Melatonin på iherb??

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 4. nov 2017, 19:05

Hej

Jeg er lidt forvirret, "normalt" er der mange varianter og styrker af Melatonin på iherb, og jeg prøvede endda at søge på de navne jeg kendte. Intet kom op, de havde nogle få med 60 stk men ikke som de plejer.

Er der nogen der ved noget, hvorfor de pludselig ikke har noget og kender I et andet site ala iherb som også sælger billigt Melatonin!

En lettere forvirret P
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Annione » 4. nov 2017, 21:20

Jeg får 153 typer op?!

Har du prøvet igen?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 08:49

Annione skrev:Jeg får 153 typer op?!

Har du prøvet igen?



ja flere gange :gruble: Skriver du bare melatonin i søgefeltet?? Kan du evt. linke til din søgning?
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 08:50

Ej hvor mærkeligt, nu kan jeg godt!!
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 09:19

Vira, jeg ser først dit kort nu og har lige sendt tre ordre afsted på det forbudte. Jeg har altid været heldig med det, så jeg håber virkelig de glider igennem. Ved jo godt det er ulovligt, men det koster jo en bondegård herhjemme.

Med mit held bliver de sikkert taget :rulle:

P *uheldig*
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 09:25

Vira skrev:
Panton skrev:Vira, jeg ser først dit kort nu og har lige sendt tre ordre afsted på det forbudte. Jeg har altid været heldig med det, så jeg håber virkelig de glider igennem. Ved jo godt det er ulovligt, men det koster jo en bondegård herhjemme.

Med mit held bliver de sikkert taget :rulle:

P *uheldig*

Altså jeg skriver det mest fordi jeg på FB er stødt på en dame der havde købt melatonin i USA og hun var blevet hentet af politiet til afhøring :ad!:



OMG :panik: Så må hun jo have købt paller eller noget, ik :nerve: Det er jo ikke ligefrem narko men måske hun havde købt med henblik på videresalg, for der vil jo være penge i det ift. danske priser.

But thanks for warning :kram:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 09:31

Vira skrev:
Panton skrev:
Vira skrev:
Panton skrev:Vira, jeg ser først dit kort nu og har lige sendt tre ordre afsted på det forbudte. Jeg har altid været heldig med det, så jeg håber virkelig de glider igennem. Ved jo godt det er ulovligt, men det koster jo en bondegård herhjemme.

Med mit held bliver de sikkert taget :rulle:

P *uheldig*

Altså jeg skriver det mest fordi jeg på FB er stødt på en dame der havde købt melatonin i USA og hun var blevet hentet af politiet til afhøring :ad!:



OMG :panik: Så må hun jo have købt paller eller noget, ik :nerve: Det er jo ikke ligefrem narko men måske hun havde købt med henblik på videresalg, for der vil jo være penge i det ift. danske priser.

But thanks for warning :kram:


Det var "desværre" bare en enkelt pakke eller to hun havde købt. Jeg ved ikke om de blot har skruet bissen på når det drejer sig om at indføre noget der er ulovligt, eller om det var noget hun havde gjort før, og hun derfor kom til afhøring. Så vidt jeg ved har det i hvert fald tidligere været sådan at første gang fik man en advarsel. Så jeg kan ikke svare præcist på det, men det var så skrækindtagende læsning at jeg i hvert fald ikke skal nyde noget af at købe det mere :lol: :ad!:



Jeg lever livet farligt :ninja: En afhøring er til at klare, men konfiskation er straks noget andet. Åhh gud jeg håber det ryger igennem. Især fordi jeg har tre pakker på vej med farligt gods :kryds:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 09:35

Vira skrev:
Panton skrev:
Vira skrev:
Panton skrev:
Vira skrev:
Panton skrev:Vira, jeg ser først dit kort nu og har lige sendt tre ordre afsted på det forbudte. Jeg har altid været heldig med det, så jeg håber virkelig de glider igennem. Ved jo godt det er ulovligt, men det koster jo en bondegård herhjemme.

Med mit held bliver de sikkert taget :rulle:

P *uheldig*

Altså jeg skriver det mest fordi jeg på FB er stødt på en dame der havde købt melatonin i USA og hun var blevet hentet af politiet til afhøring :ad!:



OMG :panik: Så må hun jo have købt paller eller noget, ik :nerve: Det er jo ikke ligefrem narko men måske hun havde købt med henblik på videresalg, for der vil jo være penge i det ift. danske priser.

But thanks for warning :kram:


Det var "desværre" bare en enkelt pakke eller to hun havde købt. Jeg ved ikke om de blot har skruet bissen på når det drejer sig om at indføre noget der er ulovligt, eller om det var noget hun havde gjort før, og hun derfor kom til afhøring. Så vidt jeg ved har det i hvert fald tidligere været sådan at første gang fik man en advarsel. Så jeg kan ikke svare præcist på det, men det var så skrækindtagende læsning at jeg i hvert fald ikke skal nyde noget af at købe det mere :lol: :ad!:



Jeg lever livet farligt :ninja: En afhøring er til at klare, men konfiskation er straks noget andet. Åhh gud jeg håber det ryger igennem. Især fordi jeg har tre pakker på vej med farligt gods :kryds:

Altså de konfiskerer det jo hvis de opdager det. Men du kan købe det i et EU land så er det helt lovligt at indføre


Nu har jeg holdt mig under 80 kr, det plejer jeg nemlig ikke og så krydser jeg mine buttede hænder og beder til at det går. Hvor i EU kan man købe noget der er troværdigt og ikke sådan et garage lab??
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Melatonin på iherb??

Indlægaf Panton » 5. nov 2017, 09:49

Så ikke biovea, tjek det er noteret :kys:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Skønhed"