Anbefaling af høretelefoner?

didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf didaa » 21. nov 2020, 07:16

Jeg har brug for nogle nye høretelefoner til min IPhone. Det skal være in-Ear og gerne trådløse, men mange af dem jeg har prøvet fungerer dårligt med mine ører, og er alt for store.
Mikrofonen skal fungere ordentligt, da jeg også skal bruge dem til arbejdet.

Prisen er underordnet hvis det er de rigtige, og måske jeg kan være heldig her til Black friday.

Hvad kan I anbefale?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Pjeps » 21. nov 2020, 10:41

AirPods pro, jeg har også altid haft svært ved at finde nogen der sad godt. Men de her sidder perfekt, god lys, genial støj reduktion.

Så selv om jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville betale så meget for et par høretelefoner, så har jeg ikke fortrudt 1 sek.

Jeg havde dem på , på en flyvetur, kunne hverken høre motor eller mennesker når støjreduktion var sat til. Og når jeg cykler med dem, sætter jeg dem så jeg kan høre hvad der foregår omkring mig.
1
:ninja:
didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf didaa » 21. nov 2020, 12:21

Pjeps skrev:AirPods pro, jeg har også altid haft svært ved at finde nogen der sad godt. Men de her sidder perfekt, god lys, genial støj reduktion.

Så selv om jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville betale så meget for et par høretelefoner, så har jeg ikke fortrudt 1 sek.

Jeg havde dem på , på en flyvetur, kunne hverken høre motor eller mennesker når støjreduktion var sat til. Og når jeg cykler med dem, sætter jeg dem så jeg kan høre hvad der foregår omkring mig.


Tak, det lyder som et rigtig godt bud! Hvor har du købt henne?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Pjeps » 21. nov 2020, 13:16

didaa skrev:
Pjeps skrev:AirPods pro, jeg har også altid haft svært ved at finde nogen der sad godt. Men de her sidder perfekt, god lys, genial støj reduktion.

Så selv om jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville betale så meget for et par høretelefoner, så har jeg ikke fortrudt 1 sek.

Jeg havde dem på , på en flyvetur, kunne hverken høre motor eller mennesker når støjreduktion var sat til. Og når jeg cykler med dem, sætter jeg dem så jeg kan høre hvad der foregår omkring mig.


Tak, det lyder som et rigtig godt bud! Hvor har du købt henne?

De kan købes alle steder der forhandler Apple . Bare husk at det skal være pro versionen, da den 1. Generation af AirPods ikke er med gummidutter.
0
:ninja:
didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf didaa » 21. nov 2020, 13:36

Pjeps skrev:
didaa skrev:
Pjeps skrev:AirPods pro, jeg har også altid haft svært ved at finde nogen der sad godt. Men de her sidder perfekt, god lys, genial støj reduktion.

Så selv om jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville betale så meget for et par høretelefoner, så har jeg ikke fortrudt 1 sek.

Jeg havde dem på , på en flyvetur, kunne hverken høre motor eller mennesker når støjreduktion var sat til. Og når jeg cykler med dem, sætter jeg dem så jeg kan høre hvad der foregår omkring mig.


Tak, det lyder som et rigtig godt bud! Hvor har du købt henne?

De kan købes alle steder der forhandler Apple . Bare husk at det skal være pro versionen, da den 1. Generation af AirPods ikke er med gummidutter.


Yes, dutterne er vigtige :D

Hvordan er de at tale med? Kan ikke helt gennemskue hvordan mikrofonen er, skal gerne kunne tale uden at bruge telefonen
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Pjeps » 21. nov 2020, 14:17

didaa skrev:
Pjeps skrev:
didaa skrev:
Pjeps skrev:AirPods pro, jeg har også altid haft svært ved at finde nogen der sad godt. Men de her sidder perfekt, god lys, genial støj reduktion.

Så selv om jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville betale så meget for et par høretelefoner, så har jeg ikke fortrudt 1 sek.

Jeg havde dem på , på en flyvetur, kunne hverken høre motor eller mennesker når støjreduktion var sat til. Og når jeg cykler med dem, sætter jeg dem så jeg kan høre hvad der foregår omkring mig.


Tak, det lyder som et rigtig godt bud! Hvor har du købt henne?

De kan købes alle steder der forhandler Apple . Bare husk at det skal være pro versionen, da den 1. Generation af AirPods ikke er med gummidutter.


Yes, dutterne er vigtige :D

Hvordan er de at tale med? Kan ikke helt gennemskue hvordan mikrofonen er, skal gerne kunne tale uden at bruge telefonen


Ingen problemer, man går klart og tydeligt igennem, jeg ved ikke hvordan det rent teknisk er sat sammen, men det virker :D
1
:ninja:
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2317

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Jadajada » 21. nov 2020, 16:14

Jeg vil også anbefale Airpods Pro. Kilo-prisen er på højde eller over den for kokain, men det er simpelthen et genialt stykke elektronik. Jeg knuselsker mine.
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf LaMariposa » 23. nov 2020, 04:22

Hvordan er kvalitet på Airpods Pro? Synes generelt, at Apples headset går lynhurtigt i stykker, så har ikke overveje Airpods seriøst, selvom jeg godt kunne bruge et par trådløse.
0
:lun: Be brave
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf ajnaM » 23. nov 2020, 17:59

LaMariposa skrev:Hvordan er kvalitet på Airpods Pro? Synes generelt, at Apples headset går lynhurtigt i stykker, så har ikke overveje Airpods seriøst, selvom jeg godt kunne bruge et par trådløse.


