Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. jan 2018, 17:36

Så skal I da prøve at blive kontaktet på messenger af en, I skrev med på et andet datingsite for knap fire år siden. En man vel at mærke ikke har mødtes med, og som blev ubehagelig i beskederne dengang. Og dermed blev afvist. Det var virkelig ubehageligt.... Ikke at det han skrev, var ubehageligt, men hvordan har han fundet mig?
4
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. jan 2018, 17:51

Lys skrev:Du er sgu da også så sart... ;)


I know! :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 12. jan 2018, 17:54

Jeg har også 2 gange prøvet at blive kontaktet på messenger af nogen som åbenbart har set mig på tinder, men som jeg ikke har matchet med. Jeg havde ikke mit job eller linket til andet der på nogen måde kunne give indikation om hvem jeg var andet end mit fornavn, så jeg synes også det var lidt mærkeligt og ubehageligt at de fandt mig.. svarede aldrig.

Det mærkeligste var dog sidst jeg var på tinder, hvor en eller anden IT type kontaktede mig og talte lidt som om vi havde haft kontakt før. Det havde vi ikke, men han blev ved med at påstå at fordi han var så IT/programmør agtig kunne han se på min tinder at vi havde matchet før og han ville gerne vide hvad det var jeg skjulte denne gang :forvirret: Jeg forsøgte faktisk at forklare mig lidt, men han nægtede at tro at jeg ikke var en anden og han "vidste godt hvad jeg lavede på tinder og hvorfor jeg ikke ville ud med at jeg havde været der før" :stoned:

Ej nu savner jeg tinder lidt... det er så underholdende :-D
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 12. jan 2018, 18:07

Jeg er nok lidt ramt af fredagsblues :genert:

Det har været en crazy uge på studiet med eksamen der gik over al forventning og forberedelse til projektforsvar på tirsdag (som en del af weekenden også kommer til at gå med) men lige nu, der gad jeg egentlig godt bare hygge mig med en sød mand, noget god mad og eventuelt lidt bobler og en film i sofaen - og så skulle han sådan set bare gerne gide fortælle mig at jeg var awsome :blush2:

Oh well, jeg har fejret mig selv med en fastelavnsbolle fra Penny Lane, men resten af aftenen står hen i det uvisse uden planer, det er lidt deprimerende :(
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 12. jan 2018, 18:11

Jeg er ved at have opgivet håbet med P :trist: Jeg har ikke hørt noget fra ham i en måned nu, så jeg tror godt vi kan sige, at det nok var det. Jeg aner ikke hvad der er sket, om jeg har sagt eller gjort noget forkert (f.eks. at forsøge at være lidt for meget på), om han bare er træt af mig eller måske bare har fundet en der var mere interessant end mig.

Jeg føler mig SÅ uendeligt åndssvag og dum. For han har sikkert bare tænkt "Nå endnu en fan der skriver, så må jeg hellere være lidt flink" og så har jeg sikkert lagt alt for meget i det. I virkeligheden er jeg nok bedre til at håndtere at folk behandler mig som lort end når folk behandler mig pænt. At blive behandlet pænt og høfligt... forvirrer?... mig og så ved jeg ikke hvordan jeg skal aflæse det og opføre mig efterfølgende. Det lyder vildt sørgeligt... og er det nok også.

Nu er jeg så også rendt ind i en depression... eller... den har nok været der i et par måneder i hvert fald, men fordi den er så langsom om at udvikle sig, så er det nok først i sidste uge, jeg ligesom fik set mig selv i øjnene og tænkt "Helt ærligt... hvornår begynder du at tage dig selv seriøst og indrømmer at du faktisk har det pisse træls og har haft det længe?".

Så lige nu sker der ikke noget her. Jeg ser han er online og aktiv i et eller andet omfang, men jeg ved også, at han vist har et stramt program og derfor ikke skal med på tour her de næste par måneder. Så... altså lige nu handler det nok mest om at få fisket mig selv op fra den sø, hvor jeg er gået igennem isen og knap så meget om ham. Men jeg savner at snakke med ham. Jeg savner ham som en ven. Virkelig. Selv hvis han kun opfatter mig som en fan, så opfatter jeg ham som en ven. For der er bestemt ting jeg har fortalt ham, som jeg aldrig ville have fortalt andre, hvis de ikke var en ven.

