Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 12. aug 2017, 14:11

Pore Refining charcoal masken fra Clinique - er der nogen af jer, der bruger noget lignende og måske kan anbefale et alternativ? Den er virkelig svær at opdrive og en smule dyr, så måske andre rensende lermasker kan nogenlunde det samme :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 12. aug 2017, 14:56

girl_beat skrev:Pore Refining charcoal masken fra Clinique - er der nogen af jer, der bruger noget lignende og måske kan anbefale et alternativ? Den er virkelig svær at opdrive og en smule dyr, så måske andre rensende lermasker kan nogenlunde det samme :)

Jeg kender ikke den du nævner, men Origins har et par masker, der lyder til at kunne det samme. Den ene hedder "Clear improvement" og er også med kul. Den anden (som jeg synes er bedre) hedder "Out of trouble" :love:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 12. aug 2017, 14:58

Jeg overvejer noget laserbehandling af et par møgirriterende karsprængninger i mit ansigt. Nogen der har prøvet det og kan fortælle mig om det gør lige så ondt, som det lyder til? :genert:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tata » 12. aug 2017, 15:40

Pityt skrev:Jeg overvejer noget laserbehandling af et par møgirriterende karsprængninger i mit ansigt. Nogen der har prøvet det og kan fortælle mig om det gør lige så ondt, som det lyder til? :genert:


Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)
0
Timian :lun:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 12. aug 2017, 15:45

Tata skrev:
Pityt skrev:Jeg overvejer noget laserbehandling af et par møgirriterende karsprængninger i mit ansigt. Nogen der har prøvet det og kan fortælle mig om det gør lige så ondt, som det lyder til? :genert:


Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)

Tak :kys: Så tror jeg godt, at jeg tør. Var bare bange for, at det gjorde vildt ondt.
Ligner man noget der er løgn bagefter? :fløjt:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tata » 12. aug 2017, 16:22

Pityt skrev:
Tata skrev:
Pityt skrev:Jeg overvejer noget laserbehandling af et par møgirriterende karsprængninger i mit ansigt. Nogen der har prøvet det og kan fortælle mig om det gør lige så ondt, som det lyder til? :genert:


Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)

Tak :kys: Så tror jeg godt, at jeg tør. Var bare bange for, at det gjorde vildt ondt.
Ligner man noget der er løgn bagefter? :fløjt:


:kys: Det kan du roligt gøre, smertemæssigt er det mere ovre i irriterende-kategorien. Man er noget rød, er jeg i hvert fald, det kommer an på ens hudtype tror jeg, hvor længe det varer, jeg er rød i næsten en uge, jeg har så også meget sart, reagerende hud. Ellers burde rødmen falde på et par timer ifølge informationsmaterialet, men det ved min hud så bare ikke :D
1
Timian :lun:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 12. aug 2017, 16:30

Tata skrev:Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)

Undskyld jeg lige hijacker... Men virkede det på pigmentet? Jeg har hørt et par stykker sige, at virkningen ikke var noget at råbe hurra for - og en hudlæge jeg talte med, mente heller ikke at det var pengene værd :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tata » 12. aug 2017, 16:34

girl_beat skrev:
Tata skrev:Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)

Undskyld jeg lige hijacker... Men virkede det på pigmentet? Jeg har hørt et par stykker sige, at virkningen ikke var noget at råbe hurra for - og en hudlæge jeg talte med, mente heller ikke at det var pengene værd :gruble:


Ja, det virker. Men det kommer igen trods spf 50, fordi jeg tager hormoner for endometriose, og det kan jeg ikke lige droppe. Så jeg får det gentaget hvert efterår. Dyrt, men eneste måde jeg kan holde det i skak på :)
0
Timian :lun:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 12. aug 2017, 16:37

Tata skrev:
Pityt skrev:
Tata skrev:
Pityt skrev:Jeg overvejer noget laserbehandling af et par møgirriterende karsprængninger i mit ansigt. Nogen der har prøvet det og kan fortælle mig om det gør lige så ondt, som det lyder til? :genert:


Jeg har prøvet det i ansigtet for pigment og på benene for karsprængninger, jeg synes virkelig ikke det er slemt, vil beskrive det som nogle hurtige varme jag, og så lidt øm og irriteret hud/rødme efterfølgende. Ikke noget at være bange for. De tilbyder noget lokalbedøvende gel, inden de går i gang :)

Tak :kys: Så tror jeg godt, at jeg tør. Var bare bange for, at det gjorde vildt ondt.
Ligner man noget der er løgn bagefter? :fløjt:


:kys: Det kan du roligt gøre, smertemæssigt er det mere ovre i irriterende-kategorien. Man er noget rød, er jeg i hvert fald, det kommer an på ens hudtype tror jeg, hvor længe det varer, jeg er rød i næsten en uge, jeg har så også meget sart, reagerende hud. Ellers burde rødmen falde på et par timer ifølge informationsmaterialet, men det ved min hud så bare ikke :D

Min hud synes også, at den skal være rød længe, så det er godt at vide, at jeg ikke skal planlægge at være pæn i nogle dage (i hvert fald) efter behandlingen :lol:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 13. aug 2017, 17:20

En god, billig øjenskyggeprimer? Hvor finder man det? Eller alternative tips til, at få øjenskygger til at holde.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 13. aug 2017, 17:57

girl_beat skrev:Pore Refining charcoal masken fra Clinique - er der nogen af jer, der bruger noget lignende og måske kan anbefale et alternativ? Den er virkelig svær at opdrive og en smule dyr, så måske andre rensende lermasker kan nogenlunde det samme :)

Den virker til at være ret nem at finde rundt omkring? Her hos Coop og en anden dansk hjemmeside:

https://shopping.coop.dk/vare/clinique- ... ALEALw_wcB

https://www.parfumdreams.dk/Clinique/Pl ... UuEALw_wcB

Hvis det er fordi du vil have en i en fysisk butik så skulle Clinique City Block Charcoal Mask være suveræn, det bliver også rost til skyerne af Paula's team på Beautypedia. Og den er i Matas :)
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 13. aug 2017, 19:41

girl_beat skrev:Pore Refining charcoal masken fra Clinique - er der nogen af jer, der bruger noget lignende og måske kan anbefale et alternativ? Den er virkelig svær at opdrive og en smule dyr, så måske andre rensende lermasker kan nogenlunde det samme :)


De nye clay masks fra loreal bliver rost, har prøvet den grønne en enkelt gang, og synes virkeligt den er effektiv.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 13. aug 2017, 20:05

Filipai skrev:
girl_beat skrev:Pore Refining charcoal masken fra Clinique - er der nogen af jer, der bruger noget lignende og måske kan anbefale et alternativ? Den er virkelig svær at opdrive og en smule dyr, så måske andre rensende lermasker kan nogenlunde det samme :)


De nye clay masks fra loreal bliver rost, har prøvet den grønne en enkelt gang, og synes virkeligt den er effektiv.

Tak for tip :gogo:

Jeg kunne godt være fristet af et billigere alternativ end Cliniques til 200-ish, så prøver at se nærmere på dem.
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 18. aug 2017, 11:38

Jeg er ved at blive lidt presset. Vil virkelig gerne have fingrene i sådan en pude som på billedet, til at give fylde i hår. Hvad hedder sådan en sag, og hvor pokker kan den skaffes (i blond)

Screen Shot 2017-08-18 at 13.38.19.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aquadorable » 18. aug 2017, 14:14

Filipai skrev:Jeg er ved at blive lidt presset. Vil virkelig gerne have fingrene i sådan en pude som på billedet, til at give fylde i hår. Hvad hedder sådan en sag, og hvor pokker kan den skaffes (i blond)

Screen Shot 2017-08-18 at 13.38.19.jpg


Er det ikke en valk?
0
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Skønhed"