Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 17. jun 2017, 09:24

Jeg tror ikke jeg føder snart, tror jeg kommer til at gå mindst en uge over. Der er nada optræk til noget som helst.
Men du føder bare, Howitz!
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Howitz » 17. jun 2017, 15:25

AgentPixie skrev:Jeg tror ikke jeg føder snart, tror jeg kommer til at gå mindst en uge over. Der er nada optræk til noget som helst.
Men du føder bare, Howitz!


Jeg tror heller ikke rigtig, at der er nogen tegn :) Jeg har masser af plukveer, og de går ned i livmoderhalsen nu, men ellers er alt som det plejer :gruble: Jeg har ordnet have hele dagen, og det har ikke engang sat gang i noget :genert:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf ina » 19. jun 2017, 08:18

Jeg hepper på snarlige fødsler! :kys:


Er der nogen der har en liste over mulige babypakker? :)
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 19. jun 2017, 08:29

Her kan man i hvert fald se mange af dem http://startpakke.com/
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf ina » 19. jun 2017, 08:50

Ficus skrev:Her kan man i hvert fald se mange af dem http://startpakke.com/


Tak, så fik jeg lige bestilt lidt. :gogo:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 19. jun 2017, 09:49

Har meldt mig ind i Slyngegalleriet på FB, tænkte jeg ville blive lidt klogere på vikler inden han ankommer. Har aldrig været mere forvirret i mit liv :lol2:

Der er bare mange damer, meninger, udtryk og andet man skal forholde sig til. Var jeg ikke helt forberedt på!
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9666
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 19. jun 2017, 10:37

Ficus - du må sige til hvis du vil have lidt info. Det er nemlig vildt forvirrende i starten :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf ina » 19. jun 2017, 10:41

Sangius skrev:Ficus - du må sige til hvis du vil have lidt info. Det er nemlig vildt forvirrende i starten :D


Jeg ved godt, at det ikke var mig du tilbød hjælp, men hvis du orker vil jeg gerne have info - eller evt. en henvisning til hvor jeg kan blive klogere måske? :lol: Jeg ved intet, udover at jeg gerne vil have en vikle, som man kan bruge til en nyfødt og som er nem at binde. :D
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 19. jun 2017, 10:51

Ja tak til lidt (meget) info!

Har de samme "krav" som Ina - plus at jeg er som en radiator på fuld skrue, det meste af tiden, så helst en hvor man ikke dør af at være bundet ind.

Jeg er ikke så langt fra Sneglehuset, tror jeg den hedder, den i Søborg? Så jeg havde tænkt mig at tage derud når jeg har født og blive lidt klogere os
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

37+0

Indlægaf Ficus » 19. jun 2017, 11:08

Er der andre der er ramt af total graviditetshjerne? Tænker man ikke kan kalde det ammehjerne endnu :-D

Har længe været mere glemsom end jeg er normalt, men lige nu er det helt sindssygt.
Jeg er HELT afhængig af at bruge min kalender, hvis jeg har en aftale, som ikke bliver skrevet ind, så er det helt sikkert at jeg ikke dukker op. Står tit i et rum, helt forvirret over hvorfor jeg nu lige gik derind. Og i går tror jeg at jeg gik fra den ene ende af Bilka til den anden 5-6 gange, fordi jeg ikke kunne huske hvorfor jeg var gået i den retning, så jeg måtte gå tilbage samme vej, for at komme i tanke om det....

Nu render jeg rundt med en post-it blok, så jeg hele tiden kan skrive ned, hvis jeg tænker på noget. Ellers så forsvinder det.

Tror min kæreste håber at det bare ca er samme niveau som ammehjerne evt bliver, for han kan ikke heeeelt finde ud af at navigere i det :genert:
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: 37+0

Indlægaf AgentPixie » 19. jun 2017, 12:02

Ficus skrev:Er der andre der er ramt af total graviditetshjerne? Tænker man ikke kan kalde det ammehjerne endnu :-D

Har længe været mere glemsom end jeg er normalt, men lige nu er det helt sindssygt.
Jeg er HELT afhængig af at bruge min kalender, hvis jeg har en aftale, som ikke bliver skrevet ind, så er det helt sikkert at jeg ikke dukker op. Står tit i et rum, helt forvirret over hvorfor jeg nu lige gik derind. Og i går tror jeg at jeg gik fra den ene ende af Bilka til den anden 5-6 gange, fordi jeg ikke kunne huske hvorfor jeg var gået i den retning, så jeg måtte gå tilbage samme vej, for at komme i tanke om det....

Nu render jeg rundt med en post-it blok, så jeg hele tiden kan skrive ned, hvis jeg tænker på noget. Ellers så forsvinder det.

Tror min kæreste håber at det bare ca er samme niveau som ammehjerne evt bliver, for han kan ikke heeeelt finde ud af at navigere i det :genert:

Ork ja, der lider jeg også af :D Nogle gange kan jeg helt glemme ord, jeg glemmer hvad jeg vil sige og hvorfor Jeg gik ud i køkkenet :gruble:

Jeg er endda begyndt at tabe i 500 til min kæreste. Jeg vinder ellers altid!
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 19. jun 2017, 12:09

Min kæreste er muchos irriterende i disse dage. Han havde en eller anden idé om, at jeg ville føde da jeg ramte 40+0 i fredags eller som minimum i weekenden! Det skete så ikke. Så han har rendt rundt hele weekenden og været rastløs og irritabel :sur:
Jeg synes lige han skal blive enig med sig selv om, at jeg ikke gider høre på en utålmodig mand :D

Har ret meget murren i dag og er øm under navlen. Håber det er optakt til en snarlig fødsel :kryds:
Skal til jordemoder i morgen, har tænkt mig at befale hende at lave en hindeløsning, hvis det er muligt :lol:
Jeg har i flere uger været klar på fødsel og super optimistisk, men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg næsten ikke orker det :genert:
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Soulme » 19. jun 2017, 15:00

Aj jeg har det skidt i de dage her.
Er i uge 8. Og aldrig har jeg oplevet at være så træt konstant. Men det kan jeg heldigvis leve med.
Men har haft konstant kvalme siden lørdag morgen, diarré. Og ømhed i maven. Nøj jeg presset pt. :genert: :gisp:
Og den varme her gør det ikke bedre. Aj jeg havde haft et naivt håb om min graviditet ville blive SÅ nem. Det skete ikke :fløjt:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Vixen » 19. jun 2017, 18:47

18+3

Jeg skal et smut til Rom med min kæreste i morgen, og alt mit sommertøj er seriøst for småt. Suk. Fandeme besværligt at pakke. Det værste er, at med undtagelse af tætsiddende kjoler, ser jeg nærmest ikke gravid ud.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 19. jun 2017, 19:07

AgentPixie skrev:Min kæreste er muchos irriterende i disse dage. Han havde en eller anden idé om, at jeg ville føde da jeg ramte 40+0 i fredags eller som minimum i weekenden! Det skete så ikke. Så han har rendt rundt hele weekenden og været rastløs og irritabel :sur:
Jeg synes lige han skal blive enig med sig selv om, at jeg ikke gider høre på en utålmodig mand :D

Har ret meget murren i dag og er øm under navlen. Håber det er optakt til en snarlig fødsel :kryds:
Skal til jordemoder i morgen, har tænkt mig at befale hende at lave en hindeløsning, hvis det er muligt :lol:
Jeg har i flere uger været klar på fødsel og super optimistisk, men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg næsten ikke orker det :genert:

Bliver HAN stresses over at DU ikke har født?? :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"