Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 17. jan 2018, 22:10

Miss_no_More skrev:
bluetof1 skrev:
Jeg har bare menstruation, men jeg har lyst til chokolade og junk.
Heldigvis er jeg for doven til at køre efter det så jeg nøjes med noget left over pizza. Det er bare ikke helt godt nok...


Er det nu, jeg skal fortælle, jeg har en plade Marabou Daim liggende i køleskabet eller er det for ondt? :devil:


Den fik jeg nok af da jeg var gravid med barn nummer to, så den er jeg da bare ligeglad med.
Og hvad skal den i øvrigt i køleskabet?! Det bliver sådan noget underligt smuldrende noget når det er koldt :badr:
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 18. jan 2018, 05:49

Jeg havde marerit i nats så nu e rjeg opppe før fanden får sko på selvom jeg stadig er pisse træt
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 18. jan 2018, 09:54

bluetof1 skrev:
Miss_no_More skrev:
bluetof1 skrev:
Jeg har bare menstruation, men jeg har lyst til chokolade og junk.
Heldigvis er jeg for doven til at køre efter det så jeg nøjes med noget left over pizza. Det er bare ikke helt godt nok...


Er det nu, jeg skal fortælle, jeg har en plade Marabou Daim liggende i køleskabet eller er det for ondt? :devil:


Den fik jeg nok af da jeg var gravid med barn nummer to, så den er jeg da bare ligeglad med.
Og hvad skal den i øvrigt i køleskabet?! Det bliver sådan noget underligt smuldrende noget når det er koldt :badr:


Chokolade er da bedst når det har været i køleskab :savl: :)
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 18. jan 2018, 11:14

:cuss: Mens.....
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 19. jan 2018, 11:49

Det var faktisk i går.
Min bilnøgle er gået i stykker. Det er fandme anden gang. Jeg tror så bare det er nøgle nummer to. Den første blev byttet på garantien, men bilen er nu over tre år, så der er ikke garanti på nøglerne mere. Det er jo ikke fordi de bliver smidt rundt med eller noget. Det er det blik/plastik der vipper frem og tilbage der er gået i stykker.
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 20. jan 2018, 15:43

Min tur hos frisøren.
Skulle ha´, som altid, lyse striber.
Det er- godt nok- et par mdr siden, at jeg var der sidst, så min normale hårfarve (leverpostej) var vokset godt ud.
Sidder altid en time, med den ski** hætte på og gjorde det også- i dag.
Hvad fik jeg lige ud af det.......
Orangerødt hår. .... :panik:
Hvad sker der lige.
ARRGGHHHH.....
Jeg blev sgu så sur. Frisøren kunne godt se det- og ville lave nye striber med det samme.
Det kan min ryg bare ikke holde til, at sidde så længe
Så nu må jeg - på mandag- ned og have det hele lavet om.
PIS oss.
Bliver nok nødt til, at finde ny frisør. De sidste gange har jeg ikke været tilfreds- heller ikke med klipningen.
ÅHHHHHH. :ad!:

Åskyld, mit udbrud.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jan 2018, 19:00

Først nyheden om, at kajakroeren er fundet druknet. Det var forventet, men alligevel. Jeg var ude at gå med hunden onsdag aften og kunne ikke forstå, hvorfor det skide fly ikke bare kunne ramme landingsbanen - så var det en helikopter, der kredsede ude ved Augustenborg Fjord/Sebbelev Nor.
Den fortsatte i mange timer, og jeg håbede sådan, de havde fundet ham dagen efter.

Og så et billede, David Mandel har delt på IG - delt fra Numserasmus' profil. Et billede af en syrisk dreng, der er frosset ihjel. Øv, altså!
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 21. jan 2018, 19:16

Hovedpine ( af den migræne lignende slags ) hele dagen :whine:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 21. jan 2018, 23:02

Rotter i kgs have, udover det er megaklamt så er det øv at legepladsen har været lukket siden august, at højene med gamle rhododendron har måttet ryddes helt og ænderne kommer stadig pænt og beder om mad og nu er vi nødt til at lade være med at give en eneste bid.

