Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. jan 2018, 12:51

ManicNinja skrev:
Lys skrev:
avdotja skrev:Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.


Det tænker jeg også. Så længe man accepterer og respekterer en afvisning. Og så alligevel; jeg har selv sendt sådan en meget ydmyg “er du sikker på, du mener det”-besked efter en afvisning. Det blev taget pænt imod, og det ville jeg også selv gøre (håber jeg).



Fordi afvisningen ikke var tydelig eller?


Jo, den var faktisk meget klar. Men det havde været sådan en hyggelig date (det havde han også givet udtryk for i sin afvisning), og jeg blev ved med at tænke på, om jeg kunne have kæmpet mere for det - nu hvor han også syntes at jeg var sød. Så jeg skrev til ham igen, og da han så fastholdt sin afvisning trak jeg mig selvfølgelig. Men han syntes, det var cool at jeg skrev igen.

Det var grænseoverskridende at sende sådan en besked og bestemt heller ikke noget jeg mener skal være hovedreglen eller en ofte forekommende undtagelse. Men jeg er glad for at jeg gjorde det. (Og ærgrer mig nu lidt mere over at han ikke ville mig nu han var så cool og sød ;)).
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. jan 2018, 12:55

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:
Lys skrev:
avdotja skrev:Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.


Det tænker jeg også. Så længe man accepterer og respekterer en afvisning. Og så alligevel; jeg har selv sendt sådan en meget ydmyg “er du sikker på, du mener det”-besked efter en afvisning. Det blev taget pænt imod, og det ville jeg også selv gøre (håber jeg).



Fordi afvisningen ikke var tydelig eller?

Selv om den var, ville hun hverken være den første eller sidste person til at forsøge en gang til alligevel. Vi kan hurtigt blive enige om at i den ideelle verden ville alle opføre sig perfekt hele tiden. I den faktiske verden, kan jeg personligt godt give folk lidt snor, hvis de ellers i det store og hele opfører sig pænt.


Modtageren reagerede bestemt ikke som om han syntes, at der var noget (alvorligt) galt med at jeg skrev igen. Jeg formulerede mig også virkelig omhyggeligt - men igen; jeg mener ikke det skal være hovedreglen, at man forsøger igen efter en afvisning. Bestemt ikke. Men der kan bare også være konkrete forhold, der gør at man fraviger udgangspunktet - om ikke andet for at undgå “hvad nu hvis...”-tanker resten af livet.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 12:56

Jeg har før været fortaler for at man kontakter folk, hvis man er interessert.

Jeg syntes, det var ubehageligt, at ham her kontaktede mig, fordi han havde været ubehagelig, og jeg fatter ikke, hvordan han har fundet mig :)
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 12:59

2SHY skrev:Jeg er ved at have opgivet håbet med P :trist: Jeg har ikke hørt noget fra ham i en måned nu, så jeg tror godt vi kan sige, at det nok var det. Jeg aner ikke hvad der er sket, om jeg har sagt eller gjort noget forkert (f.eks. at forsøge at være lidt for meget på), om han bare er træt af mig eller måske bare har fundet en der var mere interessant end mig.

Jeg føler mig SÅ uendeligt åndssvag og dum. For han har sikkert bare tænkt "Nå endnu en fan der skriver, så må jeg hellere være lidt flink" og så har jeg sikkert lagt alt for meget i det. I virkeligheden er jeg nok bedre til at håndtere at folk behandler mig som lort end når folk behandler mig pænt. At blive behandlet pænt og høfligt... forvirrer?... mig og så ved jeg ikke hvordan jeg skal aflæse det og opføre mig efterfølgende. Det lyder vildt sørgeligt... og er det nok også.

Nu er jeg så også rendt ind i en depression... eller... den har nok været der i et par måneder i hvert fald, men fordi den er så langsom om at udvikle sig, så er det nok først i sidste uge, jeg ligesom fik set mig selv i øjnene og tænkt "Helt ærligt... hvornår begynder du at tage dig selv seriøst og indrømmer at du faktisk har det pisse træls og har haft det længe?".

