Søge i brugers oprettede tråde?

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf ajnaM » 14. feb 2021, 08:52

Kan det være rigtigt, at man ikke kan søge i en brugers oprettede tråde?

Og i så fald foreslår jeg, at man kommer til at kunne det. :D Det kunne man på den gamle debat.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf Kasper » 18. feb 2021, 01:34

ajnaM skrev:Kan det være rigtigt, at man ikke kan søge i en brugers oprettede tråde?

Og i så fald foreslår jeg, at man kommer til at kunne det. :D Det kunne man på den gamle debat.


Hvis du søger efter en bestemt forfatter, og sætter hak i "Kun første indlæg i emnet" - gør den så ikke netop dét?
2
Brugeravatar
yugen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 25. okt 2016, 20:17
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1640

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf yugen » 28. feb 2021, 16:56

ajnaM skrev:Kan det være rigtigt, at man ikke kan søge i en brugers oprettede tråde?

Og i så fald foreslår jeg, at man kommer til at kunne det. :D Det kunne man på den gamle debat.


Hvem stalker du, Manja :D
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf dgd2007 » 16. mar 2021, 00:47

yugen skrev:
ajnaM skrev:Kan det være rigtigt, at man ikke kan søge i en brugers oprettede tråde?

Og i så fald foreslår jeg, at man kommer til at kunne det. :D Det kunne man på den gamle debat.


Hvem stalker du, Manja :D

Det kan jo bare være ens egne - hvis man ikke lige kan huske titlen eller hvilket forum det var på!

Men jeg vil da prøve Kaspers forslag næste gang jeg får brug for det.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf Stitch » 31. mar 2021, 10:50

dgd2007 skrev:
yugen skrev:
ajnaM skrev:Kan det være rigtigt, at man ikke kan søge i en brugers oprettede tråde?

Og i så fald foreslår jeg, at man kommer til at kunne det. :D Det kunne man på den gamle debat.


Hvem stalker du, Manja :D

Det kan jo bare være ens egne - hvis man ikke lige kan huske titlen eller hvilket forum det var på!

Men jeg vil da prøve Kaspers forslag næste gang jeg får brug for det.


Aha! Er det din dobbeltprofil? Hvor gennemtænkt :gruble:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Sofakartoflen
Indlæg: 3821
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 429
Likede indlæg: 9028

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf Sofakartoflen » 31. mar 2021, 11:03

Stitch skrev:
Aha! Er det din dobbeltprofil? Hvor gennemtænkt :gruble:


Jeg kan ikke gennemskue, om det er en joke eller en fornærmelse?
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf Stitch » 31. mar 2021, 11:33

Sofakartoflen skrev:
Stitch skrev:
Aha! Er det din dobbeltprofil? Hvor gennemtænkt :gruble:


Jeg kan ikke gennemskue, om det er en joke eller en fornærmelse?


Joke :)

Der blev spurgt til Manja og DGD svarer. Jeg synes selv, jeg var sjov :genert: (men pænt snedigt og gennemført hvis det nu var en dobbeltprofil).
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf ajnaM » 31. mar 2021, 13:12

Stitch skrev:
Sofakartoflen skrev:
Stitch skrev:
Aha! Er det din dobbeltprofil? Hvor gennemtænkt :gruble:


Jeg kan ikke gennemskue, om det er en joke eller en fornærmelse?


Joke :)

Der blev spurgt til Manja og DGD svarer. Jeg synes selv, jeg var sjov :genert: (men pænt snedigt og gennemført hvis det nu var en dobbeltprofil).


Jeg er ikke DGD’s dobbeltprofil, men det er rigtigt, at det ville være både snedigt og gennemført, hvis jeg var. :-D

Jeg kan ikke huske, hvem jeg stalkede. :genert: Det sker på regelmæssig basis. :D
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf GuldPilen » 31. mar 2021, 15:39

Det er meget let?

Klik på brugers navn under avatar til venstre for indlæg(desktop edition). Gå til "Brugers indlæg" - findess i højre side , fremhævet tekst og klik på den, og sidst, så kommer der en "Søg i fundne indlæg" frem til venstre ovenover første indlæg af brugeren?

Det virker fint.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Søge i brugers oprettede tråde?

Indlægaf dgd2007 » 31. mar 2021, 16:56

ajnaM skrev:Jeg er ikke DGD’s dobbeltprofil, men det er rigtigt, at det ville være både snedigt og gennemført, hvis jeg var. :-D

Jeg kan ikke huske, hvem jeg stalkede. :genert: Det sker på regelmæssig basis. :D

Nej, det kan vi blankt afvise ... ellers skulle "dgd" jo også være stavet baglæns!
1

Tilbage til "Forslag til forbedringer"