Sådan noget lort alt sammen. Jeg er så skide ked af det, træt af mig selv og min situation og frustreret over at jeg ikke magter en skid og samtidig også føler mig komplet handlingslammet - både ift. videre jobsøgning og P.

2018 og jeg er ikke videre gode venner indtil nu. Det har bare af at blive bedre. For jeg synes efterhånden jeg har fortjent bedre på mange fronter
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. jan 2018, 18:55

FrøkenM skrev:Jeg er nok lidt ramt af fredagsblues :genert:

Det har været en crazy uge på studiet med eksamen der gik over al forventning og forberedelse til projektforsvar på tirsdag (som en del af weekenden også kommer til at gå med) men lige nu, der gad jeg egentlig godt bare hygge mig med en sød mand, noget god mad og eventuelt lidt bobler og en film i sofaen - og så skulle han sådan set bare gerne gide fortælle mig at jeg var awsome :blush2:

Oh well, jeg har fejret mig selv med en fastelavnsbolle fra Penny Lane, men resten af aftenen står hen i det uvisse uden planer, det er lidt deprimerende :(


Det ville også være dejligt - og en skøn fredag aften :genert:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 12. jan 2018, 18:58

Ally skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er nok lidt ramt af fredagsblues :genert:

Det har været en crazy uge på studiet med eksamen der gik over al forventning og forberedelse til projektforsvar på tirsdag (som en del af weekenden også kommer til at gå med) men lige nu, der gad jeg egentlig godt bare hygge mig med en sød mand, noget god mad og eventuelt lidt bobler og en film i sofaen - og så skulle han sådan set bare gerne gide fortælle mig at jeg var awsome :blush2:

Oh well, jeg har fejret mig selv med en fastelavnsbolle fra Penny Lane, men resten af aftenen står hen i det uvisse uden planer, det er lidt deprimerende :(


Det ville også være dejligt - og en skøn fredag aften :genert:

Helt enig!

Det er lige før jeg overvejer endnu en omgang Tinder :genert:

Men det hjælper lidt at ham den søde jeg var ude med inden jul skriver, men alligevel... Jeg er ikke helt overbevist om at han ligge mere i det end som så :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. jan 2018, 19:18

I går aftes var jeg hjemme hos en gut. Yes yes, den slags besøg :slem: Vi bor en times kørsel fra hinanden og han bor tættere på byen, jeg arbejder i, og mens vi lå i sengen i går aftes, spurgte han, om jeg overnattede, for så ville jeg jo ikke have så langt på arbejde. Jeg takkede for tilbudet (det havde jeg ikke lige set komme) og sagde, at jeg jo hverken havde rent tøj eller tandbørste med.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2018, 09:14

Planten skrev:Så skal I da prøve at blive kontaktet på messenger af en, I skrev med på et andet datingsite for knap fire år siden. En man vel at mærke ikke har mødtes med, og som blev ubehagelig i beskederne dengang. Og dermed blev afvist. Det var virkelig ubehageligt.... Ikke at det han skrev, var ubehageligt, men hvordan har han fundet mig?


Jeg havde blokeret ham. Jeg er rimelig benhård i forhold til hvilke sociale normer man skal overholde, når man interagerer som fremmede i en datingkontekst og sådan noget som ikke at acceptere en afvisning rejser det første røde flag minimum halvt, dét at blive ubehagelig rejser de næste 500 og at stalke en frem for at kontakte en på ens facebook rejser de efterfølgende 1500. Jeg synes at man grundlæggende skal acceptere at kontakten finder sted på den platform man er mødtes på og at det kræver gensidig tilladelse at flytte den et andet sted hen. Jeg får the rapey vibe af den historie du fortæller - ikke forstået sådan, at han vil voldtage, men på den måde, at han krænker dig ved ikke at respektere dit nej. Og kan man det, har man kapaciteten til at gøre mange andre, meget nederen ting. Så jeg havde blokeret ham på facebook, så han ikke kunne finde mig og ikke se mig, heller ikke hvis jeg kommenterer på et eller andet på DR's facebookside, fx.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 13. jan 2018, 11:03

Jeg prøvede her for nyligt, at jeg havde skrevet lidt med en fyr på Tinder. Jeg fik så Tinder-stress og valgte så at slette Tinder og fik ikke lige skrevet til ham. Ufint, I know..
Men så dukkede der så et brev fra ham op på min facebook.. Jeg fik forklaret mig og lukket den ned, men havde det alligevel sådan lidt mjah med det.

