Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Partråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. sep 2020, 15:05

HappyHippo skrev:Det er simpelthen så underligt jeg har fundet en kæreste, der på papiret er mig selv som mand.
Samme alder, samme uddannelse, børn på samme alder og samme køn... Wtf. (som også er skønt, så ungerne kan lege rigtig godt sammen)

Heldigvis er vi forskellige på mange andre områder, så han kan være den rolige, romantiske mand, og jeg den opfarende og skøre kvinde.


det lyder dejligt!

Lige præcis de tanker har jeg haft om min kæreste, dog på andre parametre. Og det har fyldt en del i mit hoved i dag, på den gode måde.
Vi har ikke samme udd. og job - der er dog fællestræk i måden at arbejde på, og også i opgaverne, som skaber en god forståelse for hinandens.

Men sådan i personlighed, i tilgang til ting, i værdier, der ligner vi hinanden ret meget.
Og for mig er det en hel del anderledes end det jeg har været vant til, hvorfor jeg stadig kan reagere sådan lidt "WTF" agtigt når jeg mødes af det jeg selv ville ha givet, hvor jeg har været vant til at blive mødt af noget rigidt og kaotisk.
Så dels at være sammen med en der sådan helt grundlæggende forstår mig, mine tanker, og møder mig i det, med så meget omsorg, kærlighed og ordentlighed, som godt tør og vil udfordre mig - men på en pæn og respektfuld måde, det er helt vildt fantastisk.

Og det gik jeg så at tænkte på, med et smil på læben, hvor super nemt det har været indtil nu.
At jeg aldrig har elsket en mand som jeg elsker ham, at kærlighed kan være så fantastisk, og så nemt, og så fuldt af respekt, rummelighed og plads.
Der har ikke været én eneste negativ ting imellem os, ikke én irriteret, skuffet eller sur mine, ingen form for skænderi.
Der har været enkelte episoder af udefra kommende ting, som har spændt lidt ben for vores muligheder for at ses, som har gjort ondt i nuet, men hvor han har vist at han på alle måder er der, har favnet at (mest) jeg syntes det var svært.

Jeg er så taknemmelig for at han er min :love: Og jeg håber at han bliver ved med at være min, at det bliver ved med at være lige så fantastisk, dejligt og ligetil. Han er lige det jeg har brug for, og giver så meget mening.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 15. sep 2020, 19:19

Nå, vi har fået lagt de værste skænderier bag os (faktisk allesammen), jeg har hanket lidt op i mig selv og nu går det OK med huskigning. Der er stadig nogle småting, hvor jeg tænker :rulle: , men jeg nævner det ikke. Jeg skal bare huske, at bottom line er, at hvis han ikke kan lide et hus, så skal vi selvfølgelig ikke have det. Uanset årsagen – og uanset, om jeg synes det er fjollede årsager.

Vi har budt på et hus i går aftes og intet hørt fra ejendomsmægleren. Jeg har faktisk formået meget godt at holde mig i ro, fremfor at håbe helt vildt og sidde og vente på svar. Men synes det er lidt mærkeligt at vi ikke engang har fået en bekræftelse på, at han har modtaget buddet :gruble:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Partråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. sep 2020, 20:41

lillebjoern skrev:Nå, vi har fået lagt de værste skænderier bag os (faktisk allesammen), jeg har hanket lidt op i mig selv og nu går det OK med huskigning. Der er stadig nogle småting, hvor jeg tænker :rulle: , men jeg nævner det ikke. Jeg skal bare huske, at bottom line er, at hvis han ikke kan lide et hus, så skal vi selvfølgelig ikke have det. Uanset årsagen – og uanset, om jeg synes det er fjollede årsager.

Vi har budt på et hus i går aftes og intet hørt fra ejendomsmægleren. Jeg har faktisk formået meget godt at holde mig i ro, fremfor at håbe helt vildt og sidde og vente på svar. Men synes det er lidt mærkeligt at vi ikke engang har fået en bekræftelse på, at han har modtaget buddet :gruble:


Tænker markedet er vildt lige nu, mange handler bolig, der er stor efterspørgsel og mæglerne har travlt.

Men dejligt i er landet i jeres uenigheder igen! Det er jeg glad for. Og hep for din beslutning om at respektere hvis han ikke føler det er det rette.
Jeg så 3 x beliggenhed den anden dag, hvor den ene mand starter ud med at sige at han ikke rigtig tror på det med mavefornemmelse, at hans tilgang er en anden mere praktisk og ikke så følelsesbaseret.
Bolig Nr 3. Erkender mand at NU forstår han det med mavefornemmelse, for den der bolig den gjorde noget ved han, den føltes helt rigtig.

