Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 13. jan 2018, 05:48

Æske skrev:At jeg er på nattevagt.


Nu er den snart slut :banan:

- også nattevagt her
0
14 11 14
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 07:11

Jeg var også i nattevagt, men det generede mig ikke rigtig :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 13. jan 2018, 07:22

Min hals. Den gør helt afsindigt ondt.
Det åndssvage er, at jeg var ved læge i går i anden anledning, men der syntes jeg egentlig, Strepsil hjalp fint, så jeg fik ikke lægen til at kigge på det. Nu er det lige før, det trækker tårer. FFS!
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 13. jan 2018, 09:31

Folk der flasher hvor skide meget øko de er.. Ved at hente trailere fulde af tang, grave ramsløg op i skoven, hente sandtorn ved kysten og tage frøkapsler fra stærkt truede blomster.

Jeg ved ikke hvor det er gået galt, om det er undervisning i skolen der halter, men der er for fanden da et minimum af sund fornuft man kan forvente af voksne mennesker.

Hvis du ser en blomst du aldrig har set før, så lad være med at plukke den, der er måske en grund til at man ikke ser dem ret tit, skoven og stranden fungerer som hjemsted for hovedparten af dyr og planter i Danmark, det er muligt man ikke kan se det skader at man graver, men når man gør det så laver man skader på myecelier der er flere kilometer lange og det er umuligt at se hvad der er af andre ting som rødder af små planter og mosser der ikke kan ses på alle årstider og jo flere der gør det, jo større bliver risikoen for at vi engang i fremtiden må lave de naturområder med de mest sjældne organismer lukket for offentligheden, der er allerede mindre områder med hegn om visse steder og man lægger ikke længere de mest sjældne arter af ørne og andre rovfugle ind på kort til offentligheden.

Det er helt fint man ikke kan alle regler, og vi kan alle begå fejl men prøv da i det mindste lige at se om der er noget at tage hensyn til når man nu selv så gerne vil ud i naturen så vil man vel også gerne være med til at værne om den.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 13. jan 2018, 09:41

I går var vi oppe og se Castillo de Gibralfaro, og på turen ned fik jeg overbelastet begge mine knæ med knæskader, og så har jeg menstruation og endometriose - så jeg sidder med smerter i knælende og ondt i maven, det er jo lige det man ønsker sig på en ferie.
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 14. jan 2018, 18:39

Den reklame fra Fitnessdk med Mille Dinesen der siger kloge ting som "Velvære er vel at vide hvad man vil" og
"Så hvad vil du? Altså lige nu" er så belastende!!

Jeg kan da godt have lyst til kage og junkfood, og taget beslutningen om at det er mit fødeindtag den dag, men det har da ikke noget med velvære at gøre :rulle:

(Jeg ved godt hvad budskabet med reklamen er, det er bare et latterligt ordvalg)
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 14. jan 2018, 19:00

Juki skrev:Den reklame fra Fitnessdk med Mille Dinesen der siger kloge ting som "Velvære er vel at vide hvad man vil" og
"Så hvad vil du? Altså lige nu" er så belastende!!

Jeg kan da godt have lyst til kage og junkfood, og taget beslutningen om at det er mit fødeindtag den dag, men det har da ikke noget med velvære at gøre :rulle:

(Jeg ved godt hvad budskabet med reklamen er, det er bare et latterligt ordvalg)


Den er virkelig mærkelig den reklame. Der har aldrig været flere fitnesscentre - jeg tvivler virkelig på at de gør særlig meget for den almene sundhed blandt befolkningen.

Plus hele det der med at tabe sig, hvorfor er det nødvendigvis vigtigt. Hvorfor ikke bare holde fokus på at det kan være sjovt, for nogen, at tage i fitness - eller sådan et eller andet.

Ja ja. Det er bare en reklame.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 14. jan 2018, 21:26

Min dreng, og det sker ikke ret tit.

Han har fået en mani med at stå op når han er blevet puttet og har fået læst historie, selv når han ligger og øjnene falder i, så står han op og påstår han ikke kan sove, og det er så hurtigt at jeg ikke engang får sat mig i min seng, soveværelset ligger lige skråt over for hans, så det er sekunder efter jeg går ud at han rejser sig igen.

Det er helt okay han kommer hvis han vågner, han har sovet igennem siden han var 4 måneder og rykkede ind i sit eget værelse for et år siden uden det nogensinde har givet problemer.

Det er een ting at være bange, ikke kunne sove og den slags, men at han tilsyneladende bare ikke gider sove alene pludselig det er sq irriterende og udover det virkelig stinker at slutte dagen med sure miner så kan man så set frem til en dreng der er dødtræt og gnaven i morgen tidlig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 15. jan 2018, 01:02

No1 skrev:At jeg ikke kan sove. Sooooov

Samme problem her... Det bliver godt at starte på nyt arbejde og få en normal døgnrytme!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 15. jan 2018, 01:11

Planten skrev:
No1 skrev:At jeg ikke kan sove. Sooooov

Samme problem her... Det bliver godt at starte på nyt arbejde og få en normal døgnrytme!

Samme problem her. Har sidste arbejdsdag i morgen men den er heldigvis kort. Men derfor skal jeg jo gerne hænge nogenlunde sammen alligevel
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 15. jan 2018, 01:14

2SHY skrev:
Planten skrev:
No1 skrev:At jeg ikke kan sove. Sooooov

Samme problem her... Det bliver godt at starte på nyt arbejde og få en normal døgnrytme!

Samme problem her. Har sidste arbejdsdag i morgen men den er heldigvis kort. Men derfor skal jeg jo gerne hænge nogenlunde sammen alligevel

Skod... Tre en halv time til at jeg ikke behøver ligge her mere...
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 15. jan 2018, 01:16

Planten skrev:
2SHY skrev:
Planten skrev:
No1 skrev:At jeg ikke kan sove. Sooooov

Samme problem her... Det bliver godt at starte på nyt arbejde og få en normal døgnrytme!

Samme problem her. Har sidste arbejdsdag i morgen men den er heldigvis kort. Men derfor skal jeg jo gerne hænge nogenlunde sammen alligevel

Skod... Tre en halv time til at jeg ikke behøver ligge her mere...

4 timer for mit vedkommende. Jeg tror nu nok jeg har slumret lidt fra den podcast jeg har gang i (gammel episode, så det går nok)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 15. jan 2018, 18:30

Mistermor skrev:Mine overboer. Deres hunde bumper rundt, og de skændes og råber og skriger. (og nej, han slår hende ikke)

Belastende! Sådsan nogle underboer havde jeg også engang ... :stoned:
Det havde dog ikke hunde, men det lød som om et højrøstet skænderi som regel endte med at alle skabene blev væltet eller lignende.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 15. jan 2018, 19:45

Vildt mange kerner i mine klementiner.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 15. jan 2018, 21:02

At jeg er sådan en klovn når jeg har taget neglelak på.
Af en eller anden underlig årsag kan jeg simpelthen ikke holde mig i ro, jeg skal liiiige et eller andet, med det resultat at jeg får lavet mærker på mindst en af neglene :stoned:
Den er sikker hver gang :tie:
2

Tilbage til "Generelt"