Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. okt 2017, 15:06

Jeg har i dag fundet mig selv i en situation, som jeg har det rigtig stramt med. Min kæreste + hans familie er alle vrede på mine vegne, men mine venner er en smule mere tilbageholdende omkring situation - min kollega er fuldkommen uforstående, da det var anderledes for hende. Alas jeg har brug for at vende det med nogle der på ingen måde har tilknytning til hverken mig eller virksomheden.

Jeg blev ansat slut August 2017 - 6 måneders prøve periode, 14.5 timers vagter henover weekenden, en rigtig god mavefornemmelse og endelig den der "YES! Jeg skal på arbejde!" følelse tilbage.
Den første måned har jeg haft to weekender fri, men taget 40.5 timers overarbejde, både for at komme ind i rutinen, men også for at aflaste kollegaer. Efterfølgende har jeg taget et par vagter hist og her udover mine faste weekendvagter, men der har ikke været så mange der havde behov for at få dækket vagter, så ingen mulighed for mere overtid.

Jeg har igennem hele ansættelsesperioden været "kastet rundt" mellem forskellige personer til oplæring, så alt har været gjort anderledes fra person til person. Jeg har prøvet mit bedste og har altid taget i mod kritik på en konstruktiv måde. Der er dog ingen der i givne situationer har været ovre ved mig og sige "måske du kunne gøre sådan her i stedet for det du gør". Altså en generel fornemmelse af at det er gået rigtig fint og de har været tilfredse med mig.

Halvvejs igennem tager hende der hyrede mig ind til en samtale om hvordan hun synes det går/hvad feedback hun har fået fra teamet.
Jeg får at vide at min omgang med kunderne er under standarden og at jeg er uprofessionel. Eksemplerne er at jeg ikke er hurtig nok til at få folk ud af receptionen og ned i venteområdet, skriver oplysninger ned på en notesbog i stedet for på computeren (hvilket jeg gør pga. en kollegas råd) og at jeg i én situation nævnte en reklame som svar på en kundes spørgsmål om hvor vidt man kunne betale med kort i busserne (Ja, det kan man godt - det er nyt, men jeg har hørt det i denne reklame hvor de siger xxx).

Jeg er uenig i noget af kritikken, men tager det til mig og ændrer min måde at møde kunderne på. Tager nu oplysningerne ned på computeren og ligeså snart jeg har oplysningerne, går jeg ned med dem i venteværelset. Jeg møder altid kunder med et smil, small-talker og hvis jeg er i midten af f.eks. et telefonopkald med en anden kunde, undskylder jeg ligeså snart jeg er færdig og vender så min opmærksomhed 100% til den nye kunde. Altså føler jeg at jeg er imødekommende og følger instrukser givet til samtalen.
Derudover nævnte jeg også at det er svært at se hvad der bliver set som professionelt og hvad der ikke gør, da mine kollegaer tit er på private telefoner eller sidder og kigger på tøj i arbejdstiden. Det er dog okay i følge hende.

En dag hiver den Generel Manager mig ind på hans kontor og spørger lidt ind til hvordan det går. Jeg siger at jeg er rigtig glad for at være der, og føler at jeg er ved at få nogenlunde fod på tingene, på trods af at det til tider er lidt svært fordi alle vil have forskellige oplysning og gør tingene forskelligt.
Herefter siger han direkte til mig "Dit hår ser ikke normalt ud i dag" og kritisere min apperance i forhold til brandet. Jeg bliver smidt på telefonerne for dagen og igen - handler på kritikken og sørger for at mit tøj er rent/præsentabelt og mit hår er tørt og pænt. Jeg kigger meget til hvordan mine kollegaer gør og prøver at efterligne dem. Herefter har jeg intet hørt udover at en af vores Business Managers fortæller mig i en pause at han synes jeg gør et godt arbejde.

