Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 379
Likede indlæg: 3172

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 11. jan 2018, 21:22

Min radiator trænger til at blive luftet ud, men kærven på skruen er ødelagt, så jeg kan ikke gøre det. Lyden driver mig til vanvid :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8372

Indlægaf sigge » 12. jan 2018, 00:24

Jeg blev vækket for 35 min. siden af en gøende hund. Først troede jeg, det kom udefra, men så gik det op for mig, at det kommer fra lejligheden over min. I en bygning, hvor vi ikke må holde hund.

Jeg har taget tøj på og været oppe og banke på, men der er tydeligvis ikke nogen (mennesker) hjemme, og jeg kan ikke finde et tlf. nr. på overboen på nettet.

For helvede! :cuss: Jeg vil sove.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2251
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21628

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2018, 09:06

Tillykke til Aarhus der får en Madklubben i stedet for en Jensen.
Ikke tillykke til de der får arbejde der og skal arbejde uden overenskomst og til langt dårligere løn og vilkår end dem på Jensens skulle :rulle:
1
Min yndlingsstilling er søstjernen.
bluetof1
Kort karma: 680
Likede indlæg: 4369

Indlægaf bluetof1 » 12. jan 2018, 11:18

Har ikke hørt noget fra min kæreste siden et halvfornærmet "?" sidst på aftenen i går. Jeg var ved at falde i søvn og orkede ikke lige at spørge hvad det gik ud på så jeg er da lidt spændt på hvorfor han er sur på mig og hvornår han synes han skal anerkende min eksistens igen.
Sådan noget irriterer mig.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1935

Indlægaf Nicolait » 12. jan 2018, 18:10

Hvorfor dansk tv kun viser ems officielle åbningskamp på deres betalingstjenester.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 430
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6313

Indlægaf Studsgaard » 12. jan 2018, 21:32

Min psyke.

Ældstesønnen skal konfirmeres i år og nu begynder alle konfirmand shows m.m. Jeg har det bare så skidt med st være ude i store forsamlingere i længere tid så det er svært for mig at tage med til det. Det er virkelig irriterende at jeg ikke kan være så stor del af det.
Far og farmor tager gladeligt med ham (jeg har et rigtig godt forhold til svigermor) og farmor kommer endda og henter ham i morgen så skal de på hyggetur og kikke på tøj.

Mem det er virkelig svært for mig ikke at være så stor en del af det.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2337

Indlægaf Æske » 12. jan 2018, 22:47

At jeg er på nattevagt.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 613
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8989

Indlægaf Delfin » 13. jan 2018, 05:48

Æske skrev:At jeg er på nattevagt.

Nu er den snart slut :banan:

- også nattevagt her
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4561

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 07:11

Jeg var også i nattevagt, men det generede mig ikke rigtig :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5745

Indlægaf Guilded_Lily » 13. jan 2018, 07:22

Min hals. Den gør helt afsindigt ondt.
Det åndssvage er, at jeg var ved læge i går i anden anledning, men der syntes jeg egentlig, Strepsil hjalp fint, så jeg fik ikke lægen til at kigge på det. Nu er det lige før, det trækker tårer. FFS!
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 249
Likede indlæg: 4546

Indlægaf hotlips » 13. jan 2018, 09:31

Folk der flasher hvor skide meget øko de er.. Ved at hente trailere fulde af tang, grave ramsløg op i skoven, hente sandtorn ved kysten og tage frøkapsler fra stærkt truede blomster.

Jeg ved ikke hvor det er gået galt, om det er undervisning i skolen der halter, men der er for fanden da et minimum af sund fornuft man kan forvente af voksne mennesker.

Hvis du ser en blomst du aldrig har set før, så lad være med at plukke den, der er måske en grund til at man ikke ser dem ret tit, skoven og stranden fungerer som hjemsted for hovedparten af dyr og planter i Danmark, det er muligt man ikke kan se det skader at man graver, men når man gør det så laver man skader på myecelier der er flere kilometer lange og det er umuligt at se hvad der er af andre ting som rødder af små planter og mosser der ikke kan ses på alle årstider og jo flere der gør det, jo større bliver risikoen for at vi engang i fremtiden må lave de naturområder med de mest sjældne organismer lukket for offentligheden, der er allerede mindre områder med hegn om visse steder og man lægger ikke længere de mest sjældne arter af ørne og andre rovfugle ind på kort til offentligheden.

Det er helt fint man ikke kan alle regler, og vi kan alle begå fejl men prøv da i det mindste lige at se om der er noget at tage hensyn til når man nu selv så gerne vil ud i naturen så vil man vel også gerne være med til at værne om den.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1276
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21210

Indlægaf LadyFox » 13. jan 2018, 09:41

I går var vi oppe og se Castillo de Gibralfaro, og på turen ned fik jeg overbelastet begge mine knæ med knæskader, og så har jeg menstruation og endometriose - så jeg sidder med smerter i knælende og ondt i maven, det er jo lige det man ønsker sig på en ferie.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 14. jan 2018, 18:39

Den reklame fra Fitnessdk med Mille Dinesen der siger kloge ting som "Velvære er vel at vide hvad man vil" og
"Så hvad vil du? Altså lige nu" er så belastende!!

Jeg kan da godt have lyst til kage og junkfood, og taget beslutningen om at det er mit fødeindtag den dag, men det har da ikke noget med velvære at gøre :rulle:

(Jeg ved godt hvad budskabet med reklamen er, det er bare et latterligt ordvalg)
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Kort karma: 158
Likede indlæg: 3490

Indlægaf Lykke » 14. jan 2018, 19:00

Juki skrev:Den reklame fra Fitnessdk med Mille Dinesen der siger kloge ting som "Velvære er vel at vide hvad man vil" og
"Så hvad vil du? Altså lige nu" er så belastende!!

Jeg kan da godt have lyst til kage og junkfood, og taget beslutningen om at det er mit fødeindtag den dag, men det har da ikke noget med velvære at gøre :rulle:

(Jeg ved godt hvad budskabet med reklamen er, det er bare et latterligt ordvalg)

Den er virkelig mærkelig den reklame. Der har aldrig været flere fitnesscentre - jeg tvivler virkelig på at de gør særlig meget for den almene sundhed blandt befolkningen.

Plus hele det der med at tabe sig, hvorfor er det nødvendigvis vigtigt. Hvorfor ikke bare holde fokus på at det kan være sjovt, for nogen, at tage i fitness - eller sådan et eller andet.

Ja ja. Det er bare en reklame.
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 249
Likede indlæg: 4546

Indlægaf hotlips » 14. jan 2018, 21:26

Min dreng, og det sker ikke ret tit.

Han har fået en mani med at stå op når han er blevet puttet og har fået læst historie, selv når han ligger og øjnene falder i, så står han op og påstår han ikke kan sove, og det er så hurtigt at jeg ikke engang får sat mig i min seng, soveværelset ligger lige skråt over for hans, så det er sekunder efter jeg går ud at han rejser sig igen.

Det er helt okay han kommer hvis han vågner, han har sovet igennem siden han var 4 måneder og rykkede ind i sit eget værelse for et år siden uden det nogensinde har givet problemer.

Det er een ting at være bange, ikke kunne sove og den slags, men at han tilsyneladende bare ikke gider sove alene pludselig det er sq irriterende og udover det virkelig stinker at slutte dagen med sure miner så kan man så set frem til en dreng der er dødtræt og gnaven i morgen tidlig.
0

Tilbage til "Generelt"