Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2018, 16:45

Hewlett skrev:
2SHY skrev:
Hewlett skrev:Jeg har ikke været så meget i denne tråd på det sidste, men vil du ikke forklare, er det en eller anden kendt som du har haft kontakt med?

Det er svært, både for dig men også for ham, at navigere rundt i et muligt fan/kendt forhold. Han kan tro, at du kun er interesseret i ham, fordi han har en vis "status". Hvordan har I mødt hinanden? Har I set hinanden "live", været på date eller andet?

Hvis du ikke har lyst til at svare på ovenstående er det selvfølgelig helt forståeligt :)

Åh jeg magter næsten ikke at genfortælle fra starten af. Jeg tror hovedessensen kommer her fra den 12/12

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=557187#p557187

Jeg tror dog godt han er klar over at det for mig er ret (forstå mig ret) ligegyldigt “hvem” han er. Det har været yderst begrænset hvor meget vi har talt om podcasten og hvad han laver for den. Jeg har ikke engang spurgt til live shows andet end at ønske ham god fornøjelse og så at spørge om det var en god tur. Men jeg er med på at det kan være virkelig svært at vurdere for ham

Ingen møder eller dates i og med det er en lidt bekostelig affære at tage til USA kun for det. Skal jeg afsted skal det være for en længere periode og så se lidt af det hele. Skulle muligheden for at møde ham dukke på, så må man tage det derfra


Ååååh! Jaja, nu er jeg med :) Sorry....

Øv, at han er gået i "silent mode". Men at køre langdistance ER svært og især da, hvis man så slet ikke har mødt hinanden og mærket den der gnist.

Det er helt i orden :) Det er heller ikke nemt at følge med i det hele herinde

Mine bedste forhold har i virkeligheden været langdistance forhold but I get your point

Nu må jeg lige have lidt fokus på mig selv og få samlet mig op igen og så prøver jeg at skrive. Hører jeg intet er det et svar og hvis jeg får et svar bliver jeg forhåbentligt klogere. Der kan være alt og intet i vejen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 13. jan 2018, 19:30

Et par gange om ugen, på vej til arbejde, cykler jeg forbi den her bemærkelsesværdige kvinde. Hun er vel omkring 15 år ældre end mig, og altid utroligt elegant klædt (med en eller anden del i sort læder). Så jeg har altid kigget lidt ekstra, når jeg var så heldig at se hende.
For et par uger siden begyndte jeg at give hende et smil når jeg kørte forbi. De første par gange kiggede hun lidt underligt på mig, men i går morges fik jeg et smil og et ‘godmorgen’ tilbage! :D
27
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2018, 10:16

klumphen skrev:Et par gange om ugen, på vej til arbejde, cykler jeg forbi den her bemærkelsesværdige kvinde. Hun er vel omkring 15 år ældre end mig, og altid utroligt elegant klædt (med en eller anden del i sort læder). Så jeg har altid kigget lidt ekstra, når jeg var så heldig at se hende.
For et par uger siden begyndte jeg at give hende et smil når jeg kørte forbi. De første par gange kiggede hun lidt underligt på mig, men i går morges fik jeg et smil og et ‘godmorgen’ tilbage! :D


Jeg glæder mig allerede meget til fortsættelsen! :)
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2018, 10:21

Kæft, jeg er træt efter polter-middag for veninde i aftes/nat. Men hold op, hvor var det hyggeligt og sjovt - otte tøser i, hvad der føltes som timelangt latteranfald. Tilsat rigtigt, rigtigt mange lækre - hjemmelavede - drinks ...

Jeg vågnede og begyndte sgu at grine igen. :D

Nu et bad og så af sted mod mosen. Skal mødes med skøn jævnaldrende singlekvinde, som vist er ved at blive en veninde :love:
12
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. jan 2018, 18:44

Jeg var til julefrokost med arbejdet i går. Det var skidesjovt, og vi festede i 12 timer :banan: Til gengæld har jeg total tømmermænds/sundays blues lige nu. Føler mig virkelig nedtrykt. Og alene. Kunne virkelig godt tænke mig en sød mand lige nu :(
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2018, 18:51

Animi skrev:Jeg var til julefrokost med arbejdet i går. Det var skidesjovt, og vi festede i 12 timer :banan: Til gengæld har jeg total tømmermænds/sundays blues lige nu. Føler mig virkelig nedtrykt. Og alene. Kunne virkelig godt tænke mig en sød mand lige nu :(


Jeg bliver altid decideret deprimeret og overfølsom, hvis jeg har tømmermænd. Altså sådan seriøst nedslået og grædefærdig. Mit bedste råd er at huske sig selv på, at det normalt bare skyldes en kemisk reaktion i hjernen - og er væk igen efter en god nats søvn. :) Den erkendelse gør, at man lige akkurat kan holde det ud.