Det fylder meget når man går derinde, med skilte og ting der er væk og selvom det lader til at man har sat massivt ind og det selvfølgelig er positivt, så er det bare ikke fedt at være der når man har rotteraderen tændt hele tiden og går og kigger under buske og langs hække selvom man prøver at lade være.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 22. jan 2018, 00:04

Falstria skrev:
hotlips skrev:Rotter i kgs have, udover det er megaklamt så er det øv at legepladsen har været lukket siden august, at højene med gamle rhododendron har måttet ryddes helt og ænderne kommer stadig pænt og beder om mad og nu er vi nødt til at lade være med at give en eneste bid.

Det fylder meget når man går derinde, med skilte og ting der er væk og selvom det lader til at man har sat massivt ind og det selvfølgelig er positivt, så er det bare ikke fedt at være der når man har rotteraderen tændt hele tiden og går og kigger under buske og langs hække selvom man prøver at lade være.


En godt trænet foxterrier kan tage 20 rotter i minuttet hvis man lige rammer rottebo ;)


Der er rottefænger på hver aften med salonriffel og svovlbomber, der kommer 3 rottehunde med faste intervaller, det er vist et par gange om ugen.

De har taget over 600 rotter og de har været igang med gravemaskiner for at fjerne gange.

Så jeg har tiltro til at de gør hvad de kan og hvad der skal til, det har været en hård omgang, ikke mindst for gartnerne der har været meget kede af det.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 22. jan 2018, 05:15

At vågne en time før vækkeuret med knaldende hovedpine og udsigt til en tætpakket arbejdsdag fra 7.30-20.30.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 22. jan 2018, 08:56

Min chef har lige kontaktet med vedr sygesamtale. Jeg vidste godt den ville komme nu her, og jeg har givet besked om at jeg kigger ind på torsdag efter et ærinde (psykolog) jeg har i byen alligevel. Ville ønske jeg ikke behøvede det, men jeg skal aflevere en sygeerklæring fra lægen ved samme lejlighed og den skal jeg i første omgang selv lægge ud for hos lægen - og de penge vil jeg ikke vente med at få retur til sidste i februar.

Men nu sidder jeg her med en klump i maven og stresshovedpine under anmarch. Jeg har virkelig ikke lyst til at delagtiggøre min chef i noget som helst lige nu. Ikke så længe jeg stadig kun er i opstarten af behandling og knap nok ved hvordan jeg har det :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 22. jan 2018, 09:56

Lemonella skrev:
Daine skrev:Min chef har lige kontaktet med vedr sygesamtale. Jeg vidste godt den ville komme nu her, og jeg har givet besked om at jeg kigger ind på torsdag efter et ærinde (psykolog) jeg har i byen alligevel. Ville ønske jeg ikke behøvede det, men jeg skal aflevere en sygeerklæring fra lægen ved samme lejlighed og den skal jeg i første omgang selv lægge ud for hos lægen - og de penge vil jeg ikke vente med at få retur til sidste i februar.

Men nu sidder jeg her med en klump i maven og stresshovedpine under anmarch. Jeg har virkelig ikke lyst til at delagtiggøre min chef i noget som helst lige nu. Ikke så længe jeg stadig kun er i opstarten af behandling og knap nok ved hvordan jeg har det :(


Husk du har ret til at have en bisidder med. Eventuelt en Tillidsrepræsentant.
Her står lidt gode råd: http://sygeguide.dk/hvis-du-er-blevet-s ... bejdsgiver

:kram:

Vi har ingen tillidsrepræsentant, ellers ville det have været oplagt. Men der er heldigvis et par dage til, så jeg kan nå at få nerverne lidt under kontrol. Og det bliver forhåbentlig en kort samtale, det bliver først aktuelt med en mulighedserklæring næste gang/slut februar, så der er pt ikke så meget at snakke om.

Og tak :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 22. jan 2018, 10:03

Mega lang ventetid hos ørelægen. Datteren havde tid 8.50 vi kom ind til høreprøve 9.45 og først ind til selve Ørelægen en hel time efter det var hendes tid.

Når det i forvejen er svært for mig lige pt, så gøre det bestemt ikke noget godt med sådan en omgang.
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf mulledit » 22. jan 2018, 10:11

At der altid skal gå tøse fnidder i at arrangere polterarbend... :stoned: :puke: :rulle:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion

Tilbage til "Generelt"