Koreansk kosmetik (og ansigtspleje)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sunbeam
Indlæg: 46
Tilmeldt: 4. jan 2016, 06:22
Kort karma: 7
Likede indlæg: 44

Re: Koreansk kosmetik (og ansigtspleje)

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 22:51

Jeg er også medlem af gruppen, men har ikke rigtig købt så meget hjem. En skumrens, som gav mig en RYNKE! Grr! :cuss: Og en løbestift, som er SÅ fin :klap: Jeg vil rigtig gerne begynde at bruge flere ting, men jeg kan ikke finde ud af, hvilken hudtype jeg har :wacko:
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Koreansk kosmetik (og ansigtspleje)

Indlægaf twinkle » 13. jan 2016, 16:18

Tre af mine favoritter:

- Mizon all in one snail repair cream - 92% koncentreret snegleekstrakt. Ved det lyder klamt, men det virker sgu. Har i lang tid døjet med bumser (har haft op til to aktive bumser pr. dag), men pt. har jeg ikke haft en aktiv bums i en uge!

- Cosrx acne patches. HG produkt, helt sikkert. Hvis jeg har en bums popper jeg den, sætter et patch på natten over, og næste morgen er alt det nasty stuff der er i sådan en bums suget ud. Meget mindre hævelse og hurtigere heling.

Dr. Jart+ Ceramidin. Meget fed og nærende creme, som er perfekt her til vintermånederne. Dog rimelig dyr, men ind til videre overlever jeg på et par samples.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Magnolia.
Indlæg: 15
Tilmeldt: 6. okt 2015, 08:39
Kort karma: 0
Likede indlæg: 8

Re: Koreansk kosmetik (og ansigtspleje)

Indlægaf Magnolia. » 16. jan 2016, 21:48

Moxy-lady skrev:Hvilke produkter bruger I?


Jeg bruger en blanding af vestlige og koreanske mærker...

Pt ser min rutine sådan her ud (koreanske produkter)

Morgen
- rens: enten Tosowoong Enzyme powder cleanser (kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide det eller ej. Duften er ret stærk, meget sæbe-agtig, men huden føles meget lækker bagefter. Dog er jeg nok mere bare til lidt federe renseprodukter) eller Oskia Renaissance cleanser eller Dermalogica Ultra calming cleanser
- toner: Cosrx Galactomyces toner (elsker den!!!!)
- essence: Cosrx Galactomyces essence (igen, elsker det produkt!!!! Min hud er åbenbart virkelig vild med fermenterede ingredienser)
- øjencreme: Secret Key Snail eye cream (eller sådan noget - den er okay, kan ikke se den vilde forskel)
- creme: Dermalogica Skin smoothing creme
- solcreme: Cosrx Aloe spf 50 (den er okay, er ikke solgt eller noget. Prøver en anden næste gang)

Aften
- øjenmake-up fjerner: Änglemark
- dobbelt renser med enten den fra Tosowoong, Oskia eller Dermalogica. Nogle gange to x rens med det samme produkt, eller bruger to forskellige produkter
- toner: Cosrx Galactomyces toner
- active: er ved at indføre Cosrx AHA whitehead power liquid og Cosrx BHA blackhead power liquid, kan ikke sige så meget endnu
- essence: Cosrx Galactomyces essence
- øjencreme: Secret Key Snail eye cream
- olie: Pai Rosehip oil
- creme: Dermalogica Skin smoothing cream eller Cosrx Overnight rice spa mask (den virker meget let, kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide den eller ej)

Jeg har også Elizavecca Carbonated clay mask, Secret Key Eye patches og en masse sheet masker jeg bruger jævnligt. Masken fra Elizavecca er jeg ikke fan af...
1

Tilbage til "Skønhed"