Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17193
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41806

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 16. jan 2020, 13:16

Nesnay skrev:
LaMariposa skrev:Update... De grimme, brune tights er nu for trejde gang havnet i min postkasse :rulle: Jeg er IKKE imponeret! Hvis jeg sad i kundeservice og vi to gange havde leveret en forkert vare til en kunde, så var jeg selv driblet ud på lageret og havde tjekket, at den rigtige vare kom af sted tredje gang.

Du ved det garanteret godt, men kundeservice kan sagtens sidde et helt andet sted i byen/landet osv.
Det sagt, så er det da sygt irriterende! :sur:
Der er sandsynligvis et eller andet galt med deres masterdata på varen, siden samme fejl sker igen og igen.


Ja, jeg tænker også, at det må være sådan noget. Øv :sur:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11308
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23382

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 16. jan 2020, 14:22

LaMariposa skrev:
LaMariposa skrev:
BlueBunny skrev:
LaMariposa skrev:
LaMariposa skrev:Zalando! Købte et par træningstights, som jeg virkelig havde glædet mig til at bruge. De har så sendt mig en forkert vare, og nu er den vare, som jeg rent faktisk havde bestilt, naturligvis udsolgt. Jeg sender en mail om, at jeg ikke synes, det er ok.

Får en mail tilbage, hvor de beklager og siger, at de ikke kan gøre noget ved det. Til gengæld opfordrer de mig til at surfe på deres hjemmeside for at se, om der er andre ting, jeg kan lide. De tilbyder ligefrem en rabatkode på 20%, som muligvis ikke kan bruges ved alle køb og som i øvrigt udløber i maj.

Jeg læste: "Vi har lavet en fejl, men vi prøver alligevel lige at presse lidt mere salg ud af det, så vi synes, du skal købe noget mere hos os."

Øhm... Nej tak! :rulle:


Update... De rigtige tights kom hjem igen, og da jeg er virkelig forelsket i dem, skyndte jeg mig at bestille dem igen, selvom jeg egentlige ikke syntes, at de havde fortjent at tjene flere penge på mig. I dag kom de så, og lur mig, om ikke de har leveret de forkerte IGEN. I stedet for mine smukke turkise tights har de leveret nogle grimme, brune nogle, som oven i købet er 100 kr dyrere end dem, jeg havde bestilt.

De er da HELT væk fra vinduet :stoned:

Jeg savner altså tit at der er flere like funktioner, end bare hjerte.

Jeg ville gerne give dit indlæg et “ha, ha”, for synes virkelig det er (tragi-)komisk :lol:


Ja... Komisk er et godt ord :D Jeg har nu fået en mail om, at de er kommet på lager igen, og jeg er åbenbart så dum (og forelsket), at jeg tænker, at tredje gang MÅ være lykkens gang. Så måske er jeg heldigere med leveringen næste gang. Følg med i næste spændende afsnit af sagaen om de turkise tights!


Update... De grimme, brune tights er nu for trejde gang havnet i min postkasse :rulle: Jeg er IKKE imponeret! Hvis jeg sad i kundeservice og vi to gange havde leveret en forkert vare til en kunde, så var jeg selv driblet ud på lageret og havde tjekket, at den rigtige vare kom af sted tredje gang.

Der må sgu da være en eller anden fejl i deres varenummer eller lignende siden de kan blive ved med det :rulle:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 16. jan 2020, 17:22

Gamle mennesker (mandlige billister) der ikke lige holder øje i trafikken..

-var for nogen mdr siden ved at blive kørt ned i et fodgængerfelt.. Undrer mig godt nok over fjolset ikke havde set mig, for var ude midt i, da han klodsede bremserne i, og blev lige rørt af kølerhjelmen.

Idag kommer der en kørende ud fra siden i for høj fart, sgu et held han fik bremset op inden han var kørt ud på vejbanen.. han så ikke ud til at have holdt øje.. -jeg fik dog lov til at krydse vejen.. et held jeg selv var opmærksom
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16241
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30221

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 16. jan 2020, 17:36

At min genbo, trods jeg havde skrevet, at jeg ikke var hjemme til at lave noget ovre ved hestene HELE dagen, fordi jeg først er hjemme efter klokken 19:30, skriver og spørger om jeg giver hø, når jeg kommer hjem.
Øh, nej, det havde jeg jo skrevet. Jeg har været på kursus og på farten siden klokken 8 i morges, gør det selv.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. jan 2020, 21:21

At nogen åbenbart mente, at de havde ret til at beholde mine lyserøde skindhandsker, da jeg glemte/tabte dem ved en koncert. Og så i en kirke.

(De var ikke blevet fundet, da alle var gået, så nogen har p.t. varmere hænder, end jeg har.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Raenil » 16. jan 2020, 22:16

Fru Sunshine skrev:At nogen åbenbart mente, at de havde ret til at beholde mine lyserøde skindhandsker, da jeg glemte/tabte dem ved en koncert. Og så i en kirke.

(De var ikke blevet fundet, da alle var gået, så nogen har p.t. varmere hænder, end jeg har.)


Kirken er jo mest til for syndere...
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jan 2020, 04:52

Raenil skrev:
Fru Sunshine skrev:At nogen åbenbart mente, at de havde ret til at beholde mine lyserøde skindhandsker, da jeg glemte/tabte dem ved en koncert. Og så i en kirke.

(De var ikke blevet fundet, da alle var gået, så nogen har p.t. varmere hænder, end jeg har.)


Kirken er jo mest til for syndere...

I følge Luther var den mest til at synge i.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. jan 2020, 13:07

Jeg har glemt at få fornyet min recept :sur: det er så idiotisk, men ugen har bare været fyldt med børn og flyttepis.
Tror heller ikke jeg kan få lægevagten til det, da det er lokalpsykiatrien der normalt udskriver det til mig. Og så er det bare pinligt at ringe til lægevagten med sådan noget :lol:

Held og lykke til mine omgivelser denne weekend.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 17. jan 2020, 13:24

AgentPixie skrev:Jeg har glemt at få fornyet min recept :sur: det er så idiotisk, men ugen har bare været fyldt med børn og flyttepis.
Tror heller ikke jeg kan få lægevagten til det, da det er lokalpsykiatrien der normalt udskriver det til mig. Og så er det bare pinligt at ringe til lægevagten med sådan noget :lol:

Held og lykke til mine omgivelser denne weekend.


Giv lægevagten chancen. Det er trods alt ikke blot hovedpinepiller, du efterspørger.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 17. jan 2020, 13:39

AgentPixie skrev:Jeg har glemt at få fornyet min recept :sur: det er så idiotisk, men ugen har bare været fyldt med børn og flyttepis.
Tror heller ikke jeg kan få lægevagten til det, da det er lokalpsykiatrien der normalt udskriver det til mig. Og så er det bare pinligt at ringe til lægevagten med sådan noget :lol:

Held og lykke til mine omgivelser denne weekend.


Det er sket mere end 1 gang at jeg har glemt at forny en recept på mine antidepressiva, og har stået og manglet op til en weekend, og der har jeg altså ringet til vagtlægen :genert: Man føler sig total dum, men tror det sker for rigtig mange at man glemmer det i ny og næ, og vagtlægen har nu altid være venlig og imødekommende, når jeg ringet i sådan et tilfælde.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11595
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 17. jan 2020, 13:55

AgentPixie skrev:Jeg har glemt at få fornyet min recept :sur: det er så idiotisk, men ugen har bare været fyldt med børn og flyttepis.
Tror heller ikke jeg kan få lægevagten til det, da det er lokalpsykiatrien der normalt udskriver det til mig. Og så er det bare pinligt at ringe til lægevagten med sådan noget :lol:

Held og lykke til mine omgivelser denne weekend.


Der er kommet nye regler om, at apoteket godt må udlevere visse typer medicin uden recept, hvis de kan se, at det er noget man plejer at få. Jeg ved ikke, om det gælder din medicin, men prøv apoteket, inden du forstyrrer vagtlægen.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. jan 2020, 14:16

PaleSeptember skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har glemt at få fornyet min recept :sur: det er så idiotisk, men ugen har bare været fyldt med børn og flyttepis.
Tror heller ikke jeg kan få lægevagten til det, da det er lokalpsykiatrien der normalt udskriver det til mig. Og så er det bare pinligt at ringe til lægevagten med sådan noget :lol:

Held og lykke til mine omgivelser denne weekend.


Der er kommet nye regler om, at apoteket godt må udlevere visse typer medicin uden recept, hvis de kan se, at det er noget man plejer at få. Jeg ved ikke, om det gælder din medicin, men prøv apoteket, inden du forstyrrer vagtlægen.

Tak for tippet, jeg fandt listen over medicin de må udskrive, mit er dog ikke på listen, så jeg må give vagtlægen et kald.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2306

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Elverpigen » 18. jan 2020, 00:50

Aviva skrev:Gamle mennesker (mandlige billister) der ikke lige holder øje i trafikken..

-var for nogen mdr siden ved at blive kørt ned i et fodgængerfelt.. Undrer mig godt nok over fjolset ikke havde set mig, for var ude midt i, da han klodsede bremserne i, og blev lige rørt af kølerhjelmen.

Idag kommer der en kørende ud fra siden i for høj fart, sgu et held han fik bremset op inden han var kørt ud på vejbanen.. han så ikke ud til at have holdt øje.. -jeg fik dog lov til at krydse vejen.. et held jeg selv var opmærksom


Arrgh! Sådan en tumpe var også ved at bakke ud fra en sidevej og jeg måtte klodse bremserne på cyklen :sur:
1
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Andromeda » 19. jan 2020, 01:36

At togene her om natten holder længere tid ved stationerne og derved tager ca. 25 % ekstra tid at komme frem med xD
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 20. jan 2020, 11:20

At jeg sammen med en fornyelse af mine p-piller (over nettet) skulle få en formanende besked om, at jeg KUN får fornyet én gang, da det er tid til p-pilletjek, så jeg må venligst gerne bestille en tid til et sådant. FFS! Jeg var hos sekretæren i starten af januar i andet ærinde og bestilte derudover NETOP sådan en tid! Er ærlig talt træt af sådan en løftet pegefinger fra en madam, der ikke lige gider tjekke, om jeg rent faktisk HAR bestilt sådan en tid. :rulle:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"