I dag bliver jeg så ringet op af min ene kollega. Hun siger at hun står nede foran min hoveddør og har et brev til mig. Jeg går ned, møder hende og får brevet. Hun siger intet om hvad det indeholder, men siger bare at hun kom her til morgen fordi hun troede jeg ville være på universitet senere.
Hun tager så af sted igen og jeg læser brevet. Det er en "invitation" til et review af min prøveperiode (bestå, forlænge eller afslutte samarbejdet). Der står at der vil være en kollega til stede til at tage noter, samt at jeg må have enten en kollega, en HR repræsentant eller en fagforenings repræsentant med. Hvis jeg på nogen måde optager samtalen, kan jeg risikere at blive fyret. Det er for at diskutere min selvtillid i omgangen med kunderne og min overall conduct.
Det er dateret i går d. 11 og mødet er i morgen d. 13 - på et tidspunkt hvor jeg er på universitet.

Jeg er på nuværende tidspunkt i 7 sind over hvad dælen der foregår. Jeg synes selve måden at få brevet på har været meget intimiderende og ubehagelig, samt ordlyden i brevet ikke passer overens med en formel invitation til et review. Det virker som om jeg har gjort noget galt, men jeg har ingen idé om hvad. Jeg har ringet tilbage for at re-arrangere, men GM som det er underskrevet fra, er pt. i et møde og derfor ikke til at komme i kontakt med.
Jeg har snakket med to af mine kollegaer og ingen af dem har nogen som helst idé om hvad der skal tales om på det møde/hvad der foregår med det brev.

Hvordan havde i forholdt jer i min situation og hvad synes i om måden det hele er gjort på?
Der har på intet tidspunkt været en lille advarsel eller don't worry about the letter, det er blevet leveret personligt på min private adresse med en ordlyd der er svær at tyde ... Min kæreste mener det er yderst uprofessionelt og lyder mest af alt som en disciplinary end et review, men som sagt, jeg er i syv sind og kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal forholde mig eller hvad jeg skal forvente ...
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf Hunkat » 12. okt 2017, 15:15

Jeg ville forvente en fyring. Sorry.

Fra et HR-synspunkt så skriger det til himlen at nu skal alle formaliteter bare overholdes så de kan vippe dig ud (eller som minimum give dig en advarsel som sikker vil føre til en fyring senere).

Jeg tror ikke du skal regne med at de er ret vilde med at finde et andet tidspunkt. Ikke-fremmøde vil formentlig også blive tolket til en fyring.
Så jeg ville begynde at kigge efter job...

Edit: og det er altså ikke for at sige at jeg synes de håndterer det særlig elegant overhovedet. Det virker meget uprofessionelt generelt men at afleverer brevet personligt er ikke uprofessionelt, det er faktisk sådan det skal foregå for at indkaldelsen er valid i denne her sammenhæng. Normalt vil man overlade det til postbuddet men det er stadig indenfor rammerne.

Ta' din TR med. Og få vedkommende til at tage noter, OG bed om et referat til godkendelse efterfølgende.
Senest rettet af Hunkat 12. okt 2017, 15:22, rettet i alt 1 gang.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. okt 2017, 15:19

Hunkat skrev:Jeg ville forvente en fyring. Sorry.

Fra et HR-synspunkt så skriger det til himlen at nu skal alle formaliteter bare overholdes så de kan vippe dig ud (eller som minimum give dig en advarsel som sikker vil føre til en fyring senere).

Jeg tror ikke du skal regne med at de er ret vilde med at finde et andet tidspunkt. Ikke-fremmøde vil formentlig også blive tolket til en fyring.
Så jeg ville begynde at kigge efter job...


Det er også det jeg selv tænker. Dog kan de ikke forvente at jeg kan komme ind udenfor mine kontraktuelle timer, så det møde må lægges når det passer mig eller i arbejdstiden.

Jeg har en anden stilling på nuværende tidspunkt, som er på hold pga. denne og de vil være mere end lykkelige over at jeg kommer tilbage, så har altid det i baghånden. Synes bare hele måden det er håndteret på er rigtig træls og ud af det blå, egentlig.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf Hunkat » 12. okt 2017, 15:23

TakeAChanceOnMe skrev:
Hunkat skrev:Jeg ville forvente en fyring. Sorry.

Fra et HR-synspunkt så skriger det til himlen at nu skal alle formaliteter bare overholdes så de kan vippe dig ud (eller som minimum give dig en advarsel som sikker vil føre til en fyring senere).

Jeg tror ikke du skal regne med at de er ret vilde med at finde et andet tidspunkt. Ikke-fremmøde vil formentlig også blive tolket til en fyring.
Så jeg ville begynde at kigge efter job...


Det er også det jeg selv tænker. Dog kan de ikke forvente at jeg kan komme ind udenfor mine kontraktuelle timer, så det møde må lægges når det passer mig eller i arbejdstiden.

Jeg har en anden stilling på nuværende tidspunkt, som er på hold pga. denne og de vil være mere end lykkelige over at jeg kommer tilbage, så har altid det i baghånden. Synes bare hele måden det er håndteret på er rigtig træls og ud af det blå, egentlig.


Jeg tilføjede lige noget i min post.
Men ja, det kan jeg sagtens forstå og helt ærligt, jeg ville smutte uanset om de vil 'snakke' eller afskedige dig. Det du beskriver gad jeg simpelthen ikke finde mig i.
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf DenBruneMunk » 12. okt 2017, 15:32

Ud fra din beskrivelser af forløb, og de tidlige oplevelser, så er du nok ikke særligt godt stillet. Men efter 6 måneder mener jeg ikke det er prøvetid mere, så at udblive stiller dig vel dårligere end at misse nogle timer på uni, end at miste job og få en fyreseddel?

Betragtningen er nok når der ikke ses noget positivt i de tidligere timer, så er det vel ikke ændre, bare fordi en leder synes det går fint, så kan han jo have forklaret det anderledes til HR og mere uddybende.

Men blive væk imorgen har vel konsekvenser også når du måske taler med andre?

Hvordan planlagde du job og universitet for 6 måneder siden? Var der mere tid, og mindre nu? Set ud fra du måske giver mindre end de vil have nu?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. okt 2017, 15:44

Hunkat skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Hunkat skrev:Jeg ville forvente en fyring. Sorry.

Fra et HR-synspunkt så skriger det til himlen at nu skal alle formaliteter bare overholdes så de kan vippe dig ud (eller som minimum give dig en advarsel som sikker vil føre til en fyring senere).

Jeg tror ikke du skal regne med at de er ret vilde med at finde et andet tidspunkt. Ikke-fremmøde vil formentlig også blive tolket til en fyring.
Så jeg ville begynde at kigge efter job...


Det er også det jeg selv tænker. Dog kan de ikke forvente at jeg kan komme ind udenfor mine kontraktuelle timer, så det møde må lægges når det passer mig eller i arbejdstiden.

Jeg har en anden stilling på nuværende tidspunkt, som er på hold pga. denne og de vil være mere end lykkelige over at jeg kommer tilbage, så har altid det i baghånden. Synes bare hele måden det er håndteret på er rigtig træls og ud af det blå, egentlig.


Jeg tilføjede lige noget i min post.
Men ja, det kan jeg sagtens forstå og helt ærligt, jeg ville smutte uanset om de vil 'snakke' eller afskedige dig. Det du beskriver gad jeg simpelthen ikke finde mig i.


Jeg har lavet en aftale med en af mine kollegaer om at hun skal med. Jeg har arbejdet flere vagter med hende, end hende der har overleveret brevet - ergo jeg føler at hun har en bedre idé om hvordan jeg faktisk præsterer når jeg er på arbejde.

Jeg er bare rigtig uforstående fordi jeg har kunder der roser mig og selvom de er i en træls situation og tydeligvis er frustrerede, siger at jeg har håndteret det rigtig godt og har været meget hjælpsom. Jeg har handlet efter deres kritik og sat standarden meget højt for mig selv - mens andre kollegaer gør det stik modsatte af hvad jeg er blevet instrueret i og det er helt okay.

Jeg har en chef bag mig i min anden stilling (mellemleder-stilling endda) som ville elske at få mig tilbage og mit tidligere arbejde har jeg også lutter ros for og blev faktisk spurgt om der ikke var noget de kunne gøre for at overtale mig til at blive. Begge i roller med kundekontakt, så jeg kan virkelig ikke se hvor det kommer fra ...

DenBruneMunk skrev:Ud fra din beskrivelser af forløb, og de tidlige oplevelser, så er du nok ikke særligt godt stillet. Men efter 6 måneder mener jeg ikke det er prøvetid mere, så at udblive stiller dig vel dårligere end at misse nogle timer på uni, end at miste job og få en fyreseddel?

