Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Passer den kinesiske kalenders forudsigelse af dit barns køn?

Ja
33
35%
Nej
41
44%
Ja ved ét barn, men ikke ved andet barn
20
21%
 
Afgivne stemmer: 94
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2016, 11:20

Ingen af mine passer med den kalender.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 12:06

Danseprinsesse skrev:Nej. Natrontesten tog også fejl her. ;)


Natrontesten ????? Det lyder som noget nymodens pjat *mimre* som ikke var opfundet da jeg blev gravid med Emma (for 5 år siden). Fortæl-fortæl...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 12:07

vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Nej. Natrontesten tog også fejl her. ;)


Natrontesten ????? Det lyder som noget nymodens pjat *mimre* som ikke var opfundet da jeg blev gravid med Emma (for 5 år siden). Fortæl-fortæl...


Det var vist noget med at putte natron i ens tis (eller omvendt), og hvis det var skummede var det en pige. :D
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf primle » 8. nov 2016, 12:13

ina skrev:
vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Nej. Natrontesten tog også fejl her. ;)


Natrontesten ????? Det lyder som noget nymodens pjat *mimre* som ikke var opfundet da jeg blev gravid med Emma (for 5 år siden). Fortæl-fortæl...


Det var vist noget med at putte natron i ens tis (eller omvendt), og hvis det var skummede var det en pige. :D


:-D

Hvis det skummer er det en dreng. Gør det intet er det en pige.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 12:19

primle skrev:
ina skrev:
vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Nej. Natrontesten tog også fejl her. ;)


Natrontesten ????? Det lyder som noget nymodens pjat *mimre* som ikke var opfundet da jeg blev gravid med Emma (for 5 år siden). Fortæl-fortæl...


Det var vist noget med at putte natron i ens tis (eller omvendt), og hvis det var skummede var det en pige. :D


:-D

Hvis det skummer er det en dreng. Gør det intet er det en pige.


Tænkte det nok lige da jeg sendte indlægget afsted. :lol:

Men synes også der var noget med, at man skulle putte natron i tis, og ikke tis i natron, for at få et korrekt svar. :D
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf primle » 8. nov 2016, 12:35

ina skrev:
primle skrev:
ina skrev:
vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Nej. Natrontesten tog også fejl her. ;)


Natrontesten ????? Det lyder som noget nymodens pjat *mimre* som ikke var opfundet da jeg blev gravid med Emma (for 5 år siden). Fortæl-fortæl...


Det var vist noget med at putte natron i ens tis (eller omvendt), og hvis det var skummede var det en pige. :D


:-D

Hvis det skummer er det en dreng. Gør det intet er det en pige.


Tænkte det nok lige da jeg sendte indlægget afsted. :lol:

Men synes også der var noget med, at man skulle putte natron i tis, og ikke tis i natron, for at få et korrekt svar. :D


De gange jeg har udført det utrolig videnskabelige eksperiment :-D har jeg i hvert fald puttet natron i tis :afro:

Ved min datter passede det, ved min søn gjorde det ikke. Jeg kan åbenbart kun ramme 50% i sådan nogle ting :-D

Hvor er det heldigt at børnene bare kommer ud og er dem de er alligevel :love:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 14:22

Jeg takker de damer for svar....Utrolig hvad "videnskaben" kan i dag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf Æble » 8. nov 2016, 16:31

Passer på mine to første børn men ikke min nuværende graviditet (kønnet er oplyst via kromosom test så burde være præcist)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf godtnavn » 8. nov 2016, 16:33

Animi skrev:Prøvede på alle mine familiemedlemmer - nogen var rigtige, de fleste var ikke :P


Hvordan ved du hvornår dine familiemedlemmer er undfanget? Altså jeg har da ingen idé om hvornår min bror er undfanget, nok cirka 38 uger før han blev født hvis han blev født på terminsdagen, men ved ikke om min mor gik over/fødte tidligt så det kan være to forskellige måneder han er undfanget i..
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf Buffy » 8. nov 2016, 16:35

Det kommer an på om det var før eller efter midnat nytårsaften 1971/72 mine forældre knaldede :-D
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf Animi » 8. nov 2016, 17:04

godtnavn skrev:
Animi skrev:Prøvede på alle mine familiemedlemmer - nogen var rigtige, de fleste var ikke :P


Hvordan ved du hvornår dine familiemedlemmer er undfanget? Altså jeg har da ingen idé om hvornår min bror er undfanget, nok cirka 38 uger før han blev født hvis han blev født på terminsdagen, men ved ikke om min mor gik over/fødte tidligt så det kan være to forskellige måneder han er undfanget i..


Jeg ved at jeg og mine søskende alle er født lige et par dage omkring terning mine forældre er begge født en måned for tidlig, så det regner jeg udfra :)
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf godtnavn » 8. nov 2016, 17:39

Animi skrev:
godtnavn skrev:
Animi skrev:Prøvede på alle mine familiemedlemmer - nogen var rigtige, de fleste var ikke :P


Hvordan ved du hvornår dine familiemedlemmer er undfanget? Altså jeg har da ingen idé om hvornår min bror er undfanget, nok cirka 38 uger før han blev født hvis han blev født på terminsdagen, men ved ikke om min mor gik over/fødte tidligt så det kan være to forskellige måneder han er undfanget i..


Jeg ved at jeg og mine søskende alle er født lige et par dage omkring terning mine forældre er begge født en måned for tidlig, så det regner jeg udfra :)


Kan godt være jeg er sær når jeg ikke aner sådan noget :P Men antager jeg mine søskende er født på terminsdagen og tager deres fødselsdag og trækker 38 uger fra er der kun 1 ud af 5 der har det rette køn :P
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf lillebjoern » 8. nov 2016, 18:13

Det passer med mig, men hverken mine brødre, min mor eller min far. Og ja, jeg tror det er de færreste der kender undfangelsen for dem, de kender - men med mine egne børn ved man det jo nogenlunde. Men det kan stadig være én dag, der skiller. Tænk hvis den bare passer hundrede procent, og vi andre tager fejl af undfangelsdatoen... (hvor er sølvpapirhatsmileyen? :panik: )
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf Orchidea » 8. nov 2016, 18:35

Ifølge den kalender skulle jeg have fået 2 piger, men jeg har nu 2 drenge.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Den kinesiske kalender - forudsigelse af køn

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 19:12

lillebjoern skrev:Det passer med mig, men hverken mine brødre, min mor eller min far. Og ja, jeg tror det er de færreste der kender undfangelsen for dem, de kender - men med mine egne børn ved man det jo nogenlunde. Men det kan stadig være én dag, der skiller. Tænk hvis den bare passer hundrede procent, og vi andre tager fejl af undfangelsdatoen... (hvor er sølvpapirhatsmileyen? :panik: )


Der var ikke så mange datoer at tage fejl af ved begge mine. :genert: :fløjt: :lol:
2

Tilbage til "Graviditet"