Jeg har ikke pro’erne men har haft mine airpods siden 2018. Bruger dem dagligt, både til løb og transport og derhjemme, og de er helt geniale. Holder batteriet overraskende godt, spiller 100% med min telefon og mit ur, og fungerer generelt bare helt upåklageligt. Så dem kan jeg bestemt anbefale.

Jeg har i øvrigt været igennem 117 almindelige headset med ledning - de går i stykker for et godt ord. Men det er altså noget andet med de trådløse.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf LaMariposa » 23. nov 2020, 18:07

ajnaM skrev:
LaMariposa skrev:Hvordan er kvalitet på Airpods Pro? Synes generelt, at Apples headset går lynhurtigt i stykker, så har ikke overveje Airpods seriøst, selvom jeg godt kunne bruge et par trådløse.


Jeg har ikke pro’erne men har haft mine airpods siden 2018. Bruger dem dagligt, både til løb og transport og derhjemme, og de er helt geniale. Holder batteriet overraskende godt, spiller 100% med min telefon og mit ur, og fungerer generelt bare helt upåklageligt. Så dem kan jeg bestemt anbefale.

Jeg har i øvrigt været igennem 117 almindelige headset med ledning - de går i stykker for et godt ord. Men det er altså noget andet med de trådløse.


Tak for svar :) Det lyder lovende.
0
:lun: Be brave
Oak123
Indlæg: 2123
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3977

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Oak123 » 29. apr 2021, 13:27

Er der nogen af jer herinde, der har brugt Apple AirPods Pro til løb eller lign., som kan svare på om de bliver siddende godt i ørene?

Jeg har længe været på udkig efter trådløse in-Ear, men jeg synes virkelig det er et svært marked at blive klog på. Og jeg havde egentlig afskrevet dem til det, fordi nogle skriver at de ikke sidder så godt fast.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Stitch » 29. apr 2021, 13:55

Oak123 skrev:Er der nogen af jer herinde, der har brugt Apple AirPods Pro til løb eller lign., som kan svare på om de bliver siddende godt i ørene?

Jeg har længe været på udkig efter trådløse in-Ear, men jeg synes virkelig det er et svært marked at blive klog på. Og jeg havde egentlig afskrevet dem til det, fordi nogle skriver at de ikke sidder så godt fast.


Med forbehold for at jeg har ret små ører, så sidder de ikke fast. Jeg skal rette på dem, så de ikke ryger ud, bare jeg går en tur. Jeg har endda tilkøbt det der ekstra silikonedut, som skulle gøre, at de sidder bedre fast.

Jeg er lidt skuffet :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Oak123
Indlæg: 2123
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3977

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Oak123 » 29. apr 2021, 14:20

Stitch skrev:
Oak123 skrev:Er der nogen af jer herinde, der har brugt Apple AirPods Pro til løb eller lign., som kan svare på om de bliver siddende godt i ørene?

Jeg har længe været på udkig efter trådløse in-Ear, men jeg synes virkelig det er et svært marked at blive klog på. Og jeg havde egentlig afskrevet dem til det, fordi nogle skriver at de ikke sidder så godt fast.


Med forbehold for at jeg har ret små ører, så sidder de ikke fast. Jeg skal rette på dem, så de ikke ryger ud, bare jeg går en tur. Jeg har endda tilkøbt det der ekstra silikonedut, som skulle gøre, at de sidder bedre fast.

Jeg er lidt skuffet :genert:


Tak for dit input, det er præcis det jeg kunne frygte. Jeg har vist også små øre :).

Jeg gider nemlig ikke skulle rette på dem hele tiden eller at de falder ud.

Synes virkelig bare jeg bliver skør af at læse anmeldelser mm. Ville være smart hvis man lige kunne have dem på prøve en uges tid :D
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Anbefaling af høretelefoner?

Indlægaf Panton » 6. maj 2021, 18:08

Oak123 skrev:Er der nogen af jer herinde, der har brugt Apple AirPods Pro til løb eller lign., som kan svare på om de bliver siddende godt i ørene?

Jeg har længe været på udkig efter trådløse in-Ear, men jeg synes virkelig det er et svært marked at blive klog på. Og jeg havde egentlig afskrevet dem til det, fordi nogle skriver at de ikke sidder så godt fast.



min søn har pro, men har også købt powerbeats by dre, for under løb oplevede han at de flyttede sig. Han havde købt gummidutter i tre størrelser, men intet hjalp. nu bruger han dem til skole og powerbeats til løb og træning.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Computere, spil og internet"