Hvor skal du hen næste gang?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Ado » 7. jan 2021, 08:02

Jeg HÅBER på Frankrig til sommer. Men jeg gider ikke, hvis virus stadig er dominerende.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Pjeps » 9. jan 2021, 00:57

Hvis verdenssituationen arter sig:
Evt Spanien i maj
En græsk ø i aug/sept
Rundrejse Vietnam nov/dec

Min rejseveninde og jeg er begge i sundhedsvæsenet og er allerede vaccineret, men om de andre lande når at følge med inden er jo spørgsmålet. Jeg gider ikke flyve med mundbind og jeg gider ikke en række lokale restriktioner.

Jeg håber, men bestiller ingenting før jeg er sikker på at det bliver muligt.
0
:ninja:
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Jydepigen » 10. jan 2021, 01:03

Vil rigtig gerne til et varmt land til sommer eller at min aflyste Islandstur i foråret, bliver til noget igen :)
0
Polaris
Indlæg: 338
Tilmeldt: 14. jul 2018, 01:10
Kort karma: 18
Likede indlæg: 632

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Polaris » 10. jan 2021, 08:36

Jeg tænker vores skiferie til Østrig hænger i en tynd tråd. Så jeg håber, at vi kan komme til Frankrig til sommer.
0
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf TomKah » 10. jan 2021, 12:11

Vi skal til Skotland og New York når den slags bliver muligt. Min ældste søn vil vidst også rigtig gerne til Rusland eller Ukraine og jeg vil gerne til Usbekistan. Men lad os nu se hvornår det bliver.
Vi har koncertbillletter i Paris i juni men tvivler på det bliver til noget.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Stitch » 10. jan 2021, 14:58

Når grænserne åbnes, har jeg hede drømme om at tage til Spanien. Jeg skal arbejde hjemmefra, så tænker at det kan lige så godt gøres fra lejligheden nede i Spanien, hvor jeg også ville kunne udnytte lidt sol og varme.
Til den tid er den igangværende snestorm vel væk? :D
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Cbas
Indlæg: 528
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 214

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Cbas » 10. jan 2021, 15:00

Vi skal helt sikkert til Italien i sommerferien.

Derudover vil jeg gerne til Norge i foråret, hvis det bliver muligt.

Og så snakker vi om NY i efterårsferien - igen hvis det er muligt
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Anlewi » 10. jan 2021, 15:06

Vi skal bruge weekender og ferier på Møn i vores nye brugte campingvogn
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
LystigPer
Indlæg: 67
Tilmeldt: 5. jan 2021, 09:40
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf LystigPer » 10. jan 2021, 19:20

Azorerne når det bliver sikkert at rejse ud :danse:
en rejse vi skulle ha været på sidste år men så kom alt det Corona .. nu det på stand-by indtil 2022
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf sigge » 11. jan 2021, 12:39

Stitch skrev:Når grænserne åbnes, har jeg hede drømme om at tage til Spanien. Jeg skal arbejde hjemmefra, så tænker at det kan lige så godt gøres fra lejligheden nede i Spanien, hvor jeg også ville kunne udnytte lidt sol og varme.
Til den tid er den igangværende snestorm vel væk? :D


Kan jeg ellers leje lejligheden til en sneferie? Jeg vil gerne have noget vintervejr. :-D
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Stitch » 11. jan 2021, 13:48

sigge skrev:
Stitch skrev:Når grænserne åbnes, har jeg hede drømme om at tage til Spanien. Jeg skal arbejde hjemmefra, så tænker at det kan lige så godt gøres fra lejligheden nede i Spanien, hvor jeg også ville kunne udnytte lidt sol og varme.
Til den tid er den igangværende snestorm vel væk? :D


Kan jeg ellers leje lejligheden til en sneferie? Jeg vil gerne have noget vintervejr. :-D



Den ligger så langt syd at de ikke har så meget sne som i Madrid desværre :lol2:
Ellers måtte du gerne :kys:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf sigge » 12. jan 2021, 12:49

Jeg skulle have været til Imola og se Formel 1 i efteråret, men det blev for mit vedkommende aflyst 2 uger før afgang pga. ændrede rejsevejledninger til Italien, og et par dage før løbet, besluttede arrangørerne, at det skulle være uden tilskuere, så da var jeg sådan set glad for, at jeg ikke allerede var i Italien, som den oprindelige plan havde været.