Sov dejligt!
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 14. jan 2018, 22:30

Jeg skal mødes med min ‘date’ i morgen og igen her i weekenden... Jeg glæder mig til at se ham igen :) Jeg er glad over, at han tager initiativ til, at vi skal ses flere gange - i stedet for at aftale det fra gang til gang...

Det er lige som om, at vi har ‘rykket’ os... Altså hvor det er blevet en naturlighed, at vi skal ses igen... :)
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. jan 2018, 22:44

Min flirt har fortalt sin ekskone om mig i dag. Det var ikke planlagt, og han havde tænkt sig at vente lidt længere, men hun havde bedt om hans hjælp til noget en dag her i ugen, og så havde han sagt nej, det kunne han ikke, fordi han skulle på date med mig.

Det var ret vildt. Og jeg blev faktisk indledningsvist helt ked af det, fordi jeg tænkte på, om hun mon blev ked af det, og om hun hader mig, og om det mon føltes okay for ham at sige. At jeg virkelig ikke håber, det ødelægger noget i deres gode forældreskab. Men han siger, det føltes helt okay at sige, og han virker helt afklaret med det.

Vi har ikke ses denne uge, fordi han har børnene, og jeg har været meget i København, men vi skriver sammen hver dag og deler alverdens små tanker og ting, vi laver. Og selvom han ikke synes, det er fedt, jeg flytter til den anden ende af landet, så spørger han ind til de lejligheder, jeg ser, og beder om billeder og er nysgerrig. Han skriver støttende ting til mig, når jeg bliver overvældet og presset og ikke orker mere lejlighedssøgning og bare har lyst til at sætte mig ned at græde. Nogle gange er han kærlig og sød, andre gange, når jeg er en drama queen, er det lidt mere tough love, andre gange distraherer han mig med humor. Hver gang var det lige det, jeg havde brug for. Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan han kan aflæse mig. Jeg er seriøst verdens mest komplicerede kort fyldt med miner.

Jeg tror, jeg er ret heldig med ham her.
25
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. jan 2018, 22:49

Viskelæder skrev:Min flirt har fortalt sin ekskone om mig i dag. Det var ikke planlagt, og han havde tænkt sig at vente lidt længere, men hun havde bedt om hans hjælp til noget en dag her i ugen, og så havde han sagt nej, det kunne han ikke, fordi han skulle på date med mig.

Det var ret vildt. Og jeg blev faktisk indledningsvist helt ked af det, fordi jeg tænkte på, om hun mon blev ked af det, og om hun hader mig, og om det mon føltes okay for ham at sige. At jeg virkelig ikke håber, det ødelægger noget i deres gode forældreskab. Men han siger, det føltes helt okay at sige, og han virker helt afklaret med det.

Vi har ikke ses denne uge, fordi han har børnene, og jeg har været meget i København, men vi skriver sammen hver dag og deler alverdens små tanker og ting, vi laver. Og selvom han ikke synes, det er fedt, jeg flytter til den anden ende af landet, så spørger han ind til de lejligheder, jeg ser, og beder om billeder og er nysgerrig. Han skriver støttende ting til mig, når jeg bliver overvældet og presset og ikke orker mere lejlighedssøgning og bare har lyst til at sætte mig ned at græde. Nogle gange er han kærlig og sød, andre gange, når jeg er en drama queen, er det lidt mere tough love, andre gange distraherer han mig med humor. Hver gang var det lige det, jeg havde brug for. Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan han kan aflæse mig. Jeg er seriøst verdens mest komplicerede kort fyldt med miner.

Jeg tror, jeg er ret heldig med ham her.

Du er helt vildt heldig!
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. jan 2018, 22:50

Jeg har det mega godt her i Málaga. Jeg har virkelig trængt til noget mildere vejr, og selvom jeg nu har humper stivbenet rundt i to dage på nogle knæ der siger seriøst "fuck dig" til mig så har jeg det for vildt.

