignende til :lol: :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. mar 2018, 01:36

MOGA skrev:
Juki skrev:Ham der Hugo Helmig er da egentlig meget charmerende.. Og meget ung :genert:


Meget ung.

Ally, måske er han noget for dig? :D

:-D

Jeg har egentlig mest undgået ham fordi jeg synes hans "Please don't lie" single er dårlig og irriterende, men jeg kom til at se ham i Natholdet(tror jeg det var) i går. Jeg er helt overrasket over hvor sød og charmerende han er. Og over at han kun er 19 år. Og bor hjemme.. :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"