Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 25. feb 2018, 22:29

Min dumme sarte mave :tie:
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Primerose » 25. feb 2018, 23:07

Delfin skrev:
kidkomb skrev:
2SHY skrev:^ Ingen af de kasser jeg har siddet i har været automatiske i den sidste ende. Det er så også længe siden så måske er det lavet om

Vildt nok. Jeg arbejdede i Netto indtil 2005.


Det ender jo med, at jeg bliver nødt til at spørge dem :lol:


Jeg har siddet i kassen i Irma, og der var båndet automatisk i begge ender. Der var slet ingen fodpedaler, men en lille kontakt på kanten ved kassen, som man kunne slukke det bagerste bånd på. Hvis det gik i stå med at køre før alle varerne var nede i enden måtte man slukke og tænde på kontakten for at få det til at køre videre. Så det havde været meget besværligt at sidde og gøre det i takt med at en kunde får sine varer i posen, når man samtidig skal bruge begge sine arme til at scanne nye varer og føre dem over kassen.
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. feb 2018, 23:45

En af supervisorne på mit casual job har/er i gang med at starte et fodboldakademi. Han har hørt at jeg er indenfor sundhedssektoreren og vil gerne have mig ombord. Det er jo selvfølgelig pisse fedt.

MEN... så fortsatte han så videre med at de betalte en anden med min uddannelse, men ikke ville betale mig - jeg skulle være frivillig og så vil de bare dække benzin.

Helt ærligt, hvad fanen bilder han sig ind?! Hiver mig til side og går ud fra at jeg er så desperat efter erfaring at jeg vil putte så meget tid og energi i hans projekt som han har brug for, uden at blive lønnet!
Jeg bliver ærlig talt rasende. Det er skide respektløst bare at antage at jeg vil være med uden at få noget for det. Jeg skal åbenbart leve af luft og gode intentioner. Amen det irriterer mig helt vildt :cuss:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 26. feb 2018, 08:10

TakeAChanceOnMe skrev:En af supervisorne på mit casual job har/er i gang med at starte et fodboldakademi. Han har hørt at jeg er indenfor sundhedssektoreren og vil gerne have mig ombord. Det er jo selvfølgelig pisse fedt.

MEN... så fortsatte han så videre med at de betalte en anden med min uddannelse, men ikke ville betale mig - jeg skulle være frivillig og så vil de bare dække benzin.

Helt ærligt, hvad fanen bilder han sig ind?! Hiver mig til side og går ud fra at jeg er så desperat efter erfaring at jeg vil putte så meget tid og energi i hans projekt som han har brug for, uden at blive lønnet!
Jeg bliver ærlig talt rasende. Det er skide respektløst bare at antage at jeg vil være med uden at få noget for det. Jeg skal åbenbart leve af luft og gode intentioner. Amen det irriterer mig helt vildt :cuss:


Hvad svarede du ham?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. feb 2018, 09:20

Pandesteg skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:En af supervisorne på mit casual job har/er i gang med at starte et fodboldakademi. Han har hørt at jeg er indenfor sundhedssektoreren og vil gerne have mig ombord. Det er jo selvfølgelig pisse fedt.

MEN... så fortsatte han så videre med at de betalte en anden med min uddannelse, men ikke ville betale mig - jeg skulle være frivillig og så vil de bare dække benzin.

Helt ærligt, hvad fanen bilder han sig ind?! Hiver mig til side og går ud fra at jeg er så desperat efter erfaring at jeg vil putte så meget tid og energi i hans projekt som han har brug for, uden at blive lønnet!
Jeg bliver ærlig talt rasende. Det er skide respektløst bare at antage at jeg vil være med uden at få noget for det. Jeg skal åbenbart leve af luft og gode intentioner. Amen det irriterer mig helt vildt :cuss:


Hvad svarede du ham?


At jeg nok ikke har tid eftersom jeg er hos en professionel klub pretty much fuldtid indtil sommeren.