Sådan har jeg selv haft det med boligkøb, en mave/intuition der meget klart og tydeligt siger ja eller nej. Nogle gange måske, men så er det egentligt også bare et nej, med mindre noget kan ændres på og der er budget til det.

Min eksmand og jeg så engang på et kæmpestort gammelt hus, jeg syntes det der okay fedt og kunne godt se os selv i det som ramme men meget skulle gøres og ordnes, og jeg vidste bare at det ville vi knække på, og jeg vidste vi ville sidde for stramt i udgift.
Det gav godt nok også nogle bump på vejen, han forstod det slet ikke, og blev mega frustreret. Argumenter som "men du sendte mig jo selv linket" og alt muligt andet kom i spil.
Men det var bare et stort rungende nej, og en mave der i den grad var enig! Og sådan er det bare.

Jeg håber i hører fra mægler snart, eller på anden vis finder det der er jeres begges drømmebolig og rette ramme for jer.
Og at du holder ud imens det står på... :kys:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Partråden

Indlægaf Moxy-lady » 15. sep 2020, 20:59

Moxy-lady skrev:Jeg går og griner ret meget af min kæreste for tiden. Han er ikke den sociale type, og det kradser næsten under huden på ham, fordi vi er flyttet på landet i en mindre by. Det er ikke i sig selv sjovt. Hvad der (for mig i hvert fald) er ret morsomt, er at han går utroligt mange og lange ture, sådan 3-4 stykker om dagen. Og fordi de som regel ligger på samme tidspunkt, møder han meget de samme mennesker. Og man hilser jo på hinanden, her på landet :lol: Så han hilser nærmest på gud og hvermand når vi er ude og handle eller ude og gå tur. Jeg er "kæresten til ham der går så mange ture" når jeg møder nogen :lol2: Han aner ikke hvem de er, men folk ved hvem han er og jeg har en fornemmelse af at de synes det er lidt hyggeligt. Det synes jeg også. Han er jo egentlig blevet adopteret!


Og I dag er han så blevet valgt ind i bestyrelsen :lol: min asociale, socialt udfordrede, jeg-hader-at-bo-i-en-lille-by kæreste med akut liguster-angst blev under aftenens beboermøde opfordret til at stille op, og fejede den anden kandidat af banen (en af de siddende bestyrelsesmedlemmer, som så blev suppleant). Jeg er blevet opfordret til at stille op af nogle stykker, men har fået og vejet for og imod overfor M. Jeg vidste ikke hvor meget det krævede, hvor mange møder der var og bla bla bla.
Og så stiller han fandme op! :lol: jeg er vild med det! Det var ikke noget han havde forberedt, men han tænkte 'what the hell'.

Det er sgu egentlig ret sexet, kan jeg mærke! :slem:
30
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 16. sep 2020, 07:19

Madam Pomfrey skrev:
lillebjoern skrev:Nå, vi har fået lagt de værste skænderier bag os (faktisk allesammen), jeg har hanket lidt op i mig selv og nu går det OK med huskigning. Der er stadig nogle småting, hvor jeg tænker :rulle: , men jeg nævner det ikke. Jeg skal bare huske, at bottom line er, at hvis han ikke kan lide et hus, så skal vi selvfølgelig ikke have det. Uanset årsagen – og uanset, om jeg synes det er fjollede årsager.

Vi har budt på et hus i går aftes og intet hørt fra ejendomsmægleren. Jeg har faktisk formået meget godt at holde mig i ro, fremfor at håbe helt vildt og sidde og vente på svar. Men synes det er lidt mærkeligt at vi ikke engang har fået en bekræftelse på, at han har modtaget buddet :gruble:


Tænker markedet er vildt lige nu, mange handler bolig, der er stor efterspørgsel og mæglerne har travlt.

Men dejligt i er landet i jeres uenigheder igen! Det er jeg glad for. Og hep for din beslutning om at respektere hvis han ikke føler det er det rette.
Jeg så 3 x beliggenhed den anden dag, hvor den ene mand starter ud med at sige at han ikke rigtig tror på det med mavefornemmelse, at hans tilgang er en anden mere praktisk og ikke så følelsesbaseret.
Bolig Nr 3. Erkender mand at NU forstår han det med mavefornemmelse, for den der bolig den gjorde noget ved han, den føltes helt rigtig.

