Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 19. jun 2017, 19:12

Nå men jeg blev gift i weekenden. Altså lørdag. Dejligt vejr og alt muligt :lun:

Men hold nu kæft hvor var jeg hormonella :lol: Jeg tudede nærmest allerede i bilen på vej til rådhuset og da vi blev kaldt ind tudede jeg endnu mere. Giftefogeden måtte spørge om jeg var klar til at vi gik i gang :lol:

Ringen passede den dag, men i går og i dag har jeg ikke kunne få den på. Og mine fingre snurrer lidt. Mine fødder hæver også :rulle:

jeg har 13 arbejdsdage tilbage inden barsel. OMFG jeg glæder mig!
5
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 19. jun 2017, 19:12

KinderBueno skrev:18+3

Jeg skal et smut til Rom med min kæreste i morgen, og alt mit sommertøj er seriøst for småt. Suk. Fandeme besværligt at pakke. Det værste er, at med undtagelse af tætsiddende kjoler, ser jeg nærmest ikke gravid ud.

Så har du da en god undskyldning for at shoppe dernede :D
1
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 19. jun 2017, 19:15

Shmartiesh skrev:
AgentPixie skrev:Min kæreste er muchos irriterende i disse dage. Han havde en eller anden idé om, at jeg ville føde da jeg ramte 40+0 i fredags eller som minimum i weekenden! Det skete så ikke. Så han har rendt rundt hele weekenden og været rastløs og irritabel :sur:
Jeg synes lige han skal blive enig med sig selv om, at jeg ikke gider høre på en utålmodig mand :D

Har ret meget murren i dag og er øm under navlen. Håber det er optakt til en snarlig fødsel :kryds:
Skal til jordemoder i morgen, har tænkt mig at befale hende at lave en hindeløsning, hvis det er muligt :lol:
Jeg har i flere uger været klar på fødsel og super optimistisk, men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg næsten ikke orker det :genert:

Bliver HAN stresses over at DU ikke har født?? :lol:

Jeg er nok mere stresset og presset, han giver bare meget mere udtryk for det end jeg gør, derfor fylder hans følelser hurtigt meget :D :rulle:
Jeg blev også sur i går og bad ham tage sig sammen :genert:

Han er mere normal i dag, heldigvis.
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 19. jun 2017, 19:18

Shmartiesh skrev:Nå men jeg blev gift i weekenden. Altså lørdag. Dejligt vejr og alt muligt :lun:

Men hold nu kæft hvor var jeg hormonella :lol: Jeg tudede nærmest allerede i bilen på vej til rådhuset og da vi blev kaldt ind tudede jeg endnu mere. Giftefogeden måtte spørge om jeg var klar til at vi gik i gang :lol:

Ringen passede den dag, men i går og i dag har jeg ikke kunne få den på. Og mine fingre snurrer lidt. Mine fødder hæver også :rulle:

jeg har 13 arbejdsdage tilbage inden barsel. OMFG jeg glæder mig!

Tillykke med brylluppet, så fik du din P :love: :D
Fik I gode gaver? :slem:

Barsel er kedeligt, så er du advaret :lol: Men det er nu også meget rart at man ikke skal op på et bestemt tidspunkt.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 19. jun 2017, 19:28

AgentPixie skrev:
Shmartiesh skrev:Nå men jeg blev gift i weekenden. Altså lørdag. Dejligt vejr og alt muligt :lun:

Men hold nu kæft hvor var jeg hormonella :lol: Jeg tudede nærmest allerede i bilen på vej til rådhuset og da vi blev kaldt ind tudede jeg endnu mere. Giftefogeden måtte spørge om jeg var klar til at vi gik i gang :lol:

Ringen passede den dag, men i går og i dag har jeg ikke kunne få den på. Og mine fingre snurrer lidt. Mine fødder hæver også :rulle:

jeg har 13 arbejdsdage tilbage inden barsel. OMFG jeg glæder mig!

Tillykke med brylluppet, så fik du din P :love: :D
Fik I gode gaver? :slem:

Barsel er kedeligt, så er du advaret :lol: Men det er nu også meget rart at man ikke skal op på et bestemt tidspunkt.