Så lige nu sker der ikke noget her. Jeg ser han er online og aktiv i et eller andet omfang, men jeg ved også, at han vist har et stramt program og derfor ikke skal med på tour her de næste par måneder. Så... altså lige nu handler det nok mest om at få fisket mig selv op fra den sø, hvor jeg er gået igennem isen og knap så meget om ham. Men jeg savner at snakke med ham. Jeg savner ham som en ven. Virkelig. Selv hvis han kun opfatter mig som en fan, så opfatter jeg ham som en ven. For der er bestemt ting jeg har fortalt ham, som jeg aldrig ville have fortalt andre, hvis de ikke var en ven.

Sådan noget lort alt sammen. Jeg er så skide ked af det, træt af mig selv og min situation og frustreret over at jeg ikke magter en skid og samtidig også føler mig komplet handlingslammet - både ift. videre jobsøgning og P.

2018 og jeg er ikke videre gode venner indtil nu. Det har bare af at blive bedre. For jeg synes efterhånden jeg har fortjent bedre på mange fronter

Jeg har virkelig tænkt meget over, hvad jeg skulle skrive til dig 2shy. Det er virkelig træls og noget lort. Og jeg forstår godt, det gør ondt. Det er noget lort, kort sagt.
4
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. jan 2018, 13:02

Planten skrev:Jeg har før været fortaler for at man kontakter folk, hvis man er interessert.

Jeg syntes, det var ubehageligt, at ham her kontaktede mig, fordi han havde været ubehagelig, og jeg fatter ikke, hvordan han har fundet mig :)


Det forstår jeg godt - det ville jeg også synes var grænseoverskridende.

Problemet i alt det her er vel også, at det man accepterer helt fint fra én person ville man blive frastødt af fra en anden person - det afhænger helt af de konkrete forhold.

Jeg har fx en (gift) mandlig kollega, som jeg har en meget fri og til tider smålummer omgangstone med. Det er helt uskyldigt og virkelig sjovt og har udviklet sig over tid. Men der er helt sikkert andre kolleger, hvor jeg ville finde det voldsomt grænseoverskridende hvis de agerede på samme måde - også selvom de sagde fuldstændigt det samme som førnævnte kollega.

På samme måde ville jeg formentlig opfatte en ny henvendelse på andet medie forskelligt alt efter hvem der henvendte sig. Nogle ville formentlig smigre mig og andre ville frastøde mig. Det er jo også altafgørende hvordan det bliver formuleret.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 13:04

Lys skrev:
Planten skrev:Jeg har før været fortaler for at man kontakter folk, hvis man er interessert.

Jeg syntes, det var ubehageligt, at ham her kontaktede mig, fordi han havde været ubehagelig, og jeg fatter ikke, hvordan han har fundet mig :)


Det forstår jeg godt - det ville jeg også synes var grænseoverskridende.

Problemet i alt det her er vel også, at det man accepterer helt fint fra én person ville man blive frastødt af fra en anden person - det afhænger helt af de konkrete forhold.

Jeg har fx en (gift) mandlig kollega, som jeg har en meget fri og til tider smålummer omgangstone med. Det er helt uskyldigt og virkelig sjovt og har udviklet sig over tid. Men der er helt sikkert andre kolleger, hvor jeg ville finde det voldsomt grænseoverskridende hvis de agerede på samme måde - også selvom de sagde fuldstændigt det samme som førnævnte kollega.

På samme måde ville jeg formentlig opfatte en ny henvendelse på andet medie forskelligt alt efter hvem der henvendte sig. Nogle ville formentlig smigre mig og andre ville frastøde mig. Det er jo også altafgørende hvordan det bliver formuleret.

Lige præcis :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2018, 13:13

Jeg var ude at spise med singleklubben i går. Og drak drinks. Og grinede og flirtede. Og blev flirtet med. Sådan på den søde og stille og rolige måde, der ikke forgifter hele mit system. Og så huskede jeg, hvor meget jeg kan hygge mig og være med til at løfte en stemning. Hvis jeg selv vil. Det var skønt!

Der er stadig noget vemod over Gift Mand-miseren. Ikke så meget over ham som person, men mere "hvorfor falder jeg altid for mænd, der på den ene eller den anden måde er utilgængelige, når det kommer til stykket?"