Fik slet ikke sagt noget om løn, blev simpelthen så paf og ville egentlig bare gerne i gang med mit arbejde..
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 26. feb 2018, 09:39

TakeAChanceOnMe skrev:
Pandesteg skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:En af supervisorne på mit casual job har/er i gang med at starte et fodboldakademi. Han har hørt at jeg er indenfor sundhedssektoreren og vil gerne have mig ombord. Det er jo selvfølgelig pisse fedt.

MEN... så fortsatte han så videre med at de betalte en anden med min uddannelse, men ikke ville betale mig - jeg skulle være frivillig og så vil de bare dække benzin.

Helt ærligt, hvad fanen bilder han sig ind?! Hiver mig til side og går ud fra at jeg er så desperat efter erfaring at jeg vil putte så meget tid og energi i hans projekt som han har brug for, uden at blive lønnet!
Jeg bliver ærlig talt rasende. Det er skide respektløst bare at antage at jeg vil være med uden at få noget for det. Jeg skal åbenbart leve af luft og gode intentioner. Amen det irriterer mig helt vildt :cuss:


Hvad svarede du ham?


At jeg nok ikke har tid eftersom jeg er hos en professionel klub pretty much fuldtid indtil sommeren.

Fik slet ikke sagt noget om løn, blev simpelthen så paf og ville egentlig bare gerne i gang med mit arbejde..


Forståeligt. Håbede nemlig, at du var kommet med et eller andet snappy comeback oven på sådan et flabet forslag, men oftest i sådan en situation bliver man bare mundlam.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. feb 2018, 09:47

Pandesteg skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Pandesteg skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:En af supervisorne på mit casual job har/er i gang med at starte et fodboldakademi. Han har hørt at jeg er indenfor sundhedssektoreren og vil gerne have mig ombord. Det er jo selvfølgelig pisse fedt.

MEN... så fortsatte han så videre med at de betalte en anden med min uddannelse, men ikke ville betale mig - jeg skulle være frivillig og så vil de bare dække benzin.

Helt ærligt, hvad fanen bilder han sig ind?! Hiver mig til side og går ud fra at jeg er så desperat efter erfaring at jeg vil putte så meget tid og energi i hans projekt som han har brug for, uden at blive lønnet!
Jeg bliver ærlig talt rasende. Det er skide respektløst bare at antage at jeg vil være med uden at få noget for det. Jeg skal åbenbart leve af luft og gode intentioner. Amen det irriterer mig helt vildt :cuss:


Hvad svarede du ham?


At jeg nok ikke har tid eftersom jeg er hos en professionel klub pretty much fuldtid indtil sommeren.

Fik slet ikke sagt noget om løn, blev simpelthen så paf og ville egentlig bare gerne i gang med mit arbejde..


Forståeligt. Håbede nemlig, at du var kommet med et eller andet snappy comeback oven på sådan et flabet forslag, men oftest i sådan en situation bliver man bare mundlam.


Det ville jeg også ønske at jeg havde gjort, men stod bare sådan lidt “hvad ...?”
Jeg er stadig under uddannelse så meget af det arbejde jeg laver pt er ulønnet, men jeg kan jo ikke leve af at arbejde ulønnet så på et eller andet punkt er jeg også nødt til at sige stop. Der hvor jeg er nu bruger jeg omkring 30 timer fysisk og så mellem 10-15 timer på at læse op på relevante emner/lave noter/planlægge sessioner, men der er jeg altså blevet stillet en betalt stilling i lovning når jeg har min bachelor til sommer.

Men intet blev aftalt, så hvis han kontakter mig for at få detaljer på plads må jeg jo sige til ham at tak for tanken, men der kommer altså ikke mad på bordet for en 40+ timers arbejdsuge uden løn og så se om han vil give noget mere end bare benzinpenge.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 26. feb 2018, 11:30

Kattefjæs skrev:
Juki skrev:Når man ligger og slumrer i sengen i weekenden og det så banker uventet på døren!

Jeg er for nysgerrig til ikke at vide hvem der banker på en søndag formiddag, men samtidig for doven og uanstændig klædt til at springe ud af sengen for at åbne for vedkommende.


