Shoppestop 2020

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Byggenørden
Indlæg: 86
Tilmeldt: 21. nov 2016, 20:43
Kort karma: 10
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 227

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Byggenørden » 14. jan 2020, 17:59

Jeg vil også gerne være med - i sær nu hvor min økonomi det næste halve år bliver stramt :mellow:

Jeg plejer at bruge en hel del penge på tøj hver måned, men da jeg efterhånden ikke rigtig mangler noget og fik købt en ordentligt omgang nyt undertøj til black friday burde det godt kunne lade sig gøre.
Har på nuværende tidspunkt også en del tøj liggende der enten skal syes lidt om eller farves, så dem burde jeg nok koncentrere mig om i stedet for at købe nyt :D

Forbehrolder mig dog retten til at købe nye strømpebukser, når jeg løber tør, da jeg primært kun går i kjoler og nederdele og tvivler på vejret ligger op til bare ben lige foreløbig
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Daine » 14. jan 2020, 19:52

Jeg ved ikke lige helt om jeg kan sige det går godt :D Jeg har købt strømpebukser og leggins til de næste par måneder (tilladt køb jf mit shoppestop), men jeg har så også lige klikket et par nye sko hjem for 5 min siden :genert:

MEN det glemte jeg egenligt i mit første indlæg - sko til arbejdsbrug er tilladt at købe. Jeg har dårlige fødder og dét kombineret med et job hvor jeg står/går på flisegulv hele dagen (Fuck det er hårdt for fødderne! :tie: ) kræver gode sko med nogle virkelig gode såler! Nu har jeg så prøvet at bestille et par Skechers hjem fra deres udsalg, så må jeg lige teste om de er gode nok. Til sommer skal jeg have et par sandaler, så :kryds: for at Skechers dur!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Hunkat » 15. jan 2020, 14:11

Nå, jeg faldt i i dag. Min mand skulle ha’ nye sko (helt berettiget, der er store huller i hans). Og så kunne jeg jo liiiige kigge mig omkring.

Og faldt over et par smukke, super komfortable Ecco mellem hæle. Sat ned med 600kr.

Jeg tænker jeg må opveje ved at gå skabet igennem og sælge ud af det jeg ikke bruger så jeg kan retfærdiggøre det.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Ally » 17. jan 2020, 09:37

Jeg har opdateret undertøjsskuffen med trusser - og så har jeg også købt et par nye sneakers fra NB, men begge dele manglede jeg.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Hunkat » 18. jan 2020, 13:23

Nå, jeg fik gennemgået hele skabet i dag, fra top til bund. Smed to store sække med tøj og sko til genbrug. Det var faktisk en rigtig stor hjælp i forhold til at konkretisere mit shoppestop, at se hvor meget jeg egentlig har af alting.

Jeg kan faktisk ikke retfærdigøre at købe noget fremadrettet med mindre noget specifikt går i stykker. Måske strømper og trusser, efter forbrug. Eneste undtagelse er: Sneakers til foråret, et par gode sorte sandaler til sommer, sorte dresspants hvis jeg kan finde det helt rigtige par.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf IrmaPigen » 18. jan 2020, 18:39

Lille impulskøb. En kjole til 200 Kr. Så absolut ikke en del af lovlige køb under shopperstoppet.

Nå jeg må op på hesten igen.

Det hjælper lidt, at jeg hverken kan finde de Divided (HM) strop bluser, jeg bruger som undertrøjer, de loafers jeg gerne vil have i min størrelse eller de strømper, jeg plejer at købe...
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Spjaerten » 18. jan 2020, 18:42

Har shoppet 2 par jeans til 240kr ialt - sparet 560kr. De er nødvendige.
Støvler røg retur de klemte for meget på tæerne.
Beholdte for 290kr af udsalgsshopping ordre; bikini, nederdel og denimshorts.

Så burde virkelig kunne holde mig fra andet end strømpebukser de næste mange mange mange måneder. Skabet bugner af tøj jeg kan passe nu og når jeg forhåbentlig får tabt mig i årets løb.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf LaMariposa » 19. jan 2020, 08:36

Jeg har nu fået lavet mig en lovlig-liste for året:

- Et nyt sæt træningstøj (tights og top)
- En trenchcoat (sommerjakke)
- Et par hvide Havaianas
- Et par gode sandaler til at gå i

Og det skal kun være, hvis jeg finder det helt rigtige. Derudover må jeg godt hyggeshoppe lidt på de to ferier, jeg skal på. Håber jeg kan overholde det :genert:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Torn » 19. jan 2020, 09:10

Jeg er med. Jeg må ikke købe én eneste beklædningsgenstand i 2020. Eller jo, hårelastikker er undtaget.
2
Brugeravatar
Byggenørden
Indlæg: 86
Tilmeldt: 21. nov 2016, 20:43
Kort karma: 10
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 227

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Byggenørden » 24. jan 2020, 18:57

Jeg har syndet og købt en ny kjole til en stor familiefødselsdag i morgen :fløjt:

Kunne helt sikkert godt have brugt en af de gamle, men havde fået nogle penge i fødselsdagsgave, som jeg brugte nogle af til kjolen i stedet - kan dog godt mærke at jeg virkelig tænker over ikke at købe nyt, fordi jeg har lovet mig selv (og debatten) ikke at gøre det :D
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Wizzze » 28. jan 2020, 16:34

Har I brug for lidt inspiration og moralsk afstivning?

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/stine- ... -goere-det

Jeg har tilbudt frk W at købe en brugt symaskine til hende, men det blev ikke vel modtaget :devil: :-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Daine » 28. jan 2020, 17:05

Wizzze skrev:Har I brug for lidt inspiration og moralsk afstivning?

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/stine- ... -goere-det

Jeg har tilbudt frk W at købe en brugt symaskine til hende, men det blev ikke vel modtaget :devil: :-D

Jeg nåede lige at tænke, at Gud hvor hendes bluse lignede et gammelt dynebetræk. Så læste jeg at den vitterligt VAR det :lol:
Jeg synes ikke det er kønt, men hatten af for at hun gør noget. Jeg gad godt at kunne sy (og have en kreativ åre), ikke så meget for at kunne sy nyt tøj helt fra bunden, men for at kunne ændre i det jeg kunne finde i genbrugsbutikker. Dét kunne være sjovt.

Men jeg ville nok ikke sy tøj af dynebetræk :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Wizzze » 28. jan 2020, 17:19

Daine skrev:
Wizzze skrev:Har I brug for lidt inspiration og moralsk afstivning?

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/stine- ... -goere-det

Jeg har tilbudt frk W at købe en brugt symaskine til hende, men det blev ikke vel modtaget :devil: :-D

Jeg nåede lige at tænke, at Gud hvor hendes bluse lignede et gammelt dynebetræk. Så læste jeg at den vitterligt VAR det :lol:
Jeg synes ikke det er kønt, men hatten af for at hun gør noget. Jeg gad godt at kunne sy (og have en kreativ åre), ikke så meget for at kunne sy nyt tøj helt fra bunden, men for at kunne ændre i det jeg kunne finde i genbrugsbutikker. Dét kunne være sjovt.

Men jeg ville nok ikke sy tøj af dynebetræk :D


Gardiner, måske? :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Daine » 28. jan 2020, 18:09

Wizzze skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:Har I brug for lidt inspiration og moralsk afstivning?

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/stine- ... -goere-det

Jeg har tilbudt frk W at købe en brugt symaskine til hende, men det blev ikke vel modtaget :devil: :-D

Jeg nåede lige at tænke, at Gud hvor hendes bluse lignede et gammelt dynebetræk. Så læste jeg at den vitterligt VAR det :lol:
Jeg synes ikke det er kønt, men hatten af for at hun gør noget. Jeg gad godt at kunne sy (og have en kreativ åre), ikke så meget for at kunne sy nyt tøj helt fra bunden, men for at kunne ændre i det jeg kunne finde i genbrugsbutikker. Dét kunne være sjovt.

Men jeg ville nok ikke sy tøj af dynebetræk :D


Gardiner, måske? :D

KUN hvis der synges undervejs - i bedste von Trapp stil :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 679
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Shoppestop 2020

Indlægaf Kruspersille » 28. jan 2020, 18:27

Wizzze skrev:Har I brug for lidt inspiration og moralsk afstivning?

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/stine- ... -goere-det

Jeg har tilbudt frk W at købe en brugt symaskine til hende, men det blev ikke vel modtaget :devil: :-D

Sejt! Det ville da være dejligt, hvis flere gik den vej.
1

Tilbage til "Mode"