Facebook irritation! Hjælp

Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Viskelæder » 2. dec 2017, 11:40

Mens jeg har været ude at rejse, er der lavet en eller anden opdatering/ændring på Facebook, som pisser mig af. Normalt når jeg oppe i søgefeltet skrev et navn på noget, fx en serie eller butik, så dukkede den side op, fordi jeg var medlem af den, og så kunne jeg trykke på den, og så åbnede den side.

Altså hvis jeg skrev "The walk...", så dukkede "The Walking Dead"s side op, og jeg kunne gå ind på den.

Nu er det blevet sådan et mærkeligt søgefelt, hvor de grupper/sider, jeg er medlem af, ikke dukker op. Til gengæld dukker alt op, som vedrører de ord, jeg skriver, og så kan jeg sidde på en dum side og kigge alle de opslag igennem, indtil jeg finder den rigtige side.

Jeg har vedhæftet et billede af det, hvor jeg gerne vil ind på Sallings officielle Facebookside. Jeg skriver Salling i søgefeltet, og så dukker min ven op, der har navnet Salling og alt muligt andet, der indeholder ord med salling. Hvis jeg så trykker på den, hvor der står "salling" (nr 3), så viser den en side fyldt med opslag fra alt muligt, der har ordet salling i sig. OMG.

1.jpg


Giver det mening?
Og kan jeg ændre det tilbage til det forrige?

Det er sindssygt irriterende, at jeg ikke bare kan gå ind på en side, jeg gerne vil.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Juki » 2. dec 2017, 11:54

Jeg var også sindssygt irriteret over det i starten! Men nu har jeg fundet ud af at hvis jeg fx søger på "Salling", så kommer der alle mulige forslag op. Altså gamle opslag fra personer der har nævnt ordet, folk der hedder det, sider, grupper osv.

Men øverst, under søgefeltet, kan man trykke og specificere om der fx kun skal søges efter personer.

Er det anderledes ved dig?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Juki » 2. dec 2017, 11:57

...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Viskelæder » 2. dec 2017, 12:00

Juki skrev:Jeg var også sindssygt irriteret over det i starten! Men nu har jeg fundet ud af at hvis jeg fx søger på "Salling", så kommer der alle mulige forslag op. Altså gamle opslag fra personer der har nævnt ordet, folk der hedder det, sider, grupper osv.

Men øverst, under søgefeltet, kan man trykke og specificere om der fx kun skal søges efter personer.

Er det anderledes ved dig?


Det er rigtigt, at når man kommer ind på den side med alt godt og blandet om salling, så kan jeg trykke for oven, at det kun skal være fx "sider". Men det er bare stadig skide irriterende, når jeg ofte ikke ved, om noget er en side, gruppe eller person.
Jeg fatter ikke, de skal gøre det så svært bare at finde en side, man selv er medlem af. Ihhh.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Viskelæder » 2. dec 2017, 12:01

Dmitra skrev:Jeg fandt det også irriterende men nu er jeg ved at være helt ok med det.
Om det kan ændres tilbage ved jeg ikke, jeg tvivler.

Nu irriterer det mig til gengæld at det efter sidste opdatering er begyndt med ved tag også at sende besked i messenger.


Nej, er de? Ej, det kommer også til at irritere mig helt vildt!

Lorte Facebook.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Facebook irritation! Hjælp

Indlægaf Juki » 2. dec 2017, 12:11

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg var også sindssygt irriteret over det i starten! Men nu har jeg fundet ud af at hvis jeg fx søger på "Salling", så kommer der alle mulige forslag op. Altså gamle opslag fra personer der har nævnt ordet, folk der hedder det, sider, grupper osv.

Men øverst, under søgefeltet, kan man trykke og specificere om der fx kun skal søges efter personer.

Er det anderledes ved dig?


Det er rigtigt, at når man kommer ind på den side med alt godt og blandet om salling, så kan jeg trykke for oven, at det kun skal være fx "sider". Men det er bare stadig skide irriterende, når jeg ofte ikke ved, om noget er en side, gruppe eller person.
Jeg fatter ikke, de skal gøre det så svært bare at finde en side, man selv er medlem af. Ihhh.

Når jeg fra computeren er på Facebooks forside er der ude til venstre en oversigt over de grupper jeg er medlem af.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Computere, spil og internet"