Foreløbig har jeg fundet ud af, at det så godt som ALTID har været dem, der har "belejret" mig: Det starter ALTID med overvældende og komplet uventet opmærksomhed fra deres side. Problemet opstår, når jeg begynder at tro, der er noget mere i det og tænker: "Hvad nøler de efter?", når der så trods flere ugers flirterier ikke sker mere/de ikke tager initiativ til mere eller det i hvert fald er meeeget casual "og skal vi ikke følges hjem?" i stedet for utvetydigt: "Vil gerne lære dig at kende. Kaffe tirsdag?"

Tit har jeg så i den fase overtaget styringen hen imod noget date eller lignende ... Og det skal jeg så måske bare lade rigtigt meget være med. For enten ender det med et forhold, hvor jeg efter kort tid KARTER rundt efter hans opmærksomhed/nærhed hele tiden. Eller også bliver de bare ved at lege og glider af ...

Førhen ville jeg nok meget have prøvet at forstå, hvorfor fanden de er sådan over mig indledningsvis, når nu de åbenbart egentlig ikke er interesserede eller kun er interesserede i et eller andet fatamorgana eller en drøm.

De gode nyheder er, at jeg i dag fokuserer på min egen rolle i det: Hvad er det lige for et hul inde i mine følelser, der gør, at deres forlorne stormkur (uden handling/ansvar/konsekvens) åbenbart ligner en fristelse og bliver så toksisk for mig? Og hvorfor er jeg villig til at være statist i en eller anden fantasi, de åbenbart har? Og hvorfor gider jeg spilde SÅ utroligt mange kræfter for at drage dem til ansvar for det her fake? Få dem til at indse, indrømme ... alt muligt med "ind-"? "Indrømme hvad?"er så spørgsmålet. Deres kærlighed? Deres mangel på samme? Deres? Sagen er: Der ER intet at indrømme. De har ikke haft lumske planer om noget som helst. For de har bare handlet og flirtet in the heat of the moment, og dér var jeg sørme lige og passede ind i legen ...

Statist, ja - det er det, jeg (og måske også de selv) bliver: De drøner mig altid helt VILDT op på en piedestal. Der er ikke grænser for, hvor smuk/klog/charmerende jeg er - og jeg er det altid mere end alle andre i afdelingen, mere end alle eks'erne, mere end alle de har mødt, mere end ... whom ever. Altid denne sammenligning og konkurrence, som de åbenbart indirekte vinder ved at score mig. Som en af mine eks'er lykkeligt udbrød, var jeg "totalt trofæ-kæreste". Dengang blev jeg kisteglad. I dag løber det mig koldt ned ad ryggen ved tanken ...

Jeg har grundet over det de seneste par dage og kan virkelig se, at jeg maaaange gange har været beundret snarere end elsket - og den slags billeder af et menneske holder jo ofte ikke til nærmere realitetstjek ... Måske er det dét, de godt ved, siden de nok egentlig ikke havde planer om at skabe en (tættere) relation? Måske har de bare slet ikke behov for mere?

Jeg tror, det er et stort skridt på vej hen imod ændring og afklaring, at jeg nu ser dette så klart. Det ligner i forbløffende grad forholdet til min mor ...

Kan mærke, at selv om det er hårde erkendelser, så gør det mig rent faktisk virkelig glad, fordi det giver mening. Og pludselig bliver beundring i den dér form ret så ... uspændende ... kunne være ordet. Måske bliver det så fremover nemmere ikke at lade mig hvirvle ind og blive helt rundtosset ...

Fik jeg nævnt, at den følelse, der fylder mest p.t. er lettelsen over, jeg fik sagt fra over for Gift Mand ...? Følelsen er ikke mindre nu, hvor jeg sidder og kigger ned over det her indlæg, vil jeg sige ... ;)
Senest rettet af ManicNinja 13. jan 2018, 13:21, rettet i alt 1 gang.
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. jan 2018, 13:16

Jeg kunne godt lige bruge en sød mand, der giver opmærksomhed, kys, nus og serverer chokolade, Pepsi Max og andet snask til mig. Mens er nemlig startet - og jeg bliver som regel lidt ynkelig :lol:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 13. jan 2018, 13:34

Ally skrev:Jeg kunne godt lige bruge en sød mand, der giver opmærksomhed, kys, nus og serverer chokolade, Pepsi Max og andet snask til mig. Mens er nemlig startet - og jeg bliver som regel lidt ynkelig :lol:

Hvis det ikke var fordi den allerede var long gone, kunne jeg have tilbudt et billede af min chokoladekage :D
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2018, 14:05

Planten skrev:
2SHY skrev:Jeg er ved at have opgivet håbet med P :trist: Jeg har ikke hørt noget fra ham i en måned nu, så jeg tror godt vi kan sige, at det nok var det. Jeg aner ikke hvad der er sket, om jeg har sagt eller gjort noget forkert (f.eks. at forsøge at være lidt for meget på), om han bare er træt af mig eller måske bare har fundet en der var mere interessant end mig.

Jeg føler mig SÅ uendeligt åndssvag og dum. For han har sikkert bare tænkt "Nå endnu en fan der skriver, så må jeg hellere være lidt flink" og så har jeg sikkert lagt alt for meget i det. I virkeligheden er jeg nok bedre til at håndtere at folk behandler mig som lort end når folk behandler mig pænt. At blive behandlet pænt og høfligt... forvirrer?... mig og så ved jeg ikke hvordan jeg skal aflæse det og opføre mig efterfølgende. Det lyder vildt sørgeligt... og er det nok også.

Nu er jeg så også rendt ind i en depression... eller... den har nok været der i et par måneder i hvert fald, men fordi den er så langsom om at udvikle sig, så er det nok først i sidste uge, jeg ligesom fik set mig selv i øjnene og tænkt "Helt ærligt... hvornår begynder du at tage dig selv seriøst og indrømmer at du faktisk har det pisse træls og har haft det længe?".

Så lige nu sker der ikke noget her. Jeg ser han er online og aktiv i et eller andet omfang, men jeg ved også, at han vist har et stramt program og derfor ikke skal med på tour her de næste par måneder. Så... altså lige nu handler det nok mest om at få fisket mig selv op fra den sø, hvor jeg er gået igennem isen og knap så meget om ham. Men jeg savner at snakke med ham. Jeg savner ham som en ven. Virkelig. Selv hvis han kun opfatter mig som en fan, så opfatter jeg ham som en ven. For der er bestemt ting jeg har fortalt ham, som jeg aldrig ville have fortalt andre, hvis de ikke var en ven.

Sådan noget lort alt sammen. Jeg er så skide ked af det, træt af mig selv og min situation og frustreret over at jeg ikke magter en skid og samtidig også føler mig komplet handlingslammet - både ift. videre jobsøgning og P.

2018 og jeg er ikke videre gode venner indtil nu. Det har bare af at blive bedre. For jeg synes efterhånden jeg har fortjent bedre på mange fronter

Jeg har virkelig tænkt meget over, hvad jeg skulle skrive til dig 2shy. Det er virkelig træls og noget lort. Og jeg forstår godt, det gør ondt. Det er noget lort, kort sagt.

Der er vel heller ikke så meget at sige til set desværre. Lige hvad angår P så venter jeg lige lidt endnu (måske en måneds tid eller hvad det nu end bliver til ift. min psyke), og så kan det være jeg prøver at skrive til ham og høre om vi er okay eller hvad der er sket siden vi ikke snakker sammen lige pludselig (ud over at han bare har virkelig travlt som altid). Så må vi se hvad der sker ved det. Den julehilsen jeg sendte har han i øvrigt stadig ikke læst så... jeg spekulerer da på om jeg er blevet sat på snooze :(
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Singletråden

Indlægaf Hewlett » 13. jan 2018, 14:09

2SHY skrev:
Planten skrev:
2SHY skrev:Jeg er ved at have opgivet håbet med P :trist: Jeg har ikke hørt noget fra ham i en måned nu, så jeg tror godt vi kan sige, at det nok var det. Jeg aner ikke hvad der er sket, om jeg har sagt eller gjort noget forkert (f.eks. at forsøge at være lidt for meget på), om han bare er træt af mig eller måske bare har fundet en der var mere interessant end mig.