Sådan har jeg selv haft det med boligkøb, en mave/intuition der meget klart og tydeligt siger ja eller nej. Nogle gange måske, men så er det egentligt også bare et nej, med mindre noget kan ændres på og der er budget til det.

Min eksmand og jeg så engang på et kæmpestort gammelt hus, jeg syntes det der okay fedt og kunne godt se os selv i det som ramme men meget skulle gøres og ordnes, og jeg vidste bare at det ville vi knække på, og jeg vidste vi ville sidde for stramt i udgift.
Det gav godt nok også nogle bump på vejen, han forstod det slet ikke, og blev mega frustreret. Argumenter som "men du sendte mig jo selv linket" og alt muligt andet kom i spil.
Men det var bare et stort rungende nej, og en mave der i den grad var enig! Og sådan er det bare.

Jeg håber i hører fra mægler snart, eller på anden vis finder det der er jeres begges drømmebolig og rette ramme for jer.
Og at du holder ud imens det står på... :kys:


Jeg tror du har ret – det er vist ret meget sælgers marked lige nu. Folk har ligesom fundet ud af, at hvis der skal være lockdown igen, så er det altså nødvendigt med en have :lol:

Ej, men spøg til side – tak for omtanke. Det hele skal nok gå. Nu venter vi bare i spænding :kryds:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 16. sep 2020, 13:08

Jeg troede ikke, en som mig, kunne få sådan et liv her. Med en helt fantastisk omsorgsfuld og kærlig mand, en mega sød hund og verdens mest nuttede baby.
Det havde jeg aldrig turde tro på. Og jeg sover måske kun 4 timer om natten og er stadig øm i stingene fra fødslen, men jeg er ligeglad, for jeg er den rigeste person i verden. :whine:

På tirsdag flytter vi i et lille rækkehus tæt ved min søster. I starten af oktober kommer den lokale dagplejeleder for at se, om huset kan godkendes til dagpleje. Måske kan jeg arbejde med 0-3 årige igen uden de elendige rammer i en vuggestue. Bare mig, min baby og 3-4 andre børn, der planter gulerødder i forhaven og kigger på biller i syltetøjsglas og leger på legepladsen på den anden side af hækken. :kryds:

Hvis jeg stopper med at skrive, har jeg nok fået et lyn i hovedet, fordi så godt her, har jeg ikke haft det i hele livet. Sådan et liv var ikke til mig. Og nu sidder jeg her og vugger min søn i hans slyngevugge med foden, mens jeg skriver dette indlæg på mobilen og klapper hunni med den anden hånd. Om en time kommer manden hjem. :lun:
79
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 16. sep 2020, 18:52

Zombie skrev:Jeg troede ikke, en som mig, kunne få sådan et liv her. Med en helt fantastisk omsorgsfuld og kærlig mand, en mega sød hund og verdens mest nuttede baby.
Det havde jeg aldrig turde tro på. Og jeg sover måske kun 4 timer om natten og er stadig øm i stingene fra fødslen, men jeg er ligeglad, for jeg er den rigeste person i verden. :whine:

På tirsdag flytter vi i et lille rækkehus tæt ved min søster. I starten af oktober kommer den lokale dagplejeleder for at se, om huset kan godkendes til dagpleje. Måske kan jeg arbejde med 0-3 årige igen uden de elendige rammer i en vuggestue. Bare mig, min baby og 3-4 andre børn, der planter gulerødder i forhaven og kigger på biller i syltetøjsglas og leger på legepladsen på den anden side af hækken. :kryds:

Hvis jeg stopper med at skrive, har jeg nok fået et lyn i hovedet, fordi så godt her, har jeg ikke haft det i hele livet. Sådan et liv var ikke til mig. Og nu sidder jeg her og vugger min søn i hans slyngevugge med foden, mens jeg skriver dette indlæg på mobilen og klapper hunni med den anden hånd. Om en time kommer manden hjem. :lun:


Sikke et skønt indlæg - det er dig så vel undt :kys:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Partråden

Indlægaf Moxy-lady » 16. sep 2020, 20:48

Moxy-lady skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg går og griner ret meget af min kæreste for tiden. Han er ikke den sociale type, og det kradser næsten under huden på ham, fordi vi er flyttet på landet i en mindre by. Det er ikke i sig selv sjovt. Hvad der (for mig i hvert fald) er ret morsomt, er at han går utroligt mange og lange ture, sådan 3-4 stykker om dagen. Og fordi de som regel ligger på samme tidspunkt, møder han meget de samme mennesker. Og man hilser jo på hinanden, her på landet :lol: Så han hilser nærmest på gud og hvermand når vi er ude og handle eller ude og gå tur. Jeg er "kæresten til ham der går så mange ture" når jeg møder nogen :lol2: Han aner ikke hvem de er, men folk ved hvem han er og jeg har en fornemmelse af at de synes det er lidt hyggeligt. Det synes jeg også. Han er jo egentlig blevet adopteret!


