Hvordan finder man en plastikkirurg?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf Akehurst2 » 31. okt 2017, 13:11

Ja, hvordan gør man egentlig det?

Man kan selvfølgelig søge på nettet og det har jeg i den grad også gjort, men hvordan skiller man skidt fra kanel når man ikke ved særligt meget om den slags? Er der nogen autoritative kilder?

Samtidig er der også tale om en procedure, hvor man kan vælge forskellige metoder. Og alle metoder lovprises selvsagt af dem, der udfører dem, så det er virkelig indviklet at finde ud af, hvad der er det rette, synes jeg.

Så hvordan gjorde I?
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf JoyNips » 31. okt 2017, 13:20

Jeg ville starte på mylooks. Der kan du måske finde et fotogalleri af proceduren, finde ud af hvem der laver det resultat du synes bedst om og så arbejde dig videre derfra ved at læse på deres forum om brugernes oplevelser med de kirurger, du finder interessante.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf Studsgaard » 31. okt 2017, 14:55

Når du så har fundet nogen du syntes lyder som gode, så kan det være en god ide at bestille en forundersøgelse ved to eller måske tre forskellige. Jeg ved godt det koster lidt men så kan du mærke efter om kemien er der med de forskellige kirurger. Hvilket jeg tror er meget vigtigt for at du kan føle dig sikker i processen.
2
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf Akehurst2 » 31. okt 2017, 15:05

Lisma skrev:Jeg brugte Mylooks rigtig meget da jeg skulle finde en i sin tid. Og så blev jeg desværre fuldstændig forblændet af hans tv-programmer om det samme og hans kendthedsstatus. Jeg endte med et rigtig grimt resultat og en vildt dårlig oplevelse, som ikke kunne gøres om eller klages over, da klinikken lukkede og slukkede, lige efter mig nærmest. :rulle:
Jeg har lige siden villet gøre det om, og sparer også op til det nu. Men det er fandme en jungle at finde rundt i og jeg er så skræmt over at skulle tage et valg igen.


Det er jo det - det er en stor beslutning, og hvis det nu går galt?

Har prøvet at kigge på Mylooks, men har svært ved at navigere i de forskellige. Det er lidt lettere herinde, hvor man jo kender folk og deres troværdighed på en anden måde.
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf Akehurst2 » 31. okt 2017, 15:06

Studsgaard skrev:Når du så har fundet nogen du syntes lyder som gode, så kan det være en god ide at bestille en forundersøgelse ved to eller måske tre forskellige. Jeg ved godt det koster lidt men så kan du mærke efter om kemien er der med de forskellige kirurger. Hvilket jeg tror er meget vigtigt for at du kan føle dig sikker i processen.


Det ville jeg under alle omstændigheder gøre - var ikke klar over at det kostede, men det lyder som en rigtig fornuftig investering.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvordan finder man en plastikkirurg?

Indlægaf Knirkemis » 2. nov 2017, 07:39

Jeg brugte også Mylooks, men endte med at få et godt tip fra Fio på den gamle debat. Jeg endte i Malmø, og er virkelig glad for valget. Og jeg kunne jo se lægens resultater på Mylooks, som bare allesammen var rigtig flotte. Det kostede mere end i dk, men det var de ekstra penge værd. Du er velkommen til at sende en pb, hvis du vil høre mere.
0

Tilbage til "Skønhed"