Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Singletråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 14. feb 2020, 08:57

DenBlødeJyde skrev:Argh… alle mine nerver sidder total uden på tøjet.

Jeg har jo set den her man siden starten af januar. Det er gået rigtig fint, og vi er glade for hinanden og så småt begyndt at fortælle rundt omkring, at jeg ser en.
Det er som om jeg får det jinxet, eller sådan føles det i hvertfald.

Vi havde talt om, at tage på et ophold her i anledningen af Valentines. Cheasy, I know.

Han er dog meget presset på arbejde og har været syg og vi har derfor ikke set hinanden siden starten af februar.

Jeg er blevet røvrendt rigtig, rigtig mange gange, og derfor blinker alle mine alarmklokker helt vildt derud af.
Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad planen var for i dag. Og nu får jeg så en besked om, at han er nødt til at arbejde hele weekenden for at kunne nå en deadline på tirsdag.

Han er meget presset på arbejde. Han skriver at han forstår hvis jeg ikke vil fortsætte, at det ikke er det han ønsker, men at han forstår min position.
Jeg ønsker at fortsætte, men jeg trænger også snart til at se ham.

Han har skrevet at det ikke plejer at være sådan på arbejde, men at det er grundet en leder der er smuttet etc.
Og logisk ved jeg også godt at det, forhåbentligt, snart ændrer sig.

Men alle mine dæmoner siger at det her ender skidt. Jeg havde glædet mig til i dag, og er ærlig talt også en smule skuffet.
Jeg havde glædet mig til at fejre valentin med en, som jeg er glad for og som er glad for mig (det har han i hvert fald sagt)

Jeg synes det her er RØV, især fordi jeg ikke ”bare” kan rumme og sige ”det er fint – vi finder ud af det”…

:(


Som andre også skriver, så er det lidt kujonagtigt at lægge beslutningen om at køre det her videre, helt over på dig. Jeg skal ikke kunne sige om ikke han godt kan lide dig, men nu er det altså din beslutning om hvorvidt du vil sidde med hænderne i skødet og vente på ham, og i øvrigt forholde dig til skuffelsen og spekulationerne om hvorvidt det overhovedet bliver til noget.
Jeg ville nok lægge beslutningen over til ham igen på en pæn måde. Jeg ville sige til ham at jeg gerne ville ham, at jeg var lidt skuffet over at vi ikke skulle ses alligevel, men at jeg selvfølgelig forstod hans arbejdsbyrde. Derefter ville jeg oplyse ham om, at HAN skulle tage en beslutning selv, og at det ikke er rimeligt at lægge den over på dig. Hvis ikke han kan se at der er tid til at pleje en helt ny relation lige nu, skal han tage konsekvensen og stoppe den i stedet for at holde dig hen. Desuden er risikoen for at du decideret mister interessen jo ret stor hvis ikke I ses eller taler sammen på jævnlig basis, så summa summarum - du vil ham gerne, men HAN skal finde ud af om han er klar til at starte en ny relation med den effort det kræver. Det kommer ikke af sig selv, og du kan ikke stampe den op af jorden, han skal tage noget ansvar for hvad han starter eller afslutter - det hedder integritet.

Du må GERNE stå op for dig selv, din tid og dit engagement! Du skal ikke stå i venteposition og have det elendigt i processen også.
8
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: Singletråden

Indlægaf Kakadu » 14. feb 2020, 09:27

DenBlødeJyde skrev:Argh… alle mine nerver sidder total uden på tøjet.

Jeg har jo set den her man siden starten af januar. Det er gået rigtig fint, og vi er glade for hinanden og så småt begyndt at fortælle rundt omkring, at jeg ser en.
Det er som om jeg får det jinxet, eller sådan føles det i hvertfald.

Vi havde talt om, at tage på et ophold her i anledningen af Valentines. Cheasy, I know.

Han er dog meget presset på arbejde og har været syg og vi har derfor ikke set hinanden siden starten af februar.

Jeg er blevet røvrendt rigtig, rigtig mange gange, og derfor blinker alle mine alarmklokker helt vildt derud af.
Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad planen var for i dag. Og nu får jeg så en besked om, at han er nødt til at arbejde hele weekenden for at kunne nå en deadline på tirsdag.

Han er meget presset på arbejde. Han skriver at han forstår hvis jeg ikke vil fortsætte, at det ikke er det han ønsker, men at han forstår min position.
Jeg ønsker at fortsætte, men jeg trænger også snart til at se ham.

Han har skrevet at det ikke plejer at være sådan på arbejde, men at det er grundet en leder der er smuttet etc.
Og logisk ved jeg også godt at det, forhåbentligt, snart ændrer sig.