Tak :love: Ja jeg gjorde! :lun:
Vi havde egentlig frabedt os gaver fordi vi gerne vil holde noget større om et par år, men alligevel kom folk med småting. Og mange blomster. 5-6 buketter og 3 blomster til haven :nerve: Mine forældre gav et større pengebeløb og min mor sagde at nu havde hun dem jo på kontoen så kunne vi ligeså godt få dem :D Men tror faktisk vi fik flest blomster og chokolade fra folk som ikke var inviteret. Og bl.a. Et spil der hedder klar, parat, barn. Jeg vil gerne spille det men P gider ikke fordi han mener jeg vinder. :rulle:

Vi starter min barsel med at P holder ferie, så tror de første 3 uger nok skal gå, men derefter tror jeg også jeg kommer til at kede mig. Skal dog sove har jeg besluttet mig for :D
1
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 19. jun 2017, 19:34

For længe siden snakkede vi om hvor træls det er når folk rører ens mave. Men jeg har faktisk ikke oplevet det så ofte som jeg frygtede. Og nu er den ved at være god rund og ret hård, (28+4), så nu er jeg ikke så selvbevidst om den mere i forhold til at før var jeg bare tyk. Folk skal som regel bare kende mig før de rører ved den. :genert:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 20. jun 2017, 07:40

Er på vej til modningsakupunktur! :banan:

Håber virkelig på den mest afslappende time jeg har haft længe..

Nu hvor min kæreste er hjemme, er jeg mere end klar til baby
3
Jenny
Indlæg: 136
Tilmeldt: 29. dec 2015, 07:54
Kort karma: 12
Likede indlæg: 141

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Jenny » 20. jun 2017, 11:15

Ficus skrev:Er på vej til modningsakupunktur! :banan:

Håber virkelig på den mest afslappende time jeg har haft længe..

Nu hvor min kæreste er hjemme, er jeg mere end klar til baby


Mit vand gik om aftenen efter den 4 modningsakupunktur. :afro:
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Frk._Strawberry » 20. jun 2017, 11:42

Shmartiesh skrev:For længe siden snakkede vi om hvor træls det er når folk rører ens mave. Men jeg har faktisk ikke oplevet det så ofte som jeg frygtede. Og nu er den ved at være god rund og ret hård, (28+4), så nu er jeg ikke så selvbevidst om den mere i forhold til at før var jeg bare tyk. Folk skal som regel bare kende mig før de rører ved den. :genert:


Jeg frygtede lidt, at min svigermor (som jeg i forvejen ikke har et suuuuuper godt forhold til) ville være typen, der rørte ved maven uden at spørge, men hun har overrasket mig SÅ positivt! Hun har ikke én gang rørt den, hvilket passer mig aldeles glimragende, da jeg ikke kan lide at andre end mig selv og min kæreste rør min mave :)
1
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

25+4

Indlægaf Frk._Strawberry » 20. jun 2017, 11:48

Jeg har været til 2. graviditetsundersøgelse idag og ganske som første gang er det røvsygt og hurtigt overstået..
Fik dog lov til at høre hjertelyd, da min læge umiddelbart ikke lige kunne mærke ham udenpå (på trods af at den bette bandit havde haft en fest i maven i venteværelset), så det var jo skønt!
Han ligger stadig - både jordemoder og læges skøn - en smule over gennemsnittet, så hvis han fortsætter med samme fart, skal der lige holdes lidt øje med det :)

Beklager jeg har været stille herinde længe, men jeg har brugt tiden på at more mig over terminsgruppernw på Facebook - shit en flok høns! :panik:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: 25+4

Indlægaf Ficus » 20. jun 2017, 13:12

Frk._Strawberry skrev:Beklager jeg har været stille herinde længe, men jeg har brugt tiden på at more mig over terminsgruppernw på Facebook - shit en flok høns! :panik:



Folk derinde er så vilde!!

Elsker det lidt :-D
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: 25+4

Indlægaf Shmartiesh » 20. jun 2017, 15:16

Ficus skrev:
Frk._Strawberry skrev:Beklager jeg har været stille herinde længe, men jeg har brugt tiden på at more mig over terminsgruppernw på Facebook - shit en flok høns! :panik:



Folk derinde er så vilde!!

Elsker det lidt :-D


Jeg tænker mindst én gang om ugen at NU melder jeg mig altså ud!

Men det er lidt min guilty pleasure at følge med derinde :genert:
1
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: 25+4

Indlægaf Frk._Strawberry » 20. jun 2017, 16:51

Shmartiesh skrev:
Ficus skrev:
Frk._Strawberry skrev:Beklager jeg har været stille herinde længe, men jeg har brugt tiden på at more mig over terminsgruppernw på Facebook - shit en flok høns! :panik:



Folk derinde er så vilde!!

Elsker det lidt :-D


Jeg tænker mindst én gang om ugen at NU melder jeg mig altså ud!

Men det er lidt min guilty pleasure at følge med derinde :genert:


Det er sådan lidt ligesom at se "De Unge Mødre"-i-skjul-pleasure :P
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf MyGirl » 20. jun 2017, 17:05

Jeg må se at komme på det der Facebook :D
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf ina » 20. jun 2017, 17:30

Hvad sker der i de grupper, som er så vildt? :D
0

Tilbage til "Graviditet"