Jeg føler mig SÅ uendeligt åndssvag og dum. For han har sikkert bare tænkt "Nå endnu en fan der skriver, så må jeg hellere være lidt flink" og så har jeg sikkert lagt alt for meget i det. I virkeligheden er jeg nok bedre til at håndtere at folk behandler mig som lort end når folk behandler mig pænt. At blive behandlet pænt og høfligt... forvirrer?... mig og så ved jeg ikke hvordan jeg skal aflæse det og opføre mig efterfølgende. Det lyder vildt sørgeligt... og er det nok også.

Nu er jeg så også rendt ind i en depression... eller... den har nok været der i et par måneder i hvert fald, men fordi den er så langsom om at udvikle sig, så er det nok først i sidste uge, jeg ligesom fik set mig selv i øjnene og tænkt "Helt ærligt... hvornår begynder du at tage dig selv seriøst og indrømmer at du faktisk har det pisse træls og har haft det længe?".

Så lige nu sker der ikke noget her. Jeg ser han er online og aktiv i et eller andet omfang, men jeg ved også, at han vist har et stramt program og derfor ikke skal med på tour her de næste par måneder. Så... altså lige nu handler det nok mest om at få fisket mig selv op fra den sø, hvor jeg er gået igennem isen og knap så meget om ham. Men jeg savner at snakke med ham. Jeg savner ham som en ven. Virkelig. Selv hvis han kun opfatter mig som en fan, så opfatter jeg ham som en ven. For der er bestemt ting jeg har fortalt ham, som jeg aldrig ville have fortalt andre, hvis de ikke var en ven.

Sådan noget lort alt sammen. Jeg er så skide ked af det, træt af mig selv og min situation og frustreret over at jeg ikke magter en skid og samtidig også føler mig komplet handlingslammet - både ift. videre jobsøgning og P.

2018 og jeg er ikke videre gode venner indtil nu. Det har bare af at blive bedre. For jeg synes efterhånden jeg har fortjent bedre på mange fronter

Jeg har virkelig tænkt meget over, hvad jeg skulle skrive til dig 2shy. Det er virkelig træls og noget lort. Og jeg forstår godt, det gør ondt. Det er noget lort, kort sagt.

Der er vel heller ikke så meget at sige til set desværre. Lige hvad angår P så venter jeg lige lidt endnu (måske en måneds tid eller hvad det nu end bliver til ift. min psyke), og så kan det være jeg prøver at skrive til ham og høre om vi er okay eller hvad der er sket siden vi ikke snakker sammen lige pludselig (ud over at han bare har virkelig travlt som altid). Så må vi se hvad der sker ved det. Den julehilsen jeg sendte har han i øvrigt stadig ikke læst så... jeg spekulerer da på om jeg er blevet sat på snooze :(


Jeg har ikke været så meget i denne tråd på det sidste, men vil du ikke forklare, er det en eller anden kendt som du har haft kontakt med?

Det er svært, både for dig men også for ham, at navigere rundt i et muligt fan/kendt forhold. Han kan tro, at du kun er interesseret i ham, fordi han har en vis "status". Hvordan har I mødt hinanden? Har I set hinanden "live", været på date eller andet?

Hvis du ikke har lyst til at svare på ovenstående er det selvfølgelig helt forståeligt :)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2018, 14:35

Hewlett skrev:Jeg har ikke været så meget i denne tråd på det sidste, men vil du ikke forklare, er det en eller anden kendt som du har haft kontakt med?

Det er svært, både for dig men også for ham, at navigere rundt i et muligt fan/kendt forhold. Han kan tro, at du kun er interesseret i ham, fordi han har en vis "status". Hvordan har I mødt hinanden? Har I set hinanden "live", været på date eller andet?

Hvis du ikke har lyst til at svare på ovenstående er det selvfølgelig helt forståeligt :)

Åh jeg magter næsten ikke at genfortælle fra starten af. Jeg tror hovedessensen kommer her fra den 12/12

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=557187#p557187

Jeg tror dog godt han er klar over at det for mig er ret (forstå mig ret) ligegyldigt “hvem” han er. Det har været yderst begrænset hvor meget vi har talt om podcasten og hvad han laver for den. Jeg har ikke engang spurgt til live shows andet end at ønske ham god fornøjelse og så at spørge om det var en god tur. Men jeg er med på at det kan være virkelig svært at vurdere for ham

Ingen møder eller dates i og med det er en lidt bekostelig affære at tage til USA kun for det. Skal jeg afsted skal det være for en længere periode og så se lidt af det hele. Skulle muligheden for at møde ham dukke på, så må man tage det derfra
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2018, 14:49

2SHY skrev:
Hewlett skrev:Jeg har ikke været så meget i denne tråd på det sidste, men vil du ikke forklare, er det en eller anden kendt som du har haft kontakt med?

