Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 11. jan 2018, 15:15

Fragtfirmaers åndssvage, latterlige og tit ulogiske systemer/hjemmeside :cuss:

Det er som om det er et krav at gøre det så besværligt som muligt, selvfølgelig samtidig med en elendig kundeservice der er umulig at komme igennem til :rulle:

Jeg indrømmer gerne at der ikke skal meget til at give mig spat for tiden, men først at skulle bestille afhentning af en pakke ved UPS, og derefter forsøge at bestille en pakkelabel ved både PostNord og Gls, var alligevel mere end hvad mit hoved lige kunne magte og rumme.

For det første UPS. Jeg har aldrig sendt noget med dem før, men hold da op et makværk af en side! 33% dansk, 33% engelsk 33% idioti 1% logik.

Fx skulle jeg krydse af hvilken form for levering det skulle være. Det er en pakke der skal sendes retur til en udenlandsk butik, men der var to forskellige muligheder for udenlandsk levering(hver med bl.a ekspreslevering osv.) Der stod dog ikke noget om hvad forskellen på de to muligheder var og end ikke en søgning på UPS' egen hjemmeside eller Google kunne give mig svaret.

Længere nede skulle jeg vælge tidspunkt for afhentning, fx i dag fra 10 minutter før jeg gik i gang med at udfylde skemaet, hvad mit foretrukne afhentningssted er(fx "op ad trapper" eller "forsendelse") og om jeg ville "tilføje ny indførsel" :forvirret: Men jeg kom igennem så nu er det vist bare at krydse fingre og håbe på det bedste.

Bagefter skulle jeg bestille en pakkelabel ved PostNord eller Gls til en anden pakke. Jeg kiggede både på hver deres hjemmeside og på Gul og Gratis ift. G porto, om der var noget at spare osv.

For det første ville det koste mindst 75 kr(!!) at sende en pakke på under et kilo, indenfor nogle bestemte mål, med omdeling via PostNord :8: Sidst jeg sendte en større pakke kostede det omkring 39 kr, og det var endda i dette årtusinde.

Da jeg tjekkede Gls' hjemmeside ville prisen på forsendelsen være afhængig af målene på pakken. Den korteste og længste led i cm og så lægge de to tal sammen. Så fx 10x20 cm = 30 cm og vælge den pris der matcher. Der stod dog ikke noget om de mål på Gul og Gratis' hjemmeside, der gik det primært efter vægt :stoned:

Nå, men da jeg troede jeg var igennem det kom jeg til at jinxe det :cuss: For for at kunne købe sådan en pakkelabel med G porto skal man indtaste modtagers for- og efternavn, mobilnummer og e-mailadresse(så vedkommende kan få informationerne om pakken) Hvilket man jo sjældent har når det er til en butik.. Selvom de fu*king skriver at man kan sende til en webshop eller erhvervsdrivende, men at de anbefaler man så vælger muligheden med omdeling SOM JEG JO ALLEREDE HAVDE GJORT!!! :cuss: :cuss: :cuss:

Undskyld mit sprog osv. Jeg kan sikkert godt se det komiske i det engang i fremtiden eller finde ud af det under andre omstændigheder..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 11. jan 2018, 15:45

vulpesVelox skrev:Jeg tror, det lettere eksotiske "tilføj ny indførsel" skal oversættes til "add new input", dvs funktionen skal give brugeren mulighed for at tilføje mere end et telefonnummer.

Derudover så lyder det godt nok bøwlet :nerve:

Det kom jeg også frem til at vi var ude i. Efter jeg havde bestilt den afhentning :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 11. jan 2018, 18:30

At jeg har været så meget syg siden jeg fødte min datter.

Først omgangssyge, så bihulebetændelse og nu har jeg ondt i halsen med hævede mandler. Smid et par hovedpiner ind i ligningen, som var så voldsomme at jeg havde synsforstyrrelser.

:cuss: Jeg føler mig som en slatten klud og vi skal holde min ældste datters fødselsdag på lørdag. Og min yngste har sovet minimalt i dag (30 min fra 7-14.30), så ingen mulighed for søvn.

