Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf MissHelenaVon » 11. aug 2017, 18:33

Hvorfor VitaPro synes, at vi danskere kan spammes med deres elendige reklamer i tide & utide!

STOP DOG :evil:
1
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 11. aug 2017, 19:17

Ellin skrev:
MissHelenaVon skrev:Hvorfor VitaPro synes, at vi danskere kan spammes med deres elendige reklamer i tide & utide!

STOP DOG :evil:


Jeg tænkte mere, om Alexandre Willaume mangler penge, siden han vil være frontfigur for det produkt og den latterlige reklame. :tie: :gruble:


Hvad var det Pilou Asbæk skrev til en fodbold-fan, der var blevet ked af, at Asbæk medvirkede i en bettingreklame: Det skal du ik blive sidder på et bjerg på Mallorca med et glas vin og overvejer at købe et sommerhus tak til bet365...

De tjener herregode penge på de reklamer, det behøves bestemt ikke være pengemangel, der får dem til det. Jeg havde sgu også gjort det.
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 11. aug 2017, 19:57

Om folk tager fotos af deres cykler, i tilfælde af at den senere skulle blive stjålet? :gruble:

Der er utrolig ofte opslag på facebook, med efterlysninger af stjålne cykler, og mange er vedhæftet et billede af pågældende cykel - hvor det ikke bare er et "model" billede, men et billede taget af cyklen foran huset e.l.
3
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 11. aug 2017, 20:04

Tibbler skrev:Om folk tager fotos af deres cykler, i tilfælde af at den senere skulle blive stjålet? :gruble:

Der er utrolig ofte opslag på facebook, med efterlysninger af stjålne cykler, og mange er vedhæftet et billede af pågældende cykel - hvor det ikke bare er et "model" billede, men et billede taget af cyklen foran huset e.l.


Ej, det har jeg aldrig tænkt på, men du har da ret, det må de da gøre. Man går da ikke bare ud og tager et random billede af sin cykel bare fordi...
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 11. aug 2017, 20:09

fisken80 skrev:
Tibbler skrev:Om folk tager fotos af deres cykler, i tilfælde af at den senere skulle blive stjålet? :gruble:

Der er utrolig ofte opslag på facebook, med efterlysninger af stjålne cykler, og mange er vedhæftet et billede af pågældende cykel - hvor det ikke bare er et "model" billede, men et billede taget af cyklen foran huset e.l.


Ej, det har jeg aldrig tænkt på, men du har da ret, det må de da gøre. Man går da ikke bare ud og tager et random billede af sin cykel bare fordi...


Forsikringsselskaber (nogle af dem, i det mindste), opfordrer folk til at tage billeder af de ejendele som man ikke har kvitteringer på - hvis man vil gøre sig håb om at få erstatning.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Skralde » 11. aug 2017, 21:43

Jeg tog et billede af mit orange lyn og blærede mig med den på Fb :genert: En ny cykel bør da ikke gå ubemærket hen!
7
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf D.itsen » 12. aug 2017, 05:00

Skralde skrev:Jeg tog et billede af mit orange lyn og blærede mig med den på Fb :genert: En ny cykel bør da ikke gå ubemærket hen!

Jeg tænker også det ofte er grunden. Især med de dyrere cykler
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 12. aug 2017, 09:03

Jeg har det sidste stykke tid sovet med åbent vindue, og derfor har jeg kunne høre at der et eller andet sted i nabolaget er en person der vælger at starte med at spille på trommer kl 21, nu er det ikke vildt højt hos mig, men højt nok til at det undre mig at hans naboer ikke har været forbi og brokke sig over tidspunktet og... hvorfor det skal gøres udenfor eller for åben dør vindue.
Det er en der øver sig, det kan tydeligt høres.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 12. aug 2017, 19:47

Hvorfor tøjfabrikanter absolut skal bruge kradsemærker i nakken af tøjet. Alternativt om det er mig, som er specielt sart, siden jeg altid ender med at være nødt til at pille dem af. Jeg ved godt, det skal være let at finde størrelsen på stangen, men nogle firmaer kan da godt finde ud af at bruge et blødere materiale.
10
14 11 14
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. aug 2017, 20:18

Hvordan kvinderne til højdespring undgår at deres underdele (træningstrusser? De kan vel næppe kaldes shorts) 'kravler op' når de springer :gruble: De sidder stort set perfekt når de lander - det er jeg ret imponeret over.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 12. aug 2017, 20:32

Daine skrev:Hvordan kvinderne til højdespring undgår at deres underdele (træningstrusser? De kan vel næppe kaldes shorts) 'kravler op' når de springer :gruble: De sidder stort set perfekt når de lander - det er jeg ret imponeret over.


Måske de bruger det samme som gymnaster? :gruble:

De bruger en lim, som holder tøjet på plads:

Billede
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 12. aug 2017, 22:45

Tibbler skrev:Om folk tager fotos af deres cykler, i tilfælde af at den senere skulle blive stjålet? :gruble:

Der er utrolig ofte opslag på facebook, med efterlysninger af stjålne cykler, og mange er vedhæftet et billede af pågældende cykel - hvor det ikke bare er et "model" billede, men et billede taget af cyklen foran huset e.l.


For 18 år siden fik jeg erstatning fra et svensk forsikringsselskab, fordi den cykel (købt i Sverige) jeg havde fået af min mor var blevet stjålet ( i Danmark)
Den havde nummerstempel på - hvilket danske cykler ikke har.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 12. aug 2017, 22:47

Vira skrev:At man kan lave et fejlkøb på 200 bøger :gruble: (set på Facebook)

Nåhh...sker tit på gymnasier :)
0
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bad Samaritan » 13. aug 2017, 07:13

Folk som beholder plastik-emballagen på ting, selv efter de bliver taget i brug - på komfurer, biler, kontorstole, lædersofaer og what the fuck not. Jeg fatter simpelthen ikke, hvad pointen er i at købe noget i et fedt design, og så skæmme det ved at lade det være pakket ind på den måde. Det er ret udbredt i Afrika og Mellemøsten - og her kan jeg måske forstå det, fordi videresalg er ret almindeligt. Men en kammerat i DK har halvdelen af sit spritnye køkken pakket ind, i en sådan grad at det lignede forberedelserne til et fucking øksemord! For det var jo - og jeg citerer - "helt nyt og skulle helst ikke beskadiges med ridser og kedelige pletter"... :stoned:
8
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 13. aug 2017, 10:30

At jeg kan blive ved med at undres over folk på Facebook :ad!:

Hvis man vil komme med en vred kommentar, til en nyhed, kunne man så ikke bare lige kigge på artiklen, måske bare lige læse den første sætning
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"