Og I dag er han så blevet valgt ind i bestyrelsen :lol: min asociale, socialt udfordrede, jeg-hader-at-bo-i-en-lille-by kæreste med akut liguster-angst blev under aftenens beboermøde opfordret til at stille op, og fejede den anden kandidat af banen (en af de siddende bestyrelsesmedlemmer, som så blev suppleant). Jeg er blevet opfordret til at stille op af nogle stykker, men har fået og vejet for og imod overfor M. Jeg vidste ikke hvor meget det krævede, hvor mange møder der var og bla bla bla.
Og så stiller han fandme op! :lol: jeg er vild med det! Det var ikke noget han havde forberedt, men han tænkte 'what the hell'.

Det er sgu egentlig ret sexet, kan jeg mærke! :slem:


Han er så åbenbart blevet næstformand :lol:

Det er i øvrigt en rigtig god øvelse for mig. Jeg kan godt have en tendens til at forsøge at være buffer mellem M, og resten af verden. Grundet hans aspergers er han på nogle punkter enormt sort/hvid og kan også virke ret hård/stejl i sin retorik. Han spiller ikke altid bold, hvis han synes folk er idioter, og diplomati er ikke hans force. Og da han som nævnt ikke er vildt social normalt kan jeg godt have en tendens til at... Overtage/forklare/formidle det jeg *tror* han siger. Og det kan han jo sagtens selv! Og hvis han ikke kan, så kan han jo så også selv rode sig ud af det igen. Det her er en rolle jeg ikke kan "hjælpe" ham med, for det er ham der blev valgt, ikke mig.
Jeg har godt vidst at jeg har haft dette problem, men det er blevet meget tydeligt for mig det seneste døgn hvor udtalt (og jeg er ret sikker på også unødvendigt) det er. Vi har berørt det nogle gange, men det er desværre noget der er ret indgroet i mig, og som han bare ignorerer for det meste, så jeg har ikke haft anledning til at øve mig i at lade være.

Det er faktisk lidt en øjenåbner.
18
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Partråden

Indlægaf Animi » 18. sep 2020, 13:15

Jeg og min kæreste har vores første officielle årsdag til januar :lun: Selvom der stadig er god tid til, har jeg gået og tænkt på, hvad jeg dog skal give ham. Jeg vil nemlig gerne give ham noget lidt specielt. Og så faldt jeg over den perfekte idé på Pinterest - han får simpelthen 12 dates. Én til hver måned i 2021.

Jeg kommer snart til at være på SU, så det bliver ikke dyre ting. Men fx en tur i biografen, en filmaften herhjemme, picnic i naturen osv. Det tror jeg bliver helt genialt :love:
17
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 18. sep 2020, 16:29

Zombie skrev:Jeg troede ikke, en som mig, kunne få sådan et liv her. Med en helt fantastisk omsorgsfuld og kærlig mand, en mega sød hund og verdens mest nuttede baby.
Det havde jeg aldrig turde tro på. Og jeg sover måske kun 4 timer om natten og er stadig øm i stingene fra fødslen, men jeg er ligeglad, for jeg er den rigeste person i verden. :whine:

På tirsdag flytter vi i et lille rækkehus tæt ved min søster. I starten af oktober kommer den lokale dagplejeleder for at se, om huset kan godkendes til dagpleje. Måske kan jeg arbejde med 0-3 årige igen uden de elendige rammer i en vuggestue. Bare mig, min baby og 3-4 andre børn, der planter gulerødder i forhaven og kigger på biller i syltetøjsglas og leger på legepladsen på den anden side af hækken. :kryds:

Hvis jeg stopper med at skrive, har jeg nok fået et lyn i hovedet, fordi så godt her, har jeg ikke haft det i hele livet. Sådan et liv var ikke til mig. Og nu sidder jeg her og vugger min søn i hans slyngevugge med foden, mens jeg skriver dette indlæg på mobilen og klapper hunni med den anden hånd. Om en time kommer manden hjem. :lun:


Det lyder dejligt, Zombie. Jeg tror, du ville blive en rigtig god dagplejemor :)
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 20. sep 2020, 16:54

Vi havde en dejligste dag i går.