Krop, kan du lige samarbejde, tak?! :cuss:
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puf » 11. jan 2018, 19:34

At jeg er så skuffet over at ha’ fået 10 for mit bachelorprojekt. Det er jo en rigtig fin karakter, og jeg kommer aldrig til at bruge den til noget som helst, men jeg ærger mig alligevel gul og grøn. Blev hønesyg (med indlæggelse, speciallæge og hele molevitten) de sidste 14 dage inden aflevering, så der var simpelthen ikke fysiske og mentale ressourcer til at få den ordentligt finpudset inden aflevering, og det er helt sikkert dét, der har spillet ind på karakteren, forståeligt nok.

Så karakteren irriterer mig egentlig ikke - men min egen reaktion gør :rulle:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 11. jan 2018, 21:03

At jeg er så sindssygt træt, at jeg næsten har lyst til at tude over det. Det er SÅ latterligt... Skal have besøg lørdag aften og kan overhovedet ikke overskue, at jeg er nødt til at holde mig vågen efter kl. 21. Kan seriøst sidde ret og op ned og sove... :rulle:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 11. jan 2018, 21:06

At jeg ikke kan finde ud af at søge et sommerhus i sverige. Med bl.a. et poolbord.
Uanset hvad jeg gør, får jeg sommerhuse med pool. Som i swimmingpool. :rulle:

Går bare i seng.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. jan 2018, 21:08

Skorstenen skrev:At jeg ikke kan finde ud af at søge et sommerhus i sverige. Med bl.a. et poolbord.
Uanset hvad jeg gør, får jeg sommerhuse med pool. Som i swimmingpool. :rulle:

Går bare i seng.

Biljardbord :kys:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 11. jan 2018, 21:17

Og nå ja, min Android arbejdstelefon irriterer mig grænseløst. Da jeg koblede min Gmail til (det skal man jo) gik den ind i min mail og lagde alle personer, jeg nogensinde har mailet med, ind som kontakter i telefonbogen. Ej, men for helvede... Synes Google virkelig selv, at det er smart?? :forvirret:
Senest rettet af LaMariposa 11. jan 2018, 21:28, rettet i alt 1 gang.
1
:lun: Be brave
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 11. jan 2018, 21:22

Min radiator trænger til at blive luftet ud, men kærven på skruen er ødelagt, så jeg kan ikke gøre det. Lyden driver mig til vanvid :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 12. jan 2018, 00:24

Jeg blev vækket for 35 min. siden af en gøende hund. Først troede jeg, det kom udefra, men så gik det op for mig, at det kommer fra lejligheden over min. I en bygning, hvor vi ikke må holde hund.

Jeg har taget tøj på og været oppe og banke på, men der er tydeligvis ikke nogen (mennesker) hjemme, og jeg kan ikke finde et tlf. nr. på overboen på nettet.

For helvede! :cuss: Jeg vil sove.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2018, 09:06

Tillykke til Aarhus der får en Madklubben i stedet for en Jensen.
Ikke tillykke til de der får arbejde der og skal arbejde uden overenskomst og til langt dårligere løn og vilkår end dem på Jensens skulle :rulle:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 12. jan 2018, 11:18

Har ikke hørt noget fra min kæreste siden et halvfornærmet "?" sidst på aftenen i går. Jeg var ved at falde i søvn og orkede ikke lige at spørge hvad det gik ud på så jeg er da lidt spændt på hvorfor han er sur på mig og hvornår han synes han skal anerkende min eksistens igen.
Sådan noget irriterer mig.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 12. jan 2018, 18:10

Hvorfor dansk tv kun viser ems officielle åbningskamp på deres betalingstjenester.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 12. jan 2018, 21:32

Min psyke.

Ældstesønnen skal konfirmeres i år og nu begynder alle konfirmand shows m.m. Jeg har det bare så skidt med st være ude i store forsamlingere i længere tid så det er svært for mig at tage med til det. Det er virkelig irriterende at jeg ikke kan være så stor del af det.
Far og farmor tager gladeligt med ham (jeg har et rigtig godt forhold til svigermor) og farmor kommer endda og henter ham i morgen så skal de på hyggetur og kikke på tøj.

Mem det er virkelig svært for mig ikke at være så stor en del af det.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 12. jan 2018, 22:47

At jeg er på nattevagt.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"