Beauty Angel i Fitnessworld?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Beauty Angel i Fitnessworld?

Indlægaf Straniera » 1. nov 2017, 14:16

I FW har de sådan en maskine, som umiddelbart ligner et solarium, men med lyserødt lys... Er der nogen, der har prøvet den, som vil dele deres erfaringer?

På hjemmesiden står der følgende:


Bliv smuk og lækker med Beauty Angel. Beauty Angel er ren wellness, som gør din hud stram og glat. Behandlingen stimulerer og øger produktionen af collagen, elastin og hyaluron på en helt naturlig måde. Beauty Angel udnytter synligt, rødt lys og stimulerer kroppens egen proces af fotobiostimulationen. På den måde vil små rynker blive reduceret, og huden bliver synligt strammere og glattere. Du vil få en smuk og ung hud med dokumenteret effekt. Lyset har også en positiv effekt på akne og uren hud.

Strammer huden op og giver et mere ungdommeligt look
Reducerer fine linjer og rynker på hele kroppen
Reducerer uren hud og akne markant
Reducerer strækmærker og arvæv markant
Fjerner mørke rande og hævelser under øjnene
Reducerer pigmentpletter, ældningspletter og fregner
Giver en strålende glød samt en glat og velplejet hud
Blødgører og udglatter din hud som aldrig før
Stimulerer din collagenproduktion
Frigiver kroppens endorfiner
Modvirker vinterdepression


Det lyder næsten for godt til at være sandt, og jeg får da helt lyst til at købe det ekstra beauty angel-medlemskab, men de skriver ikke noget om faren eller en potentiel risiko for kræft.
0
hyp-hyp
Indlæg: 6
Tilmeldt: 18. dec 2015, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Beauty Angel i Fitnessworld?

Indlægaf hyp-hyp » 28. nov 2017, 08:58

Jeg brugte den et par gange om ugen over et par måneder i sommers, i håb om at min pigmentpletter i ansigtet ville forsvinde. Det gjorde de ikke, men til gengæld blev de heller ikke mørkere i løbet af sommeren (men det kan lige så godt være pga den manglende sol).
1

Tilbage til "Skønhed"