Der kom nogen og bankede paa her fredag aften. Vi havde LIGE sat os med pizza, film og roedvin. Jeg gad simpelthen ikke. Det er alligevel altid bare Jehovas Vidner, eller nogen af overboens ghetto-venner som er gaaet forkert. :rulle:

Jeg tror det var en indsamler fra Børns Vilkår. Der lå i hvert fald en seddel i postkassen om at de havde været forbi :D

Det undrer mig dog stadig at jeg ikke har hørt dem ved naboerne eller at nogle af naboernes hunde reagerede på det.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2018, 12:01

Jalousi. Fuck hvor er jeg træt af at blive ædt af den slags crap
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 26. feb 2018, 12:22

Juki skrev:
Kattefjæs skrev:
Juki skrev:Når man ligger og slumrer i sengen i weekenden og det så banker uventet på døren!

Jeg er for nysgerrig til ikke at vide hvem der banker på en søndag formiddag, men samtidig for doven og uanstændig klædt til at springe ud af sengen for at åbne for vedkommende.


Der kom nogen og bankede paa her fredag aften. Vi havde LIGE sat os med pizza, film og roedvin. Jeg gad simpelthen ikke. Det er alligevel altid bare Jehovas Vidner, eller nogen af overboens ghetto-venner som er gaaet forkert. :rulle:

Jeg tror det var en indsamler fra Børns Vilkår. Der lå i hvert fald en seddel i postkassen om at de havde været forbi :D

Det undrer mig dog stadig at jeg ikke har hørt dem ved naboerne eller at nogle af naboernes hunde reagerede på det.


De samlede også ind ude hos os, vi holdt familiefrokost og gloede godt nok noget, da der mens vi sad og spiste pludselig kom en bil kørende ned af vores markvej - havde virkelig ikke regnet med, at der kom indsamlere så langt ude på landet, men der kom en gammel mand tussende ud af bilen med sin indsamlingsbøsse.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 26. feb 2018, 13:36

Hovedpine på 5. dag nu. Nu har jeg prøvet det, er ikke fan, så det bliver et nej tak herfra.
3
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 26. feb 2018, 14:51

hthy skrev:
PaleSeptember skrev:Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

SÅ FAT DET DOG! :cuss: :sur: :rulle:


Jeg ser først dit indlæg og den efterfølgende debat i dag. Men vi har tit det modsatte problem, især ved storindkøb, hvor min mand går ned for enden af båndet for at pakke i foldekasser og poser, Da skal han tit bede om, at de kører lidt med båndet igen så varerne kommer ned, så han kan nå dem. Det er nok værst i Bilka, hvor de her i byen vist skal træde på en pedel for at båndet kører. Vi lægger da også altid de tungeste varer først for at få dem nederst i vores kasser og poser.


Jeg håber godt nok, at man får ekstra tillæg, hvis man er ansat som pedel i jeres Bilka. :gruble:
20
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Kattefjæs » 26. feb 2018, 22:14

Rosa Espinosa skrev:Forstår ikke opslag som dem her. Har de bare kastet en terning og tager hvad end hund folk måtte have?


Det lyder som lige præcis den slags mennesker man ikke vil sælge sin hvalp til. Ever.
4
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Studsgaard » 26. feb 2018, 22:45

Rosa Espinosa skrev:Forstår ikke opslag som dem her. Har de bare kastet en terning og tager hvad end hund folk måtte have?

Så de leder efter alt fra en chiaua til sch Bernhard - bare den er kær som hvalp :nerve:

Sådan nogen bør ikke have dyr!
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Juki » 26. feb 2018, 22:56

Studsgaard skrev:
Rosa Espinosa skrev:Forstår ikke opslag som dem her. Har de bare kastet en terning og tager hvad end hund folk måtte have?

Så de leder efter alt fra en chiaua til sch Bernhard - bare den er kær som hvalp :nerve:

Sådan nogen bør ikke have dyr!

Jamen de er jo begge meget dyre glade.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"