Men alle mine dæmoner siger at det her ender skidt. Jeg havde glædet mig til i dag, og er ærlig talt også en smule skuffet.
Jeg havde glædet mig til at fejre valentin med en, som jeg er glad for og som er glad for mig (det har han i hvert fald sagt)

Jeg synes det her er RØV, især fordi jeg ikke ”bare” kan rumme og sige ”det er fint – vi finder ud af det”…

:(

Det her er ment på den kærligst mulige måde: når du overhører dine alarmklokker, så vil du blive røvrendt. Du udsætter dig selv for det. Hvis du gerne vil undgå at blive røvrendt fremover, så lyt til din intuition. Den har ret!
3
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. feb 2020, 09:41

Jeg har talt med en god kammerat, der lige har fået mig til at slappe lidt af.

Tak for jeres input. Jeg lytter selvfølgelig til min mavefornemmelse, men som skrevet er den også bare præget af dårlige oplevelser, og derfor tager jeg det lige med ro så jeg ikke gør noget overilet, som jeg kommer til at fortryde.
Mit indtryk er helt sikkert at han er glad for mig. Det siger min mavefornemmelse mig nemlig også.

Det, der forstyrrer er nok egentlig ikke min mavefornemmelse, men den irriterende lille stemme der fucker med mit selvværd og siger, at han ikke vil mig det godt og ikke gider mig.

Han vil rigtig gerne ses i weekenden, og jeg håber sådan at det kan lade sig gøre.
7
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 14. feb 2020, 09:59

DenBlødeJyde skrev:Jeg har talt med en god kammerat, der lige har fået mig til at slappe lidt af.

Tak for jeres input. Jeg lytter selvfølgelig til min mavefornemmelse, men som skrevet er den også bare præget af dårlige oplevelser, og derfor tager jeg det lige med ro så jeg ikke gør noget overilet, som jeg kommer til at fortryde.
Mit indtryk er helt sikkert at han er glad for mig. Det siger min mavefornemmelse mig nemlig også.

Det, der forstyrrer er nok egentlig ikke min mavefornemmelse, men den irriterende lille stemme der fucker med mit selvværd og siger, at han ikke vil mig det godt og ikke gider mig.

Han vil rigtig gerne ses i weekenden, og jeg håber sådan at det kan lade sig gøre.

Jeg har et højt selvværd, og jég ville absolut også have alarmklokker i din situation.
Du må ikke tro, at du udelukkende overreagerer på grund af dine dårlige erfaringer - du reagerer helt og aldeles relevant på den situation du er i. Du skal blive usikker på en ny relation, som i et par uger ikke kan ses, især hvis årsagen er arbejde. Og som andre nævner, er det også klart et dårligt signal af ham at han lægger beslutningen om at stoppe relationen over på dig, så det reagerer du også relevant på!
Du skal til gengæld ikke begynde at få tanker om at du ikke er god nok, eller at det måske er din egen skyld.
6
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: Singletråden

Indlægaf Kakadu » 14. feb 2020, 10:07

Anilara skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg har talt med en god kammerat, der lige har fået mig til at slappe lidt af.

Tak for jeres input. Jeg lytter selvfølgelig til min mavefornemmelse, men som skrevet er den også bare præget af dårlige oplevelser, og derfor tager jeg det lige med ro så jeg ikke gør noget overilet, som jeg kommer til at fortryde.
Mit indtryk er helt sikkert at han er glad for mig. Det siger min mavefornemmelse mig nemlig også.

Det, der forstyrrer er nok egentlig ikke min mavefornemmelse, men den irriterende lille stemme der fucker med mit selvværd og siger, at han ikke vil mig det godt og ikke gider mig.

Han vil rigtig gerne ses i weekenden, og jeg håber sådan at det kan lade sig gøre.

Jeg har et højt selvværd, og jég ville absolut også have alarmklokker i din situation.
Du må ikke tro, at du udelukkende overreagerer på grund af dine dårlige erfaringer - du reagerer helt og aldeles relevant på den situation du er i. Du skal blive usikker på en ny relation, som i et par uger ikke kan ses, især hvis årsagen er arbejde. Og som andre nævner, er det også klart et dårligt signal af ham at han lægger beslutningen om at stoppe relationen over på dig, så det reagerer du også relevant på!
Du skal til gengæld ikke begynde at få tanker om at du ikke er god nok, eller at det måske er din egen skyld.

Enig.
Der er travle karrieremænd, der udover kone, børn og job også finder tid til elskerinden. Det handler udelukkende om prioritering. Og har man lyst til at være i et forhold, hvor man ikke er en prioritering?
2
Hvis hesten er død, så stå af.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 14. feb 2020, 10:52

Stitch skrev:
Planten skrev:Du er sej!


Fynerfin82 skrev:Hvor er du mega cool!!! :klap: Det tror jeg aldrig jeg bliver modig nok til. Glæder mig til at høre mere håber han skriver eller ringer snart :D



Tak :genert: . Altså han kiggede jo virkelig meget sidst og så igen der igår. Men jeg sad der jo med min mandlige dansktalende kollega, så forstår godt, at han ikke lige tog skridtet.

Jeg gjorde det også kun, fordi vi var ved at gå. Jeg blev mega genert og var meget i tvivl. Men altså. Får jo ikke flirtet, hvis jeg ikke tør.



Han har skrevet og sagt en masse søde ting. Og spurgt indtil om jeg var rigtig single eller ej :lol2: . Godt en kvindelig kollega kommer herned snart. Så virker det ikke så paragtigt, når vi tager ud og spiser.


Jeg er sgu dybt imponeret. Virkelig! Det er inspirerende :)
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 14. feb 2020, 11:02

Pomelo skrev:DenBlødeJyde: Det der ville jeg bestemt også reagere på. Hvis en fyr er vild med en, vil han gøre næsten alt for at komme til at ses, og når han så ligefrem lægger en føler ud mht. at afslutte relationen, så tyder det meget på, at han gerne vil stoppe det. Man skal generelt se mere på personens handlinger, end på hvad de siger, da det betyder langt mere. Hvis han sagde til dig, at “nu har vi ikke ses i 2 uger, og jeg vil heller ikke ses i denne weekend, fordi jeg hellere vil lave noget andet”, så var det nemmere at håndtere, end når de siger én ting og gør noget andet.



This!

Mine erfaringer siger mig desværre også at hvis en mand har for travlt til at ses og bruger jobbet som undskyldning (for det ligger ligesom indlejret i vores kultur at det er en legal undskyldning) OG han undlader at foreslå en ny dato, så stinker det altså lidt. Jeg siger ikke at det overhovedet ikke kan lade sig gøre at han reelt bare er helt opslugt af arbejde og derfor dukker op til overfladen igen. Hvis du kan vente til weekenden er drevet over, så gør det. Men kontakter han dig ikke om mandagen for at lave en ny aftale, er jeg godt nok bange for at det er fordi at han er nået til det stadie, hvor relationen ikke kan udvikles yderligere for hans vedkommende.
Jeg føler virkelig med dig. Har oplevet lige præcis det dér skønne to gange i rap i efteråret.
Hvis du venter til på mandag med at træffe en verdict, så sørg endeligt for at holde dig selv beskæftiget henover weekenden, så du ikke bliver sindssyg. Og så sæt alle sejl ind på at give dig selv en storslået valentinsdag alligevel.

Jeg er selv alene idag, men jeg påtænker at hygge mig med god mad, lidt vin, eventuelt lidt slik og så et karbad med duftende olier, så jeg kan kaste mig ind på ryggen i mit nye sengetøj. Men jeg har snydt lidt og købt smukke blomster igår, bare til mig selv. Cremehvide roser og gule fresiaer.

Og generelt til tråden. Jeg var på tredje date igår med senioren, som jeg nu kalder ham, fordi han adskiller sig ved at være 12-13 år ældre end de andre, jeg har datet. Det gik rigtig godt. Jeg lægger fortsat bånd på mig selv, når det kommer til at ryge i høet sammen. Fordi jeg simpelthen er så interesseret i manden at jeg har lyst til at trække spændingen, men dear god, vi kælede en del (dog med tøjet på) igår og i kender sikkert godt det dér med at ens opmærksomhed og positive forventninger til sex sammen bliver meget skærpet, fordi berøringerne bare er død-lækre! Vi skal ses igen på søndag.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 14. feb 2020, 12:17

Jeg har hverken date, kæreste eller mand, men mine to dejlige piger har brugt nogle af deres lommepenge til at købe blomster til mig :love:

Jeg har dage, hvor jeg savner ham, jeg datede i efteråret. Jeg havde en kæmpe pose med Duplo-Legoklodser stående, som jeg havde lovet ham, at hans søn måtte få. Hver gang, jeg har set på posen med Legoklodserne, er jeg blevet mindet om ham, men i dag har jeg givet posen til genbrug.
16
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. feb 2020, 17:31

Glædelig Valentines Day, søde medsingler :kys:

Jeg har lige sat nachos i ovnen, fundet nattøjet frem og puttet mig på sofaen. Valentines alene er faktisk o.k selvom jeg godt gad det var anderledes næste år :genert:

Jeg satser på at bruge aftenen med en god serie eller på at færdiglæse min bog så intet fancy her. I mens får jeg snaps fra mine veninder i forhold der spiser god mad, får blomster og bliver forkælet. Det fortjener de, men en lille del af mig gad godt at det også var mig :blomst:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 14. feb 2020, 18:25

Glædelig valentinsdag :blomst:

Jeg har lavet lækker mad (og belgiske vafler til morgenmad) og smutter ned og træner, når jeg har spist færdigt :)
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. feb 2020, 18:42

Jeg har lavet lagkage til mig selv og smutter ind og ser Parasite i bio om lidt. Skøn dag.
8
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. feb 2020, 20:46

Jeg kan aldrig huske om Valentinsdag er d. 14. eller 15., men jeg kan forstå det er i dag.

Glædelig Valentinsdag til jer :kys:

Jeg kan ikke prale af min dag. Jeg vågnede og følte mig helt skæv i hovedet pga. spændingshovedpine og spændinger i nakken så jeg har brugt hele dagen i sengen i et forsøg på at "rette det op".

Det kan være jeg skulle se "Romeo og Julie" senere, hvis den overhovedet er at finde nogen steder. Det er mange år siden jeg har set den, og måske er den dårligere end jeg husker den, men Leonardo er jo stadig med :slem: Ellers må det blive "Kærlighed ved første hik" :D Hvis den kan findes nogen steder..
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 14. feb 2020, 20:52

Misantropen skrev:Jeg kan aldrig huske om Valentinsdag er d. 14. eller 15., men jeg kan forstå det er i dag.

Glædelig Valentinsdag til jer :kys:

Jeg kan ikke prale af min dag. Jeg vågnede og følte mig helt skæv i hovedet pga. spændingshovedpine og spændinger i nakken så jeg har brugt hele dagen i sengen i et forsøg på at "rette det op".

Det kan være jeg skulle se "Romeo og Julie" senere, hvis den overhovedet er at finde nogen steder. Det er mange år siden jeg har set den, og måske er den dårligere end jeg husker den, men Leonardo er jo stadig med :slem: Ellers må det blive "Kærlighed ved første hik" :D Hvis den kan findes nogen steder..


God bedring :ae:

Romeo og Julie kan i hvert fald lejes for 39 kr. på Viaplay.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. feb 2020, 21:34

RavenClaw skrev:
Misantropen skrev:Jeg kan aldrig huske om Valentinsdag er d. 14. eller 15., men jeg kan forstå det er i dag.

Glædelig Valentinsdag til jer :kys:

Jeg kan ikke prale af min dag. Jeg vågnede og følte mig helt skæv i hovedet pga. spændingshovedpine og spændinger i nakken så jeg har brugt hele dagen i sengen i et forsøg på at "rette det op".

Det kan være jeg skulle se "Romeo og Julie" senere, hvis den overhovedet er at finde nogen steder. Det er mange år siden jeg har set den, og måske er den dårligere end jeg husker den, men Leonardo er jo stadig med :slem: Ellers må det blive "Kærlighed ved første hik" :D Hvis den kan findes nogen steder..


God bedring :ae:

Romeo og Julie kan i hvert fald lejes for 39 kr. på Viaplay.

Tak :kys: Det går heldigvis bedre.

Jeg er for nærig til at betale 39 kr for den :lol: Jeg satser på "Kærlighed ved første hik" i stedet hvis den findes nogen steder.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. feb 2020, 22:27

Misantropen skrev:
RavenClaw skrev:
Misantropen skrev:Jeg kan aldrig huske om Valentinsdag er d. 14. eller 15., men jeg kan forstå det er i dag.

Glædelig Valentinsdag til jer :kys:

Jeg kan ikke prale af min dag. Jeg vågnede og følte mig helt skæv i hovedet pga. spændingshovedpine og spændinger i nakken så jeg har brugt hele dagen i sengen i et forsøg på at "rette det op".

Det kan være jeg skulle se "Romeo og Julie" senere, hvis den overhovedet er at finde nogen steder. Det er mange år siden jeg har set den, og måske er den dårligere end jeg husker den, men Leonardo er jo stadig med :slem: Ellers må det blive "Kærlighed ved første hik" :D Hvis den kan findes nogen steder..


God bedring :ae:

Romeo og Julie kan i hvert fald lejes for 39 kr. på Viaplay.

Tak :kys: Det går heldigvis bedre.

Jeg er for nærig til at betale 39 kr for den :lol: Jeg satser på "Kærlighed ved første hik" i stedet hvis den findes nogen steder.

Netflix mener jeg den er på. Der er i hvert fald de fleste med Anja og Viktor :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"