Betragtningen er nok når der ikke ses noget positivt i de tidligere timer, så er det vel ikke ændre, bare fordi en leder synes det går fint, så kan han jo have forklaret det anderledes til HR og mere uddybende.

Men blive væk imorgen har vel konsekvenser også når du måske taler med andre?

Hvordan planlagde du job og universitet for 6 måneder siden? Var der mere tid, og mindre nu? Set ud fra du måske giver mindre end de vil have nu?


Jeg har været ansat siden d. 26 August 2017, min prøveperiode udløber i Januar 2018. De ledte efter en studerende der var villig til at arbejde weekender (14.5 timer om ugen - fast hver uge), med mulighed for at tage timer i løbet af ugen. Jeg har været inde alle weekender (på nær to, som var planlagt ferie inden jeg blev ansat), mødt til tiden og fulgt instrukser som de er givet, handlet på kritik og føler at jeg har gjort mit for at opfylde de krav der er blevet outlinet fra start af.

Jeg fik endda ros fra samme dame som overleverede brevet for at være så fleksibel i forhold til hvornår jeg kunne dække andres fravær - hvilket jeg altså ikke er kontraktligt forpligtet til. Så problemet burde i hvert fald ikke lægge der.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf DenBruneMunk » 12. okt 2017, 16:17

Mon ikke de fleste personlige holdninger, vægter rimelig lavt, så selvom de fleste kollegaer har en holdning, så er det ikke den som vægtes når du går til samtale.

Er der en kontrakt med vilkår for prøvetid og krav til arbejde og tøj og medarbejde håndbog som forklarer lidt om hvorledes du skal forholde dig til arbejdet og kunder?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. okt 2017, 16:34

DenBruneMunk skrev:Mon ikke de fleste personlige holdninger, vægter rimelig lavt, så selvom de fleste kollegaer har en holdning, så er det ikke den som vægtes når du går til samtale.

Er der en kontrakt med vilkår for prøvetid og krav til arbejde og tøj og medarbejde håndbog som forklarer lidt om hvorledes du skal forholde dig til arbejdet og kunder?


Hverken GM eller hende der overleverede brevet arbejder med mig på daglig basis. Jeg har haft måske to vagter med hende og han er aldrig i vores arbejdsområde udover når han går ind og ud af bygningen. Derfor synes jeg egentlig at det vil være utrolig uprofessionelt, hvis det er det de basere deres holdning på.
Desuden vil jeg egentlig bare gerne have en anden person med mig i rummet (på min side-ish), for jeg synes hele processen har været utrolig intimiderende og ubehagelig.

Der er skrevet om min prøvetid i min kontrakt - arbejdsopgaver er ikke uddybet sådan helt vildt udover min stillingsbeskrivelse (Receptionist/Host, tage i mod kunder og sørge for at de føler sig velkomne og bliver set i appropriate time fra de ankommer samt tage telefonen og sende kunderne i den rigtige retning/tage beskeder) og der står absolut intet om påklædning (jeg venter stadig på at få uniform). Ingen medarbejder håndbog ang. omgangen med kunder, det har været givet mundtligt fra person til person alt efter hvem der har haft vagt med mig.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf Allmost_Famous » 12. okt 2017, 16:53

Hvis du har et andet job i baghånden, hvorfor i alverden er du så stadig på din nuværende arbejdsplads? Så er det da langt bedre at vende tilbage til et godt sted, hvor der er en ordentlig tone, og ditto arbejdsmiljø.
4
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. okt 2017, 17:23

Allmost_Famous skrev:Hvis du har et andet job i baghånden, hvorfor i alverden er du så stadig på din nuværende arbejdsplads? Så er det da langt bedre at vende tilbage til et godt sted, hvor der er en ordentlig tone, og ditto arbejdsmiljø.


