Skal du på job i morgen?

Skal du arbejde i morgen

Ja, jeg skal møde frem i morgen
28
20%
Ja, men hjemmefra
67
49%
Nej, har undervisningsfrit
2
1%
Nej, er midlertidigt hjemsendt offentlig ansat
13
9%
Nej, er midlertidigt hjemsendt privat ansat
9
7%
Nej, arbejdsplads har lukket
1
1%
Nej, er syg
6
4%
Nej, skal passe barn/børn
1
1%
Nej, er fyret
1
1%
Nej, anden årsag, beskriv gerne
10
7%
 
Afgivne stemmer: 138
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Artem » 19. mar 2020, 18:28

Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Spjaerten » 19. mar 2020, 18:37

Artem skrev:Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...


Det er Vel op til en selv og bestemme at man overholder sin normale arbejdstid ex. 8-16.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Artem » 19. mar 2020, 18:47

Spjaerten skrev:
Artem skrev:Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...


Det er Vel op til en selv og bestemme at man overholder sin normale arbejdstid ex. 8-16.

Ja jeg synes bare det er svært i praksis, når man er så langt bagefter på grund af ferie, og man får så mange henvendelser, at jeg snart ikke laver andet end at tale i tlf i arbejdstiden, og derfor ikke får lavet de administrative ting jeg også burde gøre.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
fisken80
Indlæg: 22069
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52046

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf fisken80 » 19. mar 2020, 18:53

Artem skrev:
Spjaerten skrev:
Artem skrev:Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...


Det er Vel op til en selv og bestemme at man overholder sin normale arbejdstid ex. 8-16.

Ja jeg synes bare det er svært i praksis, når man er så langt bagefter på grund af ferie, og man får så mange henvendelser, at jeg snart ikke laver andet end at tale i tlf i arbejdstiden, og derfor ikke får lavet de administrative ting jeg også burde gøre.


Men de henvendelser havde du vel også fået, hvis du havde siddet på kontoret? Og så var du vel stadig gået hjem som normalt.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Delfin » 19. mar 2020, 19:12

Kruspersille skrev:Jeg forstår ikke afstemningen, og kom vist også til at stemme forkert. Jeg er sendt hjem (offentlig ansat), men skal da arbejde hjemmefra.



Er det ikke bare: Ja men hjemmefra?
1
14 11 14
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Artem » 19. mar 2020, 19:14

fisken80 skrev:
Artem skrev:
Spjaerten skrev:
Artem skrev:Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...


Det er Vel op til en selv og bestemme at man overholder sin normale arbejdstid ex. 8-16.

Ja jeg synes bare det er svært i praksis, når man er så langt bagefter på grund af ferie, og man får så mange henvendelser, at jeg snart ikke laver andet end at tale i tlf i arbejdstiden, og derfor ikke får lavet de administrative ting jeg også burde gøre.


Men de henvendelser havde du vel også fået, hvis du havde siddet på kontoret? Og så var du vel stadig gået hjem som normalt.

Jeg er overbebyrdet med arbejde, og trængte virkelig til ferie. Hvor jeg ikke har læst mails, og besvaret opkald.
Er stadig ikke kommet igennem mine mails.
Jeg er normalt god til at separer job og privatliv. Ja og gå hjem til tiden for at træne flere ting om aften osv...
Det specielle lige nu er så at jeg skal arbejde hjemme og ikke kan komme til træning. Sammen med at jeg virkelig har mange hængepartier med mit arbejde efter at have haft 12 dages ferie.

Synes bare det er mere svært når man arbejder hjemme og det hele mere smelter sammen, der ikke er kollegaer der sørger for at man kommer til pause osv...
Men håber der kommer lidt mindre run på i næste uge, og der kan blive lidt hyggehjemmearbejde over det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 679
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf Kruspersille » 20. mar 2020, 17:21

Delfin skrev:
Kruspersille skrev:Jeg forstår ikke afstemningen, og kom vist også til at stemme forkert. Jeg er sendt hjem (offentlig ansat), men skal da arbejde hjemmefra.



Er det ikke bare: Ja men hjemmefra?

Jo, men kom til at stemme ‘hjemsendt’ og kan ikke rette det :)
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2020, 17:24

Næh. Jeg synes egentlig at jeg var symptomfri i går, men i nat vågnede jeg badet i sved og har været let febril i løbet af dagen. Min mand er mere syg end mig, dog mildt ramt. Men min arbejdsplads vil ikke se mig før vi begge har været symptomfri i 48 timer.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Skal du på job i morgen?

Indlægaf ajnaM » 24. mar 2020, 18:36

Artem skrev:Det har godt nok været et par vilde første dage for mig på hjemmekontoret efter at jeg er kommet hjem fra ferie.
Synes godt nok det her hjemmearbejde er en ekstra belastning da man så aldrig rigtig har fri.
Men håber det bliver bedre i næste uge...


Jeg har også svært ved at finde balancen. Især fordi jeg har små børn og derfor reelt ikke har mulighed for at arbejde ret meget i løbet af dagen - kæresten og jeg prøver at skiftes, men det er godt nok svært at få det til at gå op i en højere enhed. Og når ungerne så sover, sidder vi og arbejder til midnat.

Jeg har på ingen måde mulighed for at sige, at 'nu er klokken 16, så nu lukker jeg computeren' - især ikke fordi alle med små børn jo primært arbejder om aftenen. Men jeg synes virkelig, det er belastende. Jeg har decideret ikke haft tid til mig selv, siden det her begyndte. Og det er godt nok heller ikke specielt fedt for mit forhold. :tie:

Jeg bliver lidt provokeret, når jeg læser artikler om '100 ting, du kan lave under coronakrisen' og den slags. :genert: Jeg gad fanme godt have mere tid, men lige pt. har jeg endnu flere opgaver end normalt - og meget mindre tid til at løse dem.




Til gengæld priser vi os lykkelige for, at vi har gode job, som ingen af os står til at miste, selv hvis dette trækker ud. Der er mange, der ikke er så heldige. Det sætter situationen lidt i perspektiv, selvom jeg synes, det er nederen.
3
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Job"