Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaScrooge » 10. jun 2020, 20:58

catnip skrev:Jeg er kommet til at gå lidt amok i OPI neglelak. Man kan jo ikke nøjes med én når først man går i gang :genert:

Billede

Billede


Jeg mangler stadig at finde den helt rigtig cafe au lait neglelak...


De to første er super flotte - hvad hedder nr 2?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf catnip » 11. jun 2020, 09:28

LaScrooge skrev:
catnip skrev:Jeg er kommet til at gå lidt amok i OPI neglelak. Man kan jo ikke nøjes med én når først man går i gang :genert:

Billede

Billede


Jeg mangler stadig at finde den helt rigtig cafe au lait neglelak...


De to første er super flotte - hvad hedder nr 2?


I know! Nr. 2 er fuldstændig fantastisk :dåne:

Den er fra Peru serien og hedder My Solar Clock Is Ticking.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har du sidst købt

Indlægaf Daphne » 25. jun 2020, 10:21

BB cream fra Rimmel (håber den er så god som de siger), og så har jeg efter at have set den i utallige artikler, lister, videoer mv. endelig overgivet mig og købt en Revlon Airstyler. Den var på tilbud, så nu skulle det være. Er lidt spændt på den. :)
0
Pildskadde
Indlæg: 24
Tilmeldt: 1. nov 2015, 07:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 33

Re: Hvad har du sidst købt

Indlægaf Pildskadde » 27. jun 2020, 20:11

Daphne skrev:BB cream fra Rimmel (håber den er så god som de siger), og så har jeg efter at have set den i utallige artikler, lister, videoer mv. endelig overgivet mig og købt en Revlon Airstyler. Den var på tilbud, så nu skulle det være. Er lidt spændt på den. :)


Vil du anmelde airstyleren, når du har haft mulighed for at afprøve den? Den ligner noget, der kunne være interessant for mit fine, flade hår :genert:
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har du sidst købt

Indlægaf Daphne » 27. jun 2020, 21:34

Pildskadde skrev:
Daphne skrev:BB cream fra Rimmel (håber den er så god som de siger), og så har jeg efter at have set den i utallige artikler, lister, videoer mv. endelig overgivet mig og købt en Revlon Airstyler. Den var på tilbud, så nu skulle det være. Er lidt spændt på den. :)


Vil du anmelde airstyleren, når du har haft mulighed for at afprøve den? Den ligner noget, der kunne være interessant for mit fine, flade hår :genert:

Jeg har brugt den et par gange i relativt tørt hår, og det gik rigtigt fint og hurtigt, og jeg fik glattet krus og krøl mv. ud og fik lavet lidt mere volumen end normalt. Jeg tror lige man skal finde fidusen helt, og så kører det. Men allerede nu er jeg glad for den :)
1
Pildskadde
Indlæg: 24
Tilmeldt: 1. nov 2015, 07:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 33

Re: Hvad har du sidst købt

Indlægaf Pildskadde » 28. jun 2020, 07:47

Daphne skrev:
Pildskadde skrev:
Daphne skrev:BB cream fra Rimmel (håber den er så god som de siger), og så har jeg efter at have set den i utallige artikler, lister, videoer mv. endelig overgivet mig og købt en Revlon Airstyler. Den var på tilbud, så nu skulle det være. Er lidt spændt på den. :)


Vil du anmelde airstyleren, når du har haft mulighed for at afprøve den? Den ligner noget, der kunne være interessant for mit fine, flade hår :genert:

Jeg har brugt den et par gange i relativt tørt hår, og det gik rigtigt fint og hurtigt, og jeg fik glattet krus og krøl mv. ud og fik lavet lidt mere volumen end normalt. Jeg tror lige man skal finde fidusen helt, og så kører det. Men allerede nu er jeg glad for den :)


Tak :gogo:
0
Stampe7099
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. jun 2020, 07:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stampe7099 » 28. jun 2020, 07:50

En ny badedragt til mig selv.
0
Jeg er glad og gift mand På 42 min kone har to dejlige børn fra tidligere forhold.
Jeg er trans og tvekønnet jeg har bryster som en kvinde og det som en mand har for neden. Jeg er stolt af min krop.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Prosperity74 » 29. jun 2020, 22:12

Jane Iredale læbestift i farven rose
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 3. jul 2020, 16:15

Negleting fra Gellak. Akryl gele osv. Har brugt Depend Gellack længe (og bestilt det fra Norge) - men nu skifter jeg til andet produkttype og brand, så det kostede lige en udskrivning :blush2:
0
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Katten » 5. jul 2020, 21:52

Hjemmefarve til bryn og vipper, beauty blender og mega god peeling-maske, som er heftig, men virkelig gør noget vildt godt ved min hud!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 02:34

Ansigtmaske fra Biore - har allerede prøvet den, og nøjjjjj hvor er den god. Min hud er simpelthen silkeblød og fin.

Billede
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2020, 10:29

Serum fra Estée Lauder :love:
Billede
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 14:41

achillaxedprune skrev:Serum fra Estée Lauder :love:



Er den god? Kan du anbefale den?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2020, 14:57

Stitch skrev:
achillaxedprune skrev:Serum fra Estée Lauder :love:



Er den god? Kan du anbefale den?


Den er virkelig god og jeg kan klart anbefale den! Generelt har jeg ikke hørt om nogen, som ikke har været glade for den. Prismæssigt er den heller ikke så slem. Jeg har lige købt 50 ml via Lookfantastic til lidt over 500 kr. :)

Men jeg vil anbefale dig, at få en lille prøve fra en forhandler, så du kan prøve den inden et eventuelt køb. :)
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 16:12

achillaxedprune skrev:Den er virkelig god og jeg kan klart anbefale den! Generelt har jeg ikke hørt om nogen, som ikke har været glade for den. Prismæssigt er den heller ikke så slem. Jeg har lige købt 50 ml via Lookfantastic til lidt over 500 kr. :)

Men jeg vil anbefale dig, at få en lille prøve fra en forhandler, så du kan prøve den inden et eventuelt køb. :)



Tak for tip :) Vil prøve at få fat i det så, inden jeg køber den :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Skønhed"