A-vitamin cremerne?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

A-vitamin cremerne?

Indlægaf Purple » 9. okt 2017, 07:18

A-vitamin, hudens vidunder!?

Jeg bruger Super 3 booster (den alm - ikke clinical) - og jeg forsøger at finde ud af, om der er andre cremer, som jeg måske bør kigge nærmere på, som måske er ENDNU bedre,- eller om jeg er på rette vej med den creme jeg bruger allerede nu.

Er der nogen herinde, som er godt kendte i A-vitamin junglen, og kan rådgive mig lidt i den retning? :lun:

Jeg ved der er en Clinical-version af Super 3 boosteren også,- men jeg er i tvivl om hvor meget bedre den er? - og kan også læse, at der er forskellige typer af A-vitamin, - hvor dem i booster-modellerne vist er den mest stabile, men også mere forsigtige version, eller?

Min hud reagerer godt på Super 3 boosteren - ingen rødme eller lignende. Har brugt den siden februar, og bruger den dagligt hver eneste aften i et rimelige lag :)

Vil forsøge at finde ud af, om der er andre a-vitamin produkter, som har endnu mere "pondus" - nu hvor min hud er godt vænnet til det,- og som jeg bør overveje for endnu større effekt?

Ønsker bare det bedste for min hud - hellere forebygge end forsøge at redde er min tanke - og forsøger at finde det produkt som matcher dette :D (er i øvrigt god til at bruge solcreme også - og ikke sol-stege alt for meget,- så jeg er bare godt obs på at passe på min hud endnu mere end jeg i forvejen gør)

Prisen har selvfølgelig noget at sige,- men er ikke det vigtigste :)
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Filipai » 9. okt 2017, 07:23

Jeg bruger denne et par gange om ugen, og er glad for den

http://theordinary.com/product/rdn-adva ... -2pct-30ml

pudderdåserne har også omtalt produktet

http://pudderdaaserne.dk/2017/01/22/ordinary/
1
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Tata » 11. okt 2017, 13:20

Jeg har aldrig prøvet den almindelige super 3 booster, kun clinical-versionen, men den er jeg ovenud tilfreds med, og tror aldrig at jeg holder op med at bruge den, har prøvet så meget til min hud, men intet virker så godt (jo, men ikke creme). Jeg kunne godt rødme i starten (jeg har så også meget sart hud), så brugte den kun hver 2. dag, efter vejledning fra min hudlæge, og kun som natcreme i starten, og efterfulgt af en let fugtighedscreme, for ikke at skalle. Nu har jeg ingen problemer med den, og bruger den nærmest som en slags universal-creme, til læber, hænder, It works ! :)
0
Timian :lun:
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Muscari » 11. okt 2017, 18:01

Tata skrev:Jeg har aldrig prøvet den almindelige super 3 booster, kun clinical-versionen, men den er jeg ovenud tilfreds med, og tror aldrig at jeg holder op med at bruge den, har prøvet så meget til min hud, men intet virker så godt (jo, men ikke creme). Jeg kunne godt rødme i starten (jeg har så også meget sart hud), så brugte den kun hver 2. dag, efter vejledning fra min hudlæge, og kun som natcreme i starten, og efterfulgt af en let fugtighedscreme, for ikke at skalle. Nu har jeg ingen problemer med den, og bruger den nærmest som en slags universal-creme, til læber, hænder, It works ! :)


Fugter den da slet ikke?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Panton » 11. okt 2017, 18:34

Kan man få den clinical booster på recept ved hudlægen?

P langsom
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Tata » 12. okt 2017, 10:54

Muscari skrev:
Tata skrev:Jeg har aldrig prøvet den almindelige super 3 booster, kun clinical-versionen, men den er jeg ovenud tilfreds med, og tror aldrig at jeg holder op med at bruge den, har prøvet så meget til min hud, men intet virker så godt (jo, men ikke creme). Jeg kunne godt rødme i starten (jeg har så også meget sart hud), så brugte den kun hver 2. dag, efter vejledning fra min hudlæge, og kun som natcreme i starten, og efterfulgt af en let fugtighedscreme, for ikke at skalle. Nu har jeg ingen problemer med den, og bruger den nærmest som en slags universal-creme, til læber, hænder, It works ! :)


Fugter den da slet ikke?


Nej, ikke nok (ikke til mig i hvert fald, kommer nok an på hudtype), og man skal bruge den meget sparsomt, da den er så koncentreret.

P : (kan ikke lige finde ud af at multi-quote), den er ikke på recept, den kan købes på nettet og hos div. hudlæger :).
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Panton » 12. okt 2017, 10:55

^^ tak tata :)
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Tata » 12. okt 2017, 11:02

Så lidt :)
0
Timian :lun:
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: A-vitamin cremerne?

Indlægaf Muscari » 12. okt 2017, 17:31

Tata skrev:
Muscari skrev:
Tata skrev:Jeg har aldrig prøvet den almindelige super 3 booster, kun clinical-versionen, men den er jeg ovenud tilfreds med, og tror aldrig at jeg holder op med at bruge den, har prøvet så meget til min hud, men intet virker så godt (jo, men ikke creme). Jeg kunne godt rødme i starten (jeg har så også meget sart hud), så brugte den kun hver 2. dag, efter vejledning fra min hudlæge, og kun som natcreme i starten, og efterfulgt af en let fugtighedscreme, for ikke at skalle. Nu har jeg ingen problemer med den, og bruger den nærmest som en slags universal-creme, til læber, hænder, It works ! :)


Fugter den da slet ikke?


Nej, ikke nok (ikke til mig i hvert fald, kommer nok an på hudtype), og man skal bruge den meget sparsomt, da den er så koncentreret.

P : (kan ikke lige finde ud af at multi-quote), den er ikke på recept, den kan købes på nettet og hos div. hudlæger :).


Tak, det er godt at vide. Min hud begynder bemlig også at skall nu her hvor det bliver koldere udenfor.
0

Tilbage til "Skønhed"