Men.. Jeg er jo afsted med min ekskæreste, og gud hvor synes jeg han er belastende i længere tid af gangen. Han har virkelig nogle træk der trigger noget i mig. Det vidste jeg jo egentlig godt, jeg havde lidt bare glemt det fordi jeg jo ikke bor med manden mere. Jeg får godt nok talt til 100 nogle gange på den her tur. Vi hygger os også og har det sjovt, så det går jo. Overvejende er det hele positivt, men ARGH.

Derudover savner jeg min venneflirt helt vildt. Vi har slet ikke set hinanden i det nye år. Og skrevet temmelig lidt sammen. Jeg synes ellers jeg var kommet til et sted hvor jeg var klar til at slippe det lidt i slutningen af 2017, og indse at det ikke kommer mere end sex og nus ud af det, men det er ham og ikke sexen jeg savner så måske alligevel ikke. Jeg tror det snart er på tide at snakke om tingene igen, og beslutte om vi egentlig vil noget eller ej, i stedet for bare at blive ved med at sende hinanden mixede signaler.
3
...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. jan 2018, 12:01

Emma The Mermaid skrev:Det er den tid på måneden og jeg vræler bare jeg ser folk på gaden gå og holde i hånd :rulle:

Jeg trænger til en lussing, når jeg er i det humør :genert:


Jeg ved ikke, om jeg gider holde dig i hånden, men hvis du er fra Sjælland, burde vi gå en tur med hundene en dag. Og have varm kakao med. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 15. jan 2018, 12:02

Jeg har lige afsluttet dén tid på måneden, og nu kunne jeg godt bare bruge et ordentligt skrald :slem: :genert:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. jan 2018, 13:33

Jeg er på vej mod Prærien aka Vestegnen for at møde veninde og tidligere kollega på vores gamle arbejdsplads. Så suser vi til Roskilde og caféhygger :) Glæder mig - kommer for sjældent dernede, selv om der er skidehyggeligt. Og så bliver det skønt at se hende! Vi har lidt af de samme uheldige tendenser mht mænd. Men hun har nu for nogle måneder siden fundet sig en kæreste, der rent faktisk virker sød og relativt normal :D Giver lidt håb for fremtiden ...

Føler mig i øvrigt stadig lækker og sexet. Sådan bare som grundfølelse og ikke fordi nogen fortæller mig det, eller fordi jeg har tabt mig (det har jeg ikke :D) eller ... Men bare fordi. Det er fantastisk! For at fejre det varer ved, har jeg taget mine højeste hæle på.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. jan 2018, 13:47

ManicNinja skrev:Føler mig i øvrigt stadig lækker og sexet. Sådan bare som grundfølelse og ikke fordi nogen fortæller mig det, eller fordi jeg har tabt mig (det har jeg ikke :D) eller ... Men bare fordi. Det er fantastisk! For at fejre det varer ved, har jeg taget mine højeste hæle på.

Tak, Ninja :kys: For lige at minde mig om, at de høje hæle (eller tøj, smykker etc.) også skal bruges - og ikke kun til festlige lejligheder. Til dagligt skiller jeg mig alligevel ud ved ikke at gå i arbejdstøj som kollegerne eller eleverne :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. jan 2018, 13:54

Ally skrev:
ManicNinja skrev:Føler mig i øvrigt stadig lækker og sexet. Sådan bare som grundfølelse og ikke fordi nogen fortæller mig det, eller fordi jeg har tabt mig (det har jeg ikke :D) eller ... Men bare fordi. Det er fantastisk! For at fejre det varer ved, har jeg taget mine højeste hæle på.

Tak, Ninja :kys: For lige at minde mig om, at de høje hæle (eller tøj, smykker etc.) også skal bruges - og ikke kun til festlige lejligheder. Til dagligt skiller jeg mig alligevel ud ved ikke at gå i arbejdstøj som kollegerne eller eleverne :lol:


Selv tak! Og jep - nu må jeg altså se at få lavet de huller i ørerne, så jeg kan få nogle flotte ørenringe i - er ellers ikke en smykke-klirre-klirre-dame. Misunder somme tider andre, der kan det dér :D Men ørenringe til mig og mit korte hår ... Jeg tror faktisk, det ville være lige i skabet. Tak for at minde MIG om dét. :kys:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"