Det er svært, både for dig men også for ham, at navigere rundt i et muligt fan/kendt forhold. Han kan tro, at du kun er interesseret i ham, fordi han har en vis "status". Hvordan har I mødt hinanden? Har I set hinanden "live", været på date eller andet?

Hvis du ikke har lyst til at svare på ovenstående er det selvfølgelig helt forståeligt :)

Åh jeg magter næsten ikke at genfortælle fra starten af. Jeg tror hovedessensen kommer her fra den 12/12

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=557187#p557187

Jeg tror dog godt han er klar over at det for mig er ret (forstå mig ret) ligegyldigt “hvem” han er. Det har været yderst begrænset hvor meget vi har talt om podcasten og hvad han laver for den. Jeg har ikke engang spurgt til live shows andet end at ønske ham god fornøjelse og så at spørge om det var en god tur. Men jeg er med på at det kan være virkelig svært at vurdere for ham

Ingen møder eller dates i og med det er en lidt bekostelig affære at tage til USA kun for det. Skal jeg afsted skal det være for en længere periode og så se lidt af det hele. Skulle muligheden for at møde ham dukke på, så må man tage det derfra

Lige i forlængelse af det her så har jeg heller aldrig bedt om billeder, autografer eller andet i den stil. Jeg aner ikke hvad jeg skal med det. Jeg er ikke en 15 hysterisk teenager med plakater på væggene længere trods alt

Han tilbød mig sin adresse da jeg spurgte om jeg måtte sende ham noget og det takkede jeg nej til af hensyn til hans privatliv (også selvom jeg ikke dukker op lige med det første) og jeg gjorde også opmærksom på, at jeg ikke ønskede noget som gengæld
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. jan 2018, 15:00

avdotja skrev:
Ally skrev:Jeg kunne godt lige bruge en sød mand, der giver opmærksomhed, kys, nus og serverer chokolade, Pepsi Max og andet snask til mig. Mens er nemlig startet - og jeg bliver som regel lidt ynkelig :lol:

Hvis det ikke var fordi den allerede var long gone, kunne jeg have tilbudt et billede af min chokoladekage :D
Du er simpelthen så betænksom :dåne:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Singletråden

Indlægaf Hewlett » 13. jan 2018, 16:23

2SHY skrev:
Hewlett skrev:Jeg har ikke været så meget i denne tråd på det sidste, men vil du ikke forklare, er det en eller anden kendt som du har haft kontakt med?

Det er svært, både for dig men også for ham, at navigere rundt i et muligt fan/kendt forhold. Han kan tro, at du kun er interesseret i ham, fordi han har en vis "status". Hvordan har I mødt hinanden? Har I set hinanden "live", været på date eller andet?

Hvis du ikke har lyst til at svare på ovenstående er det selvfølgelig helt forståeligt :)

Åh jeg magter næsten ikke at genfortælle fra starten af. Jeg tror hovedessensen kommer her fra den 12/12

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=557187#p557187

Jeg tror dog godt han er klar over at det for mig er ret (forstå mig ret) ligegyldigt “hvem” han er. Det har været yderst begrænset hvor meget vi har talt om podcasten og hvad han laver for den. Jeg har ikke engang spurgt til live shows andet end at ønske ham god fornøjelse og så at spørge om det var en god tur. Men jeg er med på at det kan være virkelig svært at vurdere for ham

Ingen møder eller dates i og med det er en lidt bekostelig affære at tage til USA kun for det. Skal jeg afsted skal det være for en længere periode og så se lidt af det hele. Skulle muligheden for at møde ham dukke på, så må man tage det derfra


Ååååh! Jaja, nu er jeg med :) Sorry....

Øv, at han er gået i "silent mode". Men at køre langdistance ER svært og især da, hvis man så slet ikke har mødt hinanden og mærket den der gnist.
0

Tilbage til "Forhold og sex"