Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 15. jun 2017, 19:54

KitKat skrev:Alfred har vist misforstået hvordan man bruger et telt :D

IMG_20170614_142149.jpg


Alfred er jo bare godt klar over at man må forvirre "fjenden", for at få overhånd (overpote?) :-p
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf KitKat » 16. jun 2017, 05:34

McFurPants skrev:
Alfred er jo bare godt klar over at man må forvirre "fjenden", for at få overhånd (overpote?) :-p


Du har da helt ret. Et skrig-grønt "camouflagetelt" er da endnu mere camouflage hvis man vender det på hovedet. Tænk at jeg ikke så det :lol:
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 17. jun 2017, 15:47

Min lille seje trooper!

Han blev opereret babu i mandags; lårbenet på højre forben var i fire stykker, og splinterne viste sig at have skåret i det omliggende muskelvæv. Jeg var til rotterne og tudede mig igennem dagen - også efter dyrehospitalet sagde, at de kunne lappe det sammen.

Han er den sejeste kat, jeg kender. Fem dage efter op tager han fortsat det hele som en champ, og jeg knuselsker ham om muligt mere, selvom vi de næste seks uger har indrettet vores liv til at være på katteduty 24/7. Med skruer i knoglen og en ekstern skinne, der også er skruet fast, er det ikke rigtig en option at lade ham være alene :mellow:

Åhr, bette mis altså! :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 17. jun 2017, 20:02

Krølle skrev:Min lille seje trooper!

Han blev opereret babu i mandags; lårbenet på højre forben var i fire stykker, og splinterne viste sig at have skåret i det omliggende muskelvæv. Jeg var til rotterne og tudede mig igennem dagen - også efter dyrehospitalet sagde, at de kunne lappe det sammen.

Han er den sejeste kat, jeg kender. Fem dage efter op tager han fortsat det hele som en champ, og jeg knuselsker ham om muligt mere, selvom vi de næste seks uger har indrettet vores liv til at være på katteduty 24/7. Med skruer i knoglen og en ekstern skinne, der også er skruet fast, er det ikke rigtig en option at lade ham være alene :mellow:

Åhr, bette mis altså! :(


Føj for en omgang :trist: Kæmpe internetkram til jer begge (den slags der ikke gør spor ondt på opererede og brækkede lårben). Vi håber han kommer sig så hurtigt det er muligt. Ved du hvad der skete med ham?
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 17. jun 2017, 21:15

McFurPants skrev:
Krølle skrev:Min lille seje trooper!

Han blev opereret babu i mandags; lårbenet på højre forben var i fire stykker, og splinterne viste sig at have skåret i det omliggende muskelvæv. Jeg var til rotterne og tudede mig igennem dagen - også efter dyrehospitalet sagde, at de kunne lappe det sammen.

Han er den sejeste kat, jeg kender. Fem dage efter op tager han fortsat det hele som en champ, og jeg knuselsker ham om muligt mere, selvom vi de næste seks uger har indrettet vores liv til at være på katteduty 24/7. Med skruer i knoglen og en ekstern skinne, der også er skruet fast, er det ikke rigtig en option at lade ham være alene :mellow:

Åhr, bette mis altså! :(


Føj for en omgang :trist: Kæmpe internetkram til jer begge (den slags der ikke gør spor ondt på opererede og brækkede lårben). Vi håber han kommer sig så hurtigt det er muligt. Ved du hvad der skete med ham?


Nope. Det kam være en bil, men så er jeg ærligt talt overrasket over, at der ikke er flere skrammer.

En af de fertile hankatte i området har det med at jage andre katte op i træerne - tænker at Ninja måske er faldet ned i forsøget på at flygte fra ham :gruble:

Anyway, han er en stjerne og tager krave, skinne og medicin i stiv pote. Han sover dog ekstremt meget, selvom narkosen erdampet af og morfinplasteret fjernet, men jeg tænker, at det er helt naturligt (selvom jeg har ringet til hospitalet gentagne gange for at få det bekræftet :genert:). Det er jo en kæmpe operation, han har været igennem, så kroppen er naturligt nok presset.

Han er dog ved godt mod og brummer lystigt, når man aer/klør hans sweet spots, og vejrtrækningen er bede på 20/minut med Metacam som eneste smertestillende. Der skal nok bare tid til.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 17. jun 2017, 21:18

...tid og seks uger indendørs med døgnbemanding. Hej-hej sommerferie (som vi heller ikke har råd til efter 20K+ dyrlægeregning).
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 17. jun 2017, 21:18

Og her troede jeg, at pony-operationer var dyre :tie:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 17. jun 2017, 21:21

Seriøst, er der nogen, der vil spille dyrlægeregning-kortspil?
Senest rettet af Krølle 18. jun 2017, 12:43, rettet i alt 2 gange.
2
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf girl_beat » 17. jun 2017, 21:37

^ Nogen skal jo holde (dyrlæge)samfundet i gang :devil:

Spøg til side - god bedring og krydsede fingre for at Ninja kommer hurtigt ovenpå igen :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 18. jun 2017, 12:45

Nå! I det mindste nyder en i husstanden sommeren :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Zonta » 18. jun 2017, 17:45

Vedhæfter lige to billeder. Aya (den stribede hunkat) blev aflivet i onsdags efter et voldsomt møde med en bil :whine: :whine:

Nu har vi Eddie tilbage, som fylder et år om en uge :love2: Han er dejlig, men han er altså ikke Aya og derfor er det lidt svært :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
J, juli 2018.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf musling » 18. jun 2017, 18:20

Hvor har Aya et skønt hove. Stakkels mis, at livet skulle blive så kort :(
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2017, 19:10

Krølle skrev:Min lille seje trooper!

Han blev opereret babu i mandags; lårbenet på højre forben var i fire stykker, og splinterne viste sig at have skåret i det omliggende muskelvæv. Jeg var til rotterne og tudede mig igennem dagen - også efter dyrehospitalet sagde, at de kunne lappe det sammen.

Han er den sejeste kat, jeg kender. Fem dage efter op tager han fortsat det hele som en champ, og jeg knuselsker ham om muligt mere, selvom vi de næste seks uger har indrettet vores liv til at være på katteduty 24/7. Med skruer i knoglen og en ekstern skinne, der også er skruet fast, er det ikke rigtig en option at lade ham være alene :mellow:

Åhr, bette mis altså! :(

Ajmen, det værste er vel nærmest, at han nu har et puddelben? Det må da være den ypperste ydmygelse for en ninja-kat.

Godt, at I er ok, men stakkels lille misser.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Maoam » 19. jun 2017, 07:32

Vi har haft hende her i tre uger. Hun er fire år og kommer fra et dyreinternat. Hun var udenfor for første gang hos os i weekenden, hvor min kæreste var meget bekymret for, om hun kom hjem igen.

Fil 19-06-2017 09.12.38.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 19. jun 2017, 14:08

Maoam skrev:Vi har haft hende her i tre uger. Hun er fire år og kommer fra et dyreinternat. Hun var udenfor for første gang hos os i weekenden, hvor min kæreste var meget bekymret for, om hun kom hjem igen.

Fil 19-06-2017 09.12.38.jpeg


Hvor er hun fin :love2: Hvad hedder hun?

Vi adopterede vores Olivia fra et dyreinternat for snart 4 år siden. De kaldte hende Queenie, men Olivia passer hende altså meget bedre, ja det gør så :-D
0

Tilbage til "Kæledyr"