Nu er der så kommet en revideret Formel 1-kalender for i år, hvor Imola (som ellers ikke har været benyttet længe og ikke skulle have været det i år) er sat på igen til midten af april. Og jeg vil meeeega gerne derned. Men er det mon på nogen måde realistisk at rejse til Italien (eller nogen steder) allerede i april?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf TinaW » 12. jan 2021, 13:19

sigge skrev:Jeg skulle have været til Imola og se Formel 1 i efteråret, men det blev for mit vedkommende aflyst 2 uger før afgang pga. ændrede rejsevejledninger til Italien, og et par dage før løbet, besluttede arrangørerne, at det skulle være uden tilskuere, så da var jeg sådan set glad for, at jeg ikke allerede var i Italien, som den oprindelige plan havde været.

Nu er der så kommet en revideret Formel 1-kalender for i år, hvor Imola (som ellers ikke har været benyttet længe og ikke skulle have været det i år) er sat på igen til midten af april. Og jeg vil meeeega gerne derned. Men er det mon på nogen måde realistisk at rejse til Italien (eller nogen steder) allerede i april?


vi har en rejse til Færøerne i starten af april. Jeg kan ikke helt finde ud af, om Færøerne hører under DK, sådan rent rejsevejledningsmæssigt, for jeg kan ikke søge Færøerne frem inde på UM.
Jeg tror dog ikke jeg ville turde satse på Italien til april.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf sigge » 12. jan 2021, 14:00

TinaW skrev:
sigge skrev:Jeg skulle have været til Imola og se Formel 1 i efteråret, men det blev for mit vedkommende aflyst 2 uger før afgang pga. ændrede rejsevejledninger til Italien, og et par dage før løbet, besluttede arrangørerne, at det skulle være uden tilskuere, så da var jeg sådan set glad for, at jeg ikke allerede var i Italien, som den oprindelige plan havde været.

Nu er der så kommet en revideret Formel 1-kalender for i år, hvor Imola (som ellers ikke har været benyttet længe og ikke skulle have været det i år) er sat på igen til midten af april. Og jeg vil meeeega gerne derned. Men er det mon på nogen måde realistisk at rejse til Italien (eller nogen steder) allerede i april?


vi har en rejse til Færøerne i starten af april. Jeg kan ikke helt finde ud af, om Færøerne hører under DK, sådan rent rejsevejledningsmæssigt, for jeg kan ikke søge Færøerne frem inde på UM.
Jeg tror dog ikke jeg ville turde satse på Italien til april.


Min kollega har lige været på Færøerne i sidste uge, så de hører under Danmark rent rejsevedledningsmæssigt. :)

Jeg tror også, jeg skal vente og se tiden an et par måneder endnu, før jeg evt. booker noget som helst i Italien. Jeg gad bare virkelig godt. :love2:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf TinaW » 12. jan 2021, 14:48

sigge skrev:
TinaW skrev:
sigge skrev:Jeg skulle have været til Imola og se Formel 1 i efteråret, men det blev for mit vedkommende aflyst 2 uger før afgang pga. ændrede rejsevejledninger til Italien, og et par dage før løbet, besluttede arrangørerne, at det skulle være uden tilskuere, så da var jeg sådan set glad for, at jeg ikke allerede var i Italien, som den oprindelige plan havde været.

Nu er der så kommet en revideret Formel 1-kalender for i år, hvor Imola (som ellers ikke har været benyttet længe og ikke skulle have været det i år) er sat på igen til midten af april. Og jeg vil meeeega gerne derned. Men er det mon på nogen måde realistisk at rejse til Italien (eller nogen steder) allerede i april?


vi har en rejse til Færøerne i starten af april. Jeg kan ikke helt finde ud af, om Færøerne hører under DK, sådan rent rejsevejledningsmæssigt, for jeg kan ikke søge Færøerne frem inde på UM.
Jeg tror dog ikke jeg ville turde satse på Italien til april.


Min kollega har lige været på Færøerne i sidste uge, så de hører under Danmark rent rejsevedledningsmæssigt. :)

Jeg tror også, jeg skal vente og se tiden an et par måneder endnu, før jeg evt. booker noget som helst i Italien. Jeg gad bare virkelig godt. :love2:


Det forstår jeg godt. Tror du ikke, det er mere til at se, hvad vej tingene får når vi når hen sidst i februar?
0

Tilbage til "Rejser"