Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 14. jan 2020, 06:30

At HM har skiftet til klarna bank, så kan ikke få lov til at vælge kontokøb/betal senere længere.. og kunne ikke få en grund til det i klarnas chat.

Nå, jamen så har HM da bare mistet en kunde!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 14. jan 2020, 06:34

Med fare for gentagelse; vejret.
Blæst og latterlig regn - igen, igen, igen.
3
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 14. jan 2020, 06:35

LadyFox skrev:
Nicolait skrev:Folk der stjæler andre folks vasketid.

De skulle bare have buksevand, dem der gør sådan noget :cuss:


Præcis. Især vedkommende igår som tog mine ting ud af tørretumbleren, og lagde vedkommendes ting i, mens det stadig var min vasketid. :cuss:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 14. jan 2020, 06:44

:banan2:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:Folk der stjæler andre folks vasketid.

De skulle bare have buksevand, dem der gør sådan noget :cuss:


Præcis. Især vedkommende igår som tog mine ting ud af tørretumbleren, og lagde vedkommendes ting i, mens det stadig var min vasketid. :cuss:

Ej, hvad? Idiot. Dobbelt op på buksevand.
0
...
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 14. jan 2020, 07:10

Nys der vil ud på de allerdårligst timede tidspunkter.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 14. jan 2020, 07:56

Danske bank har trukket mig for el, Ørsted har ikke fået nogen penge så jeg har selvfølgelig fået en rykker.. Jeg får en aftale om at de får dem, og så vil de fremover trække dem pr måned fra min kortkonto.. Men da jeg giver ham mit kort nr siger den at min konto ikke eksisterer.

Danske bank burde markedsføre sig som en bank der sætter kulør på hverdagen.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 14. jan 2020, 13:09

JoyNips skrev:
Nicolait skrev:
Spjaerten skrev:
JoyNips skrev:.



Kalder nips:

Hvor længe må en netshop bruge på at behandle en retursag

De skriver selv 14 dage (vides ikke om de mener arbejdsdage) efter man har skrevet man vil gøre brug af sin returret

Det skrev jeg 12 december, de havde pakken retur 16 december
Har skrevet til dem flere gange og de har skrevet de har travlt
Men helt ærligt det er idag 4 uger siden de fik pakken retur :evil:

Hvad gør man?


Forbrugeraftalelovens
§ 22. Ved tilbagetræden fra en aftale om en vare eller en ikkefinansiel tjenesteydelse skal den erhvervsdrivende tilbagebetale alle beløb, inklusive eventuelle leveringsomkostninger, modtaget fra forbrugeren uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor den erhvervsdrivende i overensstemmelse med § 20 har modtaget meddelelse om forbrugerens beslutning om at træde tilbage fra aftalen.

Bed om pengene tilbage hos sælger, og hvis man kan klag til forbrugerklagenævnet.


Dog Stk. 4. Medmindre den erhvervsdrivende har tilbudt at afhente varen selv, kan den erhvervsdrivende tilbageholde det i stk. 1 nævnte beløb, indtil varen er modtaget retur, eller indtil forbrugeren har fremlagt dokumentation for, at varen er returneret, alt efter hvilket tidspunkt der er tidligst.

Men under alle omstændigheder burde pengene være retur på nuværende tidspunkt.


De har sørme behandlet min retur idag efter jeg spurgte om jeg skulle minde dem om forbrugreraftaleloven
6
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 14. jan 2020, 15:48

Jeg er så træt, så træt hele tiden. Januar sutter røv :(
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 14. jan 2020, 15:51

LadyFox skrev::banan2:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:Folk der stjæler andre folks vasketid.

De skulle bare have buksevand, dem der gør sådan noget :cuss:


Præcis. Især vedkommende igår som tog mine ting ud af tørretumbleren, og lagde vedkommendes ting i, mens det stadig var min vasketid. :cuss:

Ej, hvad? Idiot. Dobbelt op på buksevand.


Totalt. :afro:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 14. jan 2020, 16:30

No1 skrev:Eboks. Lige siden opdateringen har appen været så forbandet ustabil....



Du har nok opdaget det nu, men E-boks har været nede en stor del af dagen. Så det var ikke kun appen.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 14. jan 2020, 18:41

Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:Folk der stjæler andre folks vasketid.