For mig svarer det lidt til, at man har snakket sammen en aften i byen, og hvis man så bliver afvist, så dukker man op på personens adresse. Jeg bryder mig sq ikke om det...
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 11:57

LaScrooge skrev:
Planten skrev:Så skal I da prøve at blive kontaktet på messenger af en, I skrev med på et andet datingsite for knap fire år siden. En man vel at mærke ikke har mødtes med, og som blev ubehagelig i beskederne dengang. Og dermed blev afvist. Det var virkelig ubehageligt.... Ikke at det han skrev, var ubehageligt, men hvordan har han fundet mig?


Jeg havde blokeret ham. Jeg er rimelig benhård i forhold til hvilke sociale normer man skal overholde, når man interagerer som fremmede i en datingkontekst og sådan noget som ikke at acceptere en afvisning rejser det første røde flag minimum halvt, dét at blive ubehagelig rejser de næste 500 og at stalke en frem for at kontakte en på ens facebook rejser de efterfølgende 1500. Jeg synes at man grundlæggende skal acceptere at kontakten finder sted på den platform man er mødtes på og at det kræver gensidig tilladelse at flytte den et andet sted hen. Jeg får the rapey vibe af den historie du fortæller - ikke forstået sådan, at han vil voldtage, men på den måde, at han krænker dig ved ikke at respektere dit nej. Og kan man det, har man kapaciteten til at gøre mange andre, meget nederen ting. Så jeg havde blokeret ham på facebook, så han ikke kunne finde mig og ikke se mig, heller ikke hvis jeg kommenterer på et eller andet på DR's facebookside, fx.

Præcis sådan fik jeg det også, og han blev blokeret med det samme.
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 13. jan 2018, 12:19

Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.
10
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. jan 2018, 12:26

avdotja skrev:Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.


Det tænker jeg også. Så længe man accepterer og respekterer en afvisning. Og så alligevel; jeg har selv sendt sådan en meget ydmyg “er du sikker på, du mener det”-besked efter en afvisning. Det blev taget pænt imod, og det ville jeg også selv gøre (håber jeg).
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2018, 12:41

Lys skrev:
avdotja skrev:Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.


Det tænker jeg også. Så længe man accepterer og respekterer en afvisning. Og så alligevel; jeg har selv sendt sådan en meget ydmyg “er du sikker på, du mener det”-besked efter en afvisning. Det blev taget pænt imod, og det ville jeg også selv gøre (håber jeg).



Fordi afvisningen ikke var tydelig eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 13. jan 2018, 12:46

ManicNinja skrev:
Lys skrev:
avdotja skrev:Hvis folk har set mig på tinder/i byen/lignende og ikke lige fik taget sig sammen til at etablere en kontakt før jeg var væk igen, skal de nu være hjertens velkommen til at finde mig på facebook og skrive der. En pæn og høflig forespørgsel, hvor et evt nej selvfølgelig bliver respekteret, kan jeg ikke se problemet i.

EDIT: Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem der bliver ubehagelige og insisterende.


Det tænker jeg også. Så længe man accepterer og respekterer en afvisning. Og så alligevel; jeg har selv sendt sådan en meget ydmyg “er du sikker på, du mener det”-besked efter en afvisning. Det blev taget pænt imod, og det ville jeg også selv gøre (håber jeg).



Fordi afvisningen ikke var tydelig eller?

Selv om den var, ville hun hverken være den første eller sidste person til at forsøge en gang til alligevel. Vi kan hurtigt blive enige om at i den ideelle verden ville alle opføre sig perfekt hele tiden. I den faktiske verden, kan jeg personligt godt give folk lidt snor, hvis de ellers i det store og hele opfører sig pænt.
4

Tilbage til "Forhold og sex"