Bluetooth driller!

Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Bluetooth driller!

Indlægaf Guilded_Lily » 31. dec 2017, 12:08

Jeg har fået et par trådløse hørebøffer i julegave. Jeg fik dem parret med pc via bluetooth i går og de fungerede fint.

Nu vil jeg så bruge dem, men jeg kan simpelthen ikke finde bluetooth på min pc. Hverken i menuen eller handlingscenteret.

What to do?
0
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2686
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2076

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf Dynaudio » 1. jan 2018, 13:50

Ehm, de fleste bluetooth hovedtlf connecter automatisk, når man tænder for dem, hvis de har været sat op med modtageren før. Virker det ikke for dig?
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf DenBruneMunk » 1. jan 2018, 14:15

Hvis det er en bærbar, så har du måske en taste-kombination som slår det fra..

f.eks ALT-GR F9 eller lign, prøv at kikke efter bluetooth symbol på dit tastatur, det er så nok med en kombination af ALT-GR og den tast du aktiverer det.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2018, 14:17

Jeg er tydeligvis stadig småfuld, jeg læste bluetooth diller, og fik mig lige et billigt hø hø øjeblik :stoned:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf DenBruneMunk » 1. jan 2018, 14:23

Wizzze skrev:Jeg er tydeligvis stadig småfuld, jeg læste bluetooth diller, og fik mig lige et billigt hø hø øjeblik :stoned:

De findes nok, tror bare ikke folk skriver om dem under computere, spil og internet :)

Men hø hø, det ville være sjov, måske se lidt hvor højdepunkterne og hvor længe det tager og så programmere en rytme på pc :)
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43830

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf paint » 1. jan 2018, 16:55

Hvis man kører windows, kan man klikke på windowsknappen (i gamle dage var det 'startknappen'). Skriv 'bluetooth' i søgefeltet nederst. Herefter fremkommer et søgeresultat, hvorunder der også fremkommer et punkt med 'bluetooth-indstillinger'. Klikker man på dette, kommer man ind til 'windows-indstillinger' og her trykker man på 'Enheder'. Hér kan man se, hvilke enheder der allerede er parret med pc'en, og kan også tilføje nye. Man kan iøvrigt også slå bluetooth fra/til, samme sted.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2018, 18:30

DenBruneMunk skrev:Hvis det er en bærbar, så har du måske en taste-kombination som slår det fra..

f.eks ALT-GR F9 eller lign, prøv at kikke efter bluetooth symbol på dit tastatur, det er så nok med en kombination af ALT-GR og den tast du aktiverer det.


Jeg har ikke et særligt ikon på tastaturet, og det virkede ikke som om, der skete en fløjtende fis. Men nu er det gemt i proceslinjen og slået til. Meget mærk'ligt firma.

Tak for hjælpen :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2018, 18:32

paint skrev:Hvis man kører windows, kan man klikke på windowsknappen (i gamle dage var det 'startknappen'). Skriv 'bluetooth' i søgefeltet nederst. Herefter fremkommer et søgeresultat, hvorunder der også fremkommer et punkt med 'bluetooth-indstillinger'. Klikker man på dette, kommer man ind til 'windows-indstillinger' og her trykker man på 'Enheder'. Hér kan man se, hvilke enheder der allerede er parret med pc'en, og kan også tilføje nye. Man kan iøvrigt også slå bluetooth fra/til, samme sted.


Det var det, jeg prøvede ad flere omgange i går, men der kom aldrig en mulighed frem til at slå til/fra. I det hele taget var det bare væk. Min mand har visse evner inden for IT/PC-verdenen, men lige denne kunne han heller ikke knække.

Nu prøvede jeg lige igen, og muligvis med Munken trick dukkede det hele op på den side.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"