Tråden om permanent makeup

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1156
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Lone » 12. jan 2020, 13:28

God idé med sådan en tråd!
Jeg har længe gerne villet have lavet permanent eyeliner...Er der nogen, der har fået det lavet, som vil fortælle om det?
Og hvordan vælger man, hvor det skal laves/hvem der skal lave det? Synes det er svært at vurdere, hvem der er dygtige...
Hvis nogen har konkrete anbefalinger i Århus-området hører jeg meget gerne om det
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Filipai » 12. jan 2020, 14:31

Om et par dage tænker du “hvor er mine bryn??” Når der kommer skorpe på.
Jeg har også fået lavet bryn. Desværre fader det sindsygt hurtigt selvom jeg har fået tegnet dem op igen. Jeg tegner dem selv op hver dag, men er stadig glad for jeg nu har en skabelon at tegne efter :D
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf zembra1986 » 12. jan 2020, 16:52

Flotte bryn i alle har fået lavet!

Årh jeg gad også godt have mine bryn tatoveret. Hvis der er noget jeg hader, så er det at skulle optegne dem hver eneste freaking dag! At lægge concealer og pudder hver dag har jeg ikke noget i mod, men arbejdet i brynene hader jeg inderligt. Og ja, jeg føler jeg skal, for de er virkelig ujævne og grimme i virkligheden, og jeg orker ikke folk kommentarer hvis jeg lader være :genert:

Hvad har I givet for det?

Hvordan er det med det......det aftager og skal opfriskes efter nogle år ikke?
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf HappyPaww » 12. jan 2020, 16:55

zembra1986 skrev:Flotte bryn i alle har fået lavet!

Årh jeg gad også godt have mine bryn tatoveret. Hvis der er noget jeg hader, så er det at skulle optegne dem hver eneste freaking dag! At lægge concealer og pudder hver dag har jeg ikke noget i mod, men arbejdet i brynene hader jeg inderligt. Og ja, jeg føler jeg skal, for de er virkelig ujævne og grimme i virkligheden, og jeg orker ikke folk kommentarer hvis jeg lader være :genert:

Hvad har I givet for det?

Hvordan er det med det......det aftager og skal opfriskes efter nogle år ikke?

Modelpris 2000 (det har Hello Beauty jævnligt) - normalprisen er 5000 inkl første opfyldning efter 4-6 uger.

De anbefaler opfyldning en gang om året ca. der er prisen max 1500 kr.
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf zembra1986 » 12. jan 2020, 16:59

HappyPaww skrev:
zembra1986 skrev:Flotte bryn i alle har fået lavet!

Årh jeg gad også godt have mine bryn tatoveret. Hvis der er noget jeg hader, så er det at skulle optegne dem hver eneste freaking dag! At lægge concealer og pudder hver dag har jeg ikke noget i mod, men arbejdet i brynene hader jeg inderligt. Og ja, jeg føler jeg skal, for de er virkelig ujævne og grimme i virkligheden, og jeg orker ikke folk kommentarer hvis jeg lader være :genert:

Hvad har I givet for det?

Hvordan er det med det......det aftager og skal opfriskes efter nogle år ikke?

Modelpris 2000 (det har Hello Beauty jævnligt) - normalprisen er 5000 inkl første opfyldning efter 4-6 uger.

De anbefaler opfyldning en gang om året ca. der er prisen max 1500 kr.


Det var da noget af en prisforskel på model og normalpris. 2.000 kr. er bestemt overskueligt. Men synes det er lidt mange penge med 1.500 kr. om året på opfriskning af brynene :genert: Det synes jeg ikke lige jeg kan overskue på nuværende tidspunkt.....jeg troede der gik noget længere tid imellem, man skulle have det opfrisket. Men det er da noget jeg vil overveje, engang i fremtiden. Forhåbentligt bliver jeg ikke ved med at være den fattigrøv som jeg er på nuværende tidspunkt.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Pandesteg » 12. jan 2020, 17:08

zembra1986 skrev:
HappyPaww skrev:
zembra1986 skrev:Flotte bryn i alle har fået lavet!

Årh jeg gad også godt have mine bryn tatoveret. Hvis der er noget jeg hader, så er det at skulle optegne dem hver eneste freaking dag! At lægge concealer og pudder hver dag har jeg ikke noget i mod, men arbejdet i brynene hader jeg inderligt. Og ja, jeg føler jeg skal, for de er virkelig ujævne og grimme i virkligheden, og jeg orker ikke folk kommentarer hvis jeg lader være :genert:

Hvad har I givet for det?

Hvordan er det med det......det aftager og skal opfriskes efter nogle år ikke?

Modelpris 2000 (det har Hello Beauty jævnligt) - normalprisen er 5000 inkl første opfyldning efter 4-6 uger.

De anbefaler opfyldning en gang om året ca. der er prisen max 1500 kr.


Det var da noget af en prisforskel på model og normalpris. 2.000 kr. er bestemt overskueligt. Men synes det er lidt mange penge med 1.500 kr. om året på opfriskning af brynene :genert: Det synes jeg ikke lige jeg kan overskue på nuværende tidspunkt.....jeg troede der gik noget længere tid imellem, man skulle have det opfrisket. Men det er da noget jeg vil overveje, engang i fremtiden. Forhåbentligt bliver jeg ikke ved med at være den fattigrøv som jeg er på nuværende tidspunkt.


Jeg får genopfrisket indenfor 12 mdr og giver 999 kr for det. Jeg kunne nok godt gå længere imellem. Det bestemmer man jo selv. Men det bliver dyrere jo længere man går imellem behandlingerne, fordi der skal bruges mere tid på at tegne dem op.
Det er nogle af de bedste penge jeg nogensinde har brugt på mit udseende, så jeg betaler næsten med glæde :-D
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Studsgaard » 12. jan 2020, 18:48

Selvom du sytes de er voldsomme dine bryn, så er det rigtigt at de om en uges tid vil være falmet meget.

Jeg har næsten lige fået lavet eyeliner, de er blevet fyldt op en gang og skal måske igen inden det er helt perfekt. Men jeg har også to ret forskellige øjne pga jeg er tidligere opereret i øjet .
Jeg er virkelig glad for det og det gjorde overhovedet ikke ondt.

Det er mit øje i bunden til venstre. Det er næsten sådan det ser ud her hvor det er helet efter 1 opfyldning.
https://www.facebook.com/58556223817295 ... 66/?type=3
0
Thesen
Indlæg: 96
Tilmeldt: 17. aug 2015, 12:07
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Thesen » 13. jan 2020, 11:48

Jeg fik lavet 3D bryn for nogle år siden. Bedste penge, jeg nogensinde har brugt på mig selv.
De tre billeder viser før, umiddelbart efter de blev lavet (billedet med den pink vikle) og som de ser ud nu (sort/hvid)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf HappyPaww » 13. jan 2020, 14:04

Til info har Copenhagen Stylebar lige åbnet op for 3 nye modeltider :deer:

Hvis det skulle friste nogen :D
1
Brugeravatar
Umulius
Indlæg: 215
Tilmeldt: 2. apr 2019, 11:58
Kort karma: 20
Likede indlæg: 251

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Umulius » 13. jan 2020, 19:11

HappyPaww skrev:Til info har Copenhagen Stylebar lige åbnet op for 3 nye modeltider :deer:

Hvis det skulle friste nogen :D


Jeg håber, der kommer rabat på eyeliner der en dag.
1
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2923

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Kilix » 20. jan 2020, 17:40

Jeg vil SAA gerne have lavet bryn. Jeg har meget lyse, fine, gennemsigtige haar som man faktisk ikke kan se, saa der bliver brugt jaevnt meget tid paa at tegne dem paa om morgenen -.-
Jeg ved dog ikke helt om jeg orker at skulle hele moellen igennem :/
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf HappyPaww » 20. jan 2020, 19:06

Kilix skrev:Jeg vil SAA gerne have lavet bryn. Jeg har meget lyse, fine, gennemsigtige haar som man faktisk ikke kan se, saa der bliver brugt jaevnt meget tid paa at tegne dem paa om morgenen -.-
Jeg ved dog ikke helt om jeg orker at skulle hele moellen igennem :/

Nu er der gået en uge, og de værste skorper og overskudsfarve er væk :) Det kræver klart en opfyldning, men synes det er besværet værd (og de grimme bryn i den periode det varer).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Brugeravatar
Umulius
Indlæg: 215
Tilmeldt: 2. apr 2019, 11:58
Kort karma: 20
Likede indlæg: 251

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Umulius » 20. jan 2020, 19:25

HappyPaww skrev:
Kilix skrev:Jeg vil SAA gerne have lavet bryn. Jeg har meget lyse, fine, gennemsigtige haar som man faktisk ikke kan se, saa der bliver brugt jaevnt meget tid paa at tegne dem paa om morgenen -.-
Jeg ved dog ikke helt om jeg orker at skulle hele moellen igennem :/

Nu er der gået en uge, og de værste skorper og overskudsfarve er væk :) Det kræver klart en opfyldning, men synes det er besværet værd (og de grimme bryn i den periode det varer).

Guuuuud! De er smukke!
1
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2923

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf Kilix » 20. jan 2020, 20:39

Umulius skrev:
HappyPaww skrev:
Kilix skrev:Jeg vil SAA gerne have lavet bryn. Jeg har meget lyse, fine, gennemsigtige haar som man faktisk ikke kan se, saa der bliver brugt jaevnt meget tid paa at tegne dem paa om morgenen -.-
Jeg ved dog ikke helt om jeg orker at skulle hele moellen igennem :/

Nu er der gået en uge, og de værste skorper og overskudsfarve er væk :) Det kræver klart en opfyldning, men synes det er besværet værd (og de grimme bryn i den periode det varer).

Guuuuud! De er smukke!

WOW! :love:

Det kan da godt vaere at jeg bare skulle springe ud i det.... :D
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 677
Likede indlæg: 21204

Re: Tråden om permanent makeup

Indlægaf catnip » 20. jan 2020, 20:43

HappyPaww skrev:
Kilix skrev:Jeg vil SAA gerne have lavet bryn. Jeg har meget lyse, fine, gennemsigtige haar som man faktisk ikke kan se, saa der bliver brugt jaevnt meget tid paa at tegne dem paa om morgenen -.-
Jeg ved dog ikke helt om jeg orker at skulle hele moellen igennem :/

Nu er der gået en uge, og de værste skorper og overskudsfarve er væk :) Det kræver klart en opfyldning, men synes det er besværet værd (og de grimme bryn i den periode det varer).


Kæft, det er blevet godt! :gogo:
1
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Skønhed"