Det andet job er casual/0 hours, så de er ikke forpligtet til at give mig vagter. Det er hos Manchester United, så jeg arbejder kun på kampdage. Eftersom jeg ønsker at købe hus med min kæreste, valgte jeg at lede efter noget med mere kontinuerlige timer og derved højere indkomst hver måned.
Jeg var ked af at være hos mit andet job hos et agency, der opererede på Old Trafford, så det sagde jeg op og har ingen ønske om at komme tilbage til, men de var enormt kede af at se mig smutte og spurgte mig om der var noget der kunne overtale mig til at blive.

Jeg sagde faktisk ja tak til den nuværende stilling fordi jeg havde en pisse god mavefornemmelse omkring stedet og personerne. Det er et rigtig godt team derude og jeg har overordnet set været rigtig glad for at være der. Jeg mener at man aldrig er for god til at forbedre, så konstruktiv kritik er velkommen. Det er faktisk først hele denne situation i dag der har gjort det virkelig træls og utrolig ubehageligt.

Hvis det virkelig bare er et review, så vil jeg give noget feedback omkring måden at gøre det på - for alle fra min kæreste, til hans far, til hans fars kæreste er fuldkommen forargede og faktisk vrede på mine vegne, over måden det er gjort på og ordlyden i brevet. Min kollega som jeg ringede til for råd og for at spørge om hun kunne være bisidder, fik ikke et sådan brev og synes også at hele situationen var noget fishy.
Jeg regner ikke med noget på nuværende tidspunkt og hvis det viser sig at det er for at sige farvel og tak, så siger jeg gerne op før det når dertil. Hvis det bare er et review, jamen så bliver jeg gerne - men efter en noget vokal feedback oven på hele denne situation samt læringsprocessen hos dem.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf FruKuk » 14. okt 2017, 19:19

Hvordan gik samtalen?
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. okt 2017, 20:38

FruKuk skrev:Hvordan gik samtalen?


Jeg fik den flyttet til tirsdag. Det var da næsten også en umulig process, GM var slet ikke til at komme i kontakt med og endte med at måtte flytte den over emails.

Har stadig ingen idé om hvad der kommer til at foregå - var på arbejde i dag og det var rigtig godt, men vagten var også med hende jeg kommer bedst ud af det med. Hun var fuldkommen uforstående over at jeg troede der var noget at fyre mig for, for hun synes jeg gør et rigtig godt arbejde. Det er også hende jeg har valgt at tage med ind til samtalen.
Jeg har set vores rota for 2018, hvor mit navn er på.

Til gengæld har jeg vagt med hende der leverede brevet i morgen, så det skal jo nok blive sjovt. Jeg føler mig fuldkommen syg bare ved tanken om at skal bruge 5 timer med hende i morgen.
Hun har sagt til hende jeg arbejdede med i dag at hun ikke havde nogen idé om hvad der var i brevet, men jeg tror ærlig talt ikke på det.

Jeg er begyndt at tænke over om jeg overhovedet har lyst til at blive. Har knap sovet de sidste to nætter og vågnet op med mavesmerter når jeg endelig er faldet i søvn. Det har slet ikke været besværet værd. Min kæreste er også meget modstander af at jeg bliver der, hvilket påvirker mig meget, for han plejer at være den fornuftige. Er bare træt af hele situationen og har slet ikke lyst til at skulle på arbejde i morgen :wacko:
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27057

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf ajnaM » 14. okt 2017, 20:42

TakeAChanceOnMe skrev:
FruKuk skrev:Hvordan gik samtalen?


Jeg fik den flyttet til tirsdag. Det var da næsten også en umulig process, GM var slet ikke til at komme i kontakt med og endte med at måtte flytte den over emails.

Har stadig ingen idé om hvad der kommer til at foregå - var på arbejde i dag og det var rigtig godt, men vagten var også med hende jeg kommer bedst ud af det med. Hun var fuldkommen uforstående over at jeg troede der var noget at fyre mig for, for hun synes jeg gør et rigtig godt arbejde. Det er også hende jeg har valgt at tage med ind til samtalen.
Jeg har set vores rota for 2018, hvor mit navn er på.

Til gengæld har jeg vagt med hende der leverede brevet i morgen, så det skal jo nok blive sjovt. Jeg føler mig fuldkommen syg bare ved tanken om at skal bruge 5 timer med hende i morgen.
Hun har sagt til hende jeg arbejdede med i dag at hun ikke havde nogen idé om hvad der var i brevet, men jeg tror ærlig talt ikke på det.