De skulle bare have buksevand, dem der gør sådan noget :cuss:


Præcis. Især vedkommende igår som tog mine ting ud af tørretumbleren, og lagde vedkommendes ting i, mens det stadig var min vasketid. :cuss:

Man får lyst til at give deres tøj en ekstra tur i vaskemaskinen :engel: Evt. bare på skylleprogram.
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 15. jan 2020, 06:19

Vi har et eller andet ventilatorsystem på job, og det kan åbenbart kun fungere, hvis det siger et elektronisk
"bvaj-bvaj-bvaj-bvaj-bvaj-bvaj" fucking hele tiden. Det er sådan en lyd, som man bare ikke kan ignorere og ikke kan lukke ude med musik :træt:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 15. jan 2020, 10:58

At det er så totalt mudret foran vores cykelskur, hvor barnevognen også står.
Vores trappe foran hoveddøren ligner en pløjemark pga af alt det mudder vi slæber med omme fra skuret.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 16. jan 2020, 13:10

LaMariposa skrev:
BlueBunny skrev:
LaMariposa skrev:
LaMariposa skrev:Zalando! Købte et par træningstights, som jeg virkelig havde glædet mig til at bruge. De har så sendt mig en forkert vare, og nu er den vare, som jeg rent faktisk havde bestilt, naturligvis udsolgt. Jeg sender en mail om, at jeg ikke synes, det er ok.

Får en mail tilbage, hvor de beklager og siger, at de ikke kan gøre noget ved det. Til gengæld opfordrer de mig til at surfe på deres hjemmeside for at se, om der er andre ting, jeg kan lide. De tilbyder ligefrem en rabatkode på 20%, som muligvis ikke kan bruges ved alle køb og som i øvrigt udløber i maj.

Jeg læste: "Vi har lavet en fejl, men vi prøver alligevel lige at presse lidt mere salg ud af det, så vi synes, du skal købe noget mere hos os."

Øhm... Nej tak! :rulle:


Update... De rigtige tights kom hjem igen, og da jeg er virkelig forelsket i dem, skyndte jeg mig at bestille dem igen, selvom jeg egentlige ikke syntes, at de havde fortjent at tjene flere penge på mig. I dag kom de så, og lur mig, om ikke de har leveret de forkerte IGEN. I stedet for mine smukke turkise tights har de leveret nogle grimme, brune nogle, som oven i købet er 100 kr dyrere end dem, jeg havde bestilt.

De er da HELT væk fra vinduet :stoned:

Jeg savner altså tit at der er flere like funktioner, end bare hjerte.

Jeg ville gerne give dit indlæg et “ha, ha”, for synes virkelig det er (tragi-)komisk :lol:


Ja... Komisk er et godt ord :D Jeg har nu fået en mail om, at de er kommet på lager igen, og jeg er åbenbart så dum (og forelsket), at jeg tænker, at tredje gang MÅ være lykkens gang. Så måske er jeg heldigere med leveringen næste gang. Følg med i næste spændende afsnit af sagaen om de turkise tights!


Update... De grimme, brune tights er nu for trejde gang havnet i min postkasse :rulle: Jeg er IKKE imponeret! Hvis jeg sad i kundeservice og vi to gange havde leveret en forkert vare til en kunde, så var jeg selv driblet ud på lageret og havde tjekket, at den rigtige vare kom af sted tredje gang.
7
:lun: Be brave
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nesnay » 16. jan 2020, 13:15

LaMariposa skrev:Update... De grimme, brune tights er nu for trejde gang havnet i min postkasse :rulle: Jeg er IKKE imponeret! Hvis jeg sad i kundeservice og vi to gange havde leveret en forkert vare til en kunde, så var jeg selv driblet ud på lageret og havde tjekket, at den rigtige vare kom af sted tredje gang.

Du ved det garanteret godt, men kundeservice kan sagtens sidde et helt andet sted i byen/landet osv.
Det sagt, så er det da sygt irriterende! :sur:
Der er sandsynligvis et eller andet galt med deres masterdata på varen, siden samme fejl sker igen og igen.
3

Tilbage til "Generelt"