Os, der spiller The Sims 4

Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 3. aug 2020, 14:35

Neeejjj, der er kommet en strikkepakke. Det er helt afsindigt hyggeligt. Gyngestol, pejs (det er ikke godt for klimaet) og så strikketøj. Årh :dåne:
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 3. aug 2020, 15:27

Rullegardinia skrev:Neeejjj, der er kommet en strikkepakke. Det er helt afsindigt hyggeligt. Gyngestol, pejs (det er ikke godt for klimaet) og så strikketøj. Årh :dåne:


Jeg har også haft kig på den - tanken om, at man kan sælge det, lokker lidt. Jeg synes det er hyggeligt, men hvor er det frygteligt grimt. :lol: Prøv at se videoen og se HAM og hans oversized trøje :lol: det er virkelig kikset :lol:
0
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 3. aug 2020, 15:32

musling skrev:
Rullegardinia skrev:Neeejjj, der er kommet en strikkepakke. Det er helt afsindigt hyggeligt. Gyngestol, pejs (det er ikke godt for klimaet) og så strikketøj. Årh :dåne:


Jeg har også haft kig på den - tanken om, at man kan sælge det, lokker lidt. Jeg synes det er hyggeligt, men hvor er det frygteligt grimt. :lol: Prøv at se videoen og se HAM og hans oversized trøje :lol: det er virkelig kikset :lol:


Man kan strikke bamsehatte og sokker :lun: Hyggen overskygger totalt æstetikken for mig lige på det punkt :D
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 9. aug 2020, 17:39

Der er dukket et voldsomt irriterende problem op i mit spil: Mine gæster stjæler mine ting! Seriøst, to gange rendte de med mit tv og tv-bord, en gang med mit spisebord. Og to gange med min køkkenvask. Hvad værre er: Min simmer var på besøg hos nogle venner og så får jeg en besked om, at det er lykkes hende at negle noget 'ubemærket'. WTF, altså?

Jeg har googlet, og det er åbenbart et generelt problem efter den det miljø-pakke.
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 27. aug 2020, 20:28

Øv, den nye game pack ser røvsyg ud.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. aug 2020, 21:02

Allmost_Famous skrev:Øv, den nye game pack ser røvsyg ud.


Star wars ... Wtf? :nerve:
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 28. aug 2020, 04:17

TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:Øv, den nye game pack ser røvsyg ud.


Star wars ... Wtf? :nerve:

Ja, det er hul i hovedet! Der er en million spil, der handler om Star Wars. Det har intet at gøre i Sims.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 30. aug 2020, 19:47

Kender I det der når man har lavet et lynhurtigt byggeri, som får flere downloads end det, man har brugt evigheder på? Pfft... Jeg vil da hellere have downloads på mine gode ting end dem, jeg ikke selv er så vild med :genert:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Animi » 30. aug 2020, 20:11

Er der nogle, der har set det nye Sims 4 realityshow 'Spark'd'? Jeg har set første afsnit - det er specielt, men ret sjovt :-D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 30. aug 2020, 20:50

Animi skrev:Er der nogle, der har set det nye Sims 4 realityshow 'Spark'd'? Jeg har set første afsnit - det er specielt, men ret sjovt :-D

Jeg har set alle fire afsnit på YouTube, og det var tåkrummende pinligt til sidst. Alt for lidt fokus på byggeri efter min mening, og for meget ligegyldigt.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2020, 20:57

Jeg er i gang med at bygge en 50x50 grund til min familien Adams.
Indtil videre består min familie af

Zoe & Adonis - Forældre. Zoe er hjemmegående husmor og Adonis er self-made tech guru og politiker.
Freya & Athena - Tvillinge døtre. Begge teenagere, Athena er vampyr og gift med Tony, efter deres små eskapader endte med en familieforøgelse.
Venus - Mellemste datter.
Thor & Inanna - Yngste tvillingebørn.
Nike - Athenas datter, også vampyr.

Kan fortælle at hvis man spiller med mods, så bliver far og mor rigtig sure når de finder ud af at deres teenage barn skal have barn :lol: .
Og af en eller anden grund ender mine sims altid som noget fra et afsnit af Jeremy Kyle...

På min 50x50 grund er der lige pt kun et to etagers hus til Athena, Tony og Nike. Det tager en del tid at bygge, så skifter mellem at spille og bygge hele tiden. Idéen er at hele familien skal bo på samme grund, men i hver deres huse. Sådan lidt sammen, men stadigvæk med privatliv.
Det bliver et stort projekt :whine:
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 30. aug 2020, 21:13

Åh, de store projekter er sjove! Jeg har lavet flere af dem :banan:

Mods til gameplay ved jeg dog ikke en dyt om, og jeg er ikke nogen haj til CAS.

Må vi se dit projekt? :D
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2020, 22:53

Billede

Det er alt jeg har nået indtil videre. Jeg har fået lavet underetagen og noget af første sal på huset helt ude til venstre. Det er Athena og Tony's hus. Som man nok kan regne ud, så er de lige pt. mine yndlings :fløjt:

Det i midten bliver enten til Venus eller Freyas. Thor og Inanna driver mig til vanvid lige nu, så det kan godt være at de bliver fuldkommen bootet ud af mit spil. Små trælse rollinger :cuss: . Mangler stadigvæk at lave en bungalow, som forældrene kan bo i når de er gamle og alle deres børn kan stå på egne ben.
Overvejede lidt at lave en gangbro mellem alle husene som jeg gjorde da jeg byggede universitetsbeboelse på en 50x50 grund, men føler ikke rigtig det vil passe så godt ind.

Jeg ved ikke hvorfor, men nogle gange bliver vinduerne underlige og jeg kan simpelthen ikke få nogle gode vinkler til at screenshotte på min mac uden en USB mus. Det er nok en af årsagerne til at jeg ikke deler så meget af hvad jeg får lavet, selv hvis det er nogenlunde. Det irriterer mig virkelig. Og så vil den selvfølgelig ikke uploade selve billedet herinde selvom størrelse og format ellers burde være i orden :rulle: . Just not meant to be.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 21. sep 2020, 14:29

Jeg blev færdig med en bygning i går aftes efter ikke at have haft tid til at bygge et par uger, og nu har jeg ingen anelse om hvad jeg nu skal gå i gang med at bygge :lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 21. sep 2020, 20:36

Jeg tjekkede lige mit galleri. Den bygning, jeg lagde op i går, har fået over 100 downloads på lidt under en dag :8:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Computere, spil og internet"