Jeg er begyndt at tænke over om jeg overhovedet har lyst til at blive. Har knap sovet de sidste to nætter og vågnet op med mavesmerter når jeg endelig er faldet i søvn. Det har slet ikke været besværet værd. Min kæreste er også meget modstander af at jeg bliver der, hvilket påvirker mig meget, for han plejer at være den fornuftige. Er bare træt af hele situationen og har slet ikke lyst til at skulle på arbejde i morgen :wacko:


Det lyder virkelig som om, du bare skal skynde dig væk. :kys:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. okt 2017, 21:22

ajnaM skrev:Det lyder virkelig som om, du bare skal skynde dig væk. :kys:


Jeg overvejer det virkelig, men jeg kan/har kunnet lide at være der. F.eks. elskede jeg hvert minut af det i dag, da jeg så hvem jeg skulle arbejde med. Da klokken var 16.50 tænkte jeg, jeg vil egentlig ikke hjem - har styr på det hele og har godt selskab.
Men lige så snart jeg så tænker over at jeg skal arbejde med nogle af de andre igen, bliver jeg rigtig utryg og utilpas igen. Specielt ved tanken om at skulle arbejde med hende der overleverede brevet og den af mine kollegaer der har været der længst.

Hvilket jo bare heller ikke er holdbart. Spørgsmålet er vel i sidste ende om jeg kan komme tilbage til den der "Jeg glæder mig til at skulle på arbejde og jeg VED at jeg er god til mit arbejde", for lige pt. er det slet, slet ikke der jeg er. Heller ikke selvom jeg får ros af kunderne eller min kollega siger at hun synes jeg gør et godt arbejde. Jeg tvivler rigtig meget på mig selv oven på alt det her og er blevet fuldkommen overrumplet af hele den måde det er foregået på :(

Jeg er SÅ dårlig til sådanne situationer - det tog mig 8 måneder at forlade sidste stilling jeg var utilpas i og jeg nød faktisk at komme på arbejde igen før al det her bøvl :mellow:
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Uprofessionelt fra arbejdsgiver?

Indlægaf Tux » 14. okt 2017, 22:04

TakeAChanceOnMe skrev:
FruKuk skrev:Hvordan gik samtalen?


Jeg fik den flyttet til tirsdag. Det var da næsten også en umulig process, GM var slet ikke til at komme i kontakt med og endte med at måtte flytte den over emails.

Har stadig ingen idé om hvad der kommer til at foregå - var på arbejde i dag og det var rigtig godt, men vagten var også med hende jeg kommer bedst ud af det med. Hun var fuldkommen uforstående over at jeg troede der var noget at fyre mig for, for hun synes jeg gør et rigtig godt arbejde. Det er også hende jeg har valgt at tage med ind til samtalen.
Jeg har set vores rota for 2018, hvor mit navn er på.

Til gengæld har jeg vagt med hende der leverede brevet i morgen, så det skal jo nok blive sjovt. Jeg føler mig fuldkommen syg bare ved tanken om at skal bruge 5 timer med hende i morgen.
Hun har sagt til hende jeg arbejdede med i dag at hun ikke havde nogen idé om hvad der var i brevet, men jeg tror ærlig talt ikke på det.

Jeg er begyndt at tænke over om jeg overhovedet har lyst til at blive. Har knap sovet de sidste to nætter og vågnet op med mavesmerter når jeg endelig er faldet i søvn. Det har slet ikke været besværet værd. Min kæreste er også meget modstander af at jeg bliver der, hvilket påvirker mig meget, for han plejer at være den fornuftige. Er bare træt af hele situationen og har slet ikke lyst til at skulle på arbejde i morgen :wacko:

Hvorfor skulle hun vide noget om brevets indhold? - hvis hun bare er "mening" medarbejder sendt afsted med et brev.

Jeg ved godt det her er let at sige - men prøv at slå koldt vand i blodet, og se ad hvad de siger til samtalen. Det er rigtig let at forestille sig alle mulige ting, men i virkeligheden kunne det jo også være at det vitterligt var et review, og måske endda en positiv en af slagsen.
1

Tilbage til "Job"