Vi kørte til Kalundborg og gik Røsnæs rundt på 25 km. Undervejs så vi både en sæl ligge på en sten og nogle marsvin/definer ude i vandet. Vi afsluttede med et besøg hos den lokale vingård, hvor vi smagte dansk hvidvin og rosé og fik en tapas tallerken.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af IrmaPigen 20. sep 2020, 17:00, rettet i alt 2 gange.
20
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 20. sep 2020, 16:57

IrmaPigen skrev:Vi havde en dejligste dag i går.

Vi kørte til Kalundborg og gik Røsnæs rundt på 25 km. Undervejs så vi både en sæl ligge på en sten og nogle marsvin/definer ude i vandet. Vi afsluttede med et besøg hos den lokale vingård, hvor vi smagte dansk hvidvin og rosé og fik en tapas tallerken.

Det er jo mit hood, Jeg vil hjem :trist: ej, her er pisse pænt herover, men kæft jeg er træt af corona, ikke indfriet forventninger og kaos. Godt jeg har manden og kattene, ellers var jeg flippet helt ud
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 20. sep 2020, 17:05

D.itsen skrev:
IrmaPigen skrev:Vi havde en dejligste dag i går.

Vi kørte til Kalundborg og gik Røsnæs rundt på 25 km. Undervejs så vi både en sæl ligge på en sten og nogle marsvin/definer ude i vandet. Vi afsluttede med et besøg hos den lokale vingård, hvor vi smagte dansk hvidvin og rosé og fik en tapas tallerken.

Det er jo mit hood, Jeg vil hjem :trist: ej, her er pisse pænt herover, men kæft jeg er træt af corona, ikke indfriet forventninger og kaos. Godt jeg har manden og kattene, ellers var jeg flippet helt ud


Jeg har først her i sommers smagt dansk vin, så jeg anede ikke danmarks største vinproducent lå i det område. Men der giver da egentlig rigtig god mening, at man kan lave fornuftig dansk vin på nogle af de druer, der anvendes i Tyskland.

Nu var det så ikke derfor vi kørte derop, men det var da rigtig fint der var et sted vi lige kunne runde af med en bid mad og et glas vin.
Senest rettet af IrmaPigen 20. sep 2020, 17:08, rettet i alt 3 gange.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 20. sep 2020, 17:05

D.itsen skrev:
IrmaPigen skrev:Vi havde en dejligste dag i går.

Vi kørte til Kalundborg og gik Røsnæs rundt på 25 km. Undervejs så vi både en sæl ligge på en sten og nogle marsvin/definer ude i vandet. Vi afsluttede med et besøg hos den lokale vingård, hvor vi smagte dansk hvidvin og rosé og fik en tapas tallerken.

Det er jo mit hood, Jeg vil hjem :trist: ej, her er pisse pænt herover, men kæft jeg er træt af corona, ikke indfriet forventninger og kaos. Godt jeg har manden og kattene, ellers var jeg flippet helt ud


Jeg har først her i sommers smagt dansk vin, så jeg anede ikke danmarks største vinproducent lå i det område. Men der giver da egentlig rigtig god mening, at man kan lave dansk vin på nogle af de druer, der anvendes i Tyskland.

Nu var det så ikke derfor vi kørte derop, men det var da rigtig fint der var et sted vi lige kunne runde af med en bid mad og et glas vin.
0
Brugeravatar
MrsHyacinth
Indlæg: 1957
Tilmeldt: 25. aug 2018, 07:00
Kort karma: 542
Likede indlæg: 6279

Re: Partråden

Indlægaf MrsHyacinth » 20. sep 2020, 17:12

IrmaPigen skrev:Vi havde en dejligste dag i går.

Vi kørte til Kalundborg og gik Røsnæs rundt på 25 km. Undervejs så vi både en sæl ligge på en sten og nogle marsvin/definer ude i vandet. Vi afsluttede med et besøg hos den lokale vingård, hvor vi smagte dansk hvidvin og rosé og fik en tapas tallerken.


Den var også cute fra denne vinkel :lol: :cool:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af MrsHyacinth 20. sep 2020, 17:14, rettet i alt 1 gang.
2

Tilbage til "Forhold og sex"