Kan man købe billetter til toget på Høje Taastrup?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Kan man købe billetter til toget på Høje Taastrup?

Indlægaf Sophies-mor » 26. sep 2017, 08:04

Jeg skal til netværksmøde i dét, der for mig er Kbh-området i morgen (Høje Taastrup helt nøjagtigt, herefter benævnt HT) og sidder og er ved at købe billet.

Kan man købe en billet på HT eller skal man købe den i forvejen hjemmefra/ andetsteds?

Der er nemlig det ved det, at jeg ved ikke, hvor lang tid mødet tager - og om jeg eventuelt får en kaffeaftale i nærheden af København andetsteds i samme forbindelse, så derfor ville jeg gerne være mere åben med hensyn til hjemrejsen, men online kan jeg kun købe billet, hvor jeg lægger mig fast på et tidspunkt fra starten.
:gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Kan man købe billetter til toget på Høje Taastrup?

Indlægaf thomassneum » 26. sep 2017, 08:06

Sophies-mor skrev:Jeg skal til netværksmøde i dét, der for mig er Kbh-området i morgen (Høje Taastrup helt nøjagtigt, herefter benævnt HT) og sidder og er ved at købe billet.

Kan man købe en billet på HT eller skal man købe den i forvejen hjemmefra/ andetsteds?

Der er nemlig det ved det, at jeg ved ikke, hvor lang tid mødet tager - og om jeg eventuelt får en kaffeaftale i nærheden af København andetsteds i samme forbindelse, så derfor ville jeg gerne være mere åben med hensyn til hjemrejsen, men online kan jeg kun købe billet, hvor jeg lægger mig fast på et tidspunkt fra starten.
:gruble:


yes... Det kan man. :)
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Kan man købe billetter til toget på Høje Taastrup?

Indlægaf Sophies-mor » 26. sep 2017, 08:07

thomassneum skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg skal til netværksmøde i dét, der for mig er Kbh-området i morgen (Høje Taastrup helt nøjagtigt, herefter benævnt HT) og sidder og er ved at købe billet.

Kan man købe en billet på HT eller skal man købe den i forvejen hjemmefra/ andetsteds?

Der er nemlig det ved det, at jeg ved ikke, hvor lang tid mødet tager - og om jeg eventuelt får en kaffeaftale i nærheden af København andetsteds i samme forbindelse, så derfor ville jeg gerne være mere åben med hensyn til hjemrejsen, men online kan jeg kun købe billet, hvor jeg lægger mig fast på et tidspunkt fra starten.
:gruble:


yes... Det kan man. :)

Tusind tak.
Så køber jeg den på hjemrejsen :)
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"