Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Knirkemis » 25. jan 2018, 17:32

girl_beat skrev:Det lyder som om, at fx ansigtsbehandling er en sjældenhed/luksus for de fleste. Jeg troede, det var mere udbredt end det er repræsenteret her i tråden :gruble:

Lige på det område er jeg faktisk ret nærig. De gange jeg har brugt penge på det, har jeg været skuffet over, ikke at kunne se nogen forskel på før og efter. Jeg tror nok mere på, at en god daglig pleje af huden over længere tid, kan betale sig. Medmindre vi er ude i voldsommere ting, som laserbehandling fx. Og det synes jeg ikke, jeg har behov for alligevel.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 10:47

Mht ansigtsbehandlinger tror jeg også mere på god daglig pleje. Jeg har dog haft vildt god effekt af diamantslibning og oxygenserumbehandling og overvejer at give mig selv sådan en kur med fire behandlinger, inden foråret kommer. Det har forårsaget mirakler de gange, bor jeg har haft brug for et boost efter en periode, hvor det har haltet med den daglige pleje, og min hud har været grå og trist.
0
Regina Phalange
Indlæg: 10
Tilmeldt: 31. jan 2018, 11:15
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Regina Phalange » 31. jan 2018, 11:31

150 for voks af bryn hver 4. uge.
450 for hårklip/studsning hver 6. uge.

500 for makeup jeg selv køber (ca. beløb).
Rense/plejeprodukter til ansigt 100-150 hver måned.

Tror det er hvad jeg bruger, mere eller mindre.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf girl_beat » 31. jan 2018, 12:37

Krølle skrev:Mht ansigtsbehandlinger tror jeg også mere på god daglig pleje. Jeg har dog haft vildt god effekt af diamantslibning og oxygenserumbehandling og overvejer at give mig selv sådan en kur med fire behandlinger, inden foråret kommer. Det har forårsaget mirakler de gange, bor jeg har haft brug for et boost efter en periode, hvor det har haltet med den daglige pleje, og min hud har været grå og trist.

Jeg har nemlig også været rigtig glad for diamantpeeling, og har fået det 2-4 gange i vinterhalvåret (tredje vinter nu). Sammen med den almindelige pleje synes jeg, det giver positive resultater ift. hudtone og færre pigmentforskelle :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Rosen
Indlæg: