Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 29. feb 2016, 12:16

Jeg overvejer at skaffe en dermaroller, da jeg har hørt godt om det.

Jeres mening, anbefalinger, how to/ not to do, hvilke er gode/ dårlige osv... modtages med kyshånd.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 29. feb 2016, 18:53

...
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Aima » 2. mar 2016, 11:53

Jeg har ikke selv erfaringer endnu, men jeg har også overvejet at prøve microneedling og har i den forbindelse trawlet internettet for info og anmeldelser. Jeg er kommet frem til, at såfremt jeg bestiller, bliver det enten den originale Dermaroller eller rolleren fra Swissclinic. Det er dem, jeg har læst bedst og mest dokumentation fra.

Der findes billigere alternativer, men dem tør jeg simpelthen ikke bruge. Jeg vælger i øvrigt nok den med 0,5 mm. nåle fremfor 0,2.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 2. mar 2016, 12:01

Aima skrev:Jeg har ikke selv erfaringer endnu, men jeg har også overvejet at prøve microneedling og har i den forbindelse trawlet internettet for info og anmeldelser. Jeg er kommet frem til, at såfremt jeg bestiller, bliver det enten den originale Dermaroller eller rolleren fra Swissclinic. Det er dem, jeg har læst bedst og mest dokumentation fra.

Der findes billigere alternativer, men dem tør jeg simpelthen ikke bruge. Jeg vælger i øvrigt nok den med 0,5 mm. nåle fremfor 0,2.

Jeg tror, at det bliver noget i samme stil, jeg kommer frem til.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Metsen » 15. mar 2016, 20:16

Jeg sad netop og overvejede at lave et lignende indlæg, men nu har du gjort det for mig :-p :gogo:

Jeg har efterhånden faldet over en del reklamer - mest på fb - for Dermaroller og en masse andre mærker og bliver kun mere forvirret. De der über photoshoppede efter-billeder af kvinder, med overdreven perfekt hud får mig til at tvivle jævnt meget :rulle:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Tricolette » 31. jan 2017, 11:28

Undskyld jeg lige hiver en gammel tråd frem, men jeg er ikke altid lige så hurtig åbenbart..... :fløjt:

Jeg er først lige begyndt at overveje, om jeg skal anskaffe mig en Dermaroller, og derfor håber jeg, at nogle af jer kan komme med lidt erfaring/anbefalinger. :)
0
Chriss04
Indlæg: 38
Tilmeldt: 14. jun 2016, 10:56
Kort karma: 10
Likede indlæg: 40

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Chriss04 » 4. apr 2017, 09:20

Tricolette skrev:Undskyld jeg lige hiver en gammel tråd frem, men jeg er ikke altid lige så hurtig åbenbart..... :fløjt:

Jeg er først lige begyndt at overveje, om jeg skal anskaffe mig en Dermaroller, og derfor håber jeg, at nogle af jer kan komme med lidt erfaring/anbefalinger. :)


Jeg vil også gerne høre om der er nogen der har erfaringer - jeg overvejer også kraftigt at prøve :)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 4. apr 2017, 09:48

Jeg har stadig ikke fået købt en.
Primært pga tanker om nåle i mit ansigt :genert:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Tricolette » 4. apr 2017, 10:15

Jeg snakkede med en kosmetolog om det, og hun frarådede mig kraftigt at købe sådan en. Så det er jeg gået fra igen.

Så nu skal jeg så bare have bestilt en tid hos hende til den store frugtsyre ansigtsbehandling ;)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 4. apr 2017, 10:44

Tricolette skrev:Jeg snakkede med en kosmetolog om det, og hun frarådede mig kraftigt at købe sådan en. Så det er jeg gået fra igen.

Så nu skal jeg så bare have bestilt en tid hos hende til den store frugtsyre ansigtsbehandling ;)

Hvad var hendes begrundelse?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Tricolette » 4. apr 2017, 11:42

Sophies-mor skrev:
Tricolette skrev:Jeg snakkede med en kosmetolog om det, og hun frarådede mig kraftigt at købe sådan en. Så det er jeg gået fra igen.

Så nu skal jeg så bare have bestilt en tid hos hende til den store frugtsyre ansigtsbehandling ;)

Hvad var hendes begrundelse?


At huden tager mere skade end gavn - i hvert fald i de tilfælde hun havde set.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Sophies-mor » 4. apr 2017, 11:53

Tricolette skrev:
Sophies-mor skrev:
Tricolette skrev:Jeg snakkede med en kosmetolog om det, og hun frarådede mig kraftigt at købe sådan en. Så det er jeg gået fra igen.

Så nu skal jeg så bare have bestilt en tid hos hende til den store frugtsyre ansigtsbehandling ;)

Hvad var hendes begrundelse?


At huden tager mere skade end gavn - i hvert fald i de tilfælde hun havde set.

Selv er jeg pænt skeptisk overfor frugtsyrebehandlingen.
Men kender ikke så meget til det.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Tricolette » 4. apr 2017, 12:02

Sophies-mor skrev:
Tricolette skrev:
Sophies-mor skrev:
Tricolette skrev:Jeg snakkede med en kosmetolog om det, og hun frarådede mig kraftigt at købe sådan en. Så det er jeg gået fra igen.

Så nu skal jeg så bare have bestilt en tid hos hende til den store frugtsyre ansigtsbehandling ;)

Hvad var hendes begrundelse?


At huden tager mere skade end gavn - i hvert fald i de tilfælde hun havde set.

Selv er jeg pænt skeptisk overfor frugtsyrebehandlingen.
Men kender ikke så meget til det.


Det gør jeg heller ikke. Og har heller ikke bestilt en tid endnu. Det er stadigvæk under overvejelse..... ;)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Viskelæder » 4. apr 2017, 13:54

Jeg har en dermaroller på 0,5, som jeg har haft i et par måneder. Jeg plejer at bruge den et par dage af gangen og så måske vente en uge eller et par uger med at bruge den igen.
Huden bliver mere irriteret, end jeg lige troede, i hvert fald min, men jeg har også sart ud. Det føles for mig som en meget let solskoldning i timerne efter. Jeg ruller den forsigtigt i hele ansigtet frem og tilbage, det tager et par min i alt, og så en rigtig god creme på bagefter. Huden skulle optage produkter 400% bedre lige efter. Hvis jeg havde en anti-age creme, ville jeg bruge den (men jeg har ikke mere lige nu).
Min hud bliver MEGET tør efter et par dage. Det skulle være ganske naturligt, og mange oplever det. Jeg har også brugt den på halsen, fordi jeg synes, jeg begynder at få lidt slap hud der, men det kan min hud ikke klare, jeg reagerer med små mini-sår, så det holder jeg mig fra.

Jeg ved sgu ikke, om det virker i fht. at opstramme og danne ny hud osv.. Jeg synes ærligt ikke rigtigt, jeg kan se forskel, men jeg fortsætter med at bruge den.
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dermaroller ... hvor, pris, effekt?

Indlægaf Oddinary » 9. apr 2017, 09:34

Dermaroller (1.5 mm) har haft en lille effekt på mine ældgamle strækmærker og et lille ar i ansigtet, hvor jeg brugte en lille en til "punkttryk", men jeg ville personligt aldrig prøve det til mindre hudproblemer i ansigtet. Så ville jeg forsøge mig med andre ting først. Jeg synes ikke, risikoen for at lave nye ar er det værd (hvis man ruller forkert eller det er dårlig kvalitet etc.). Der er også altid risikoen for infektion, hvis ikke man renser den godt nok.
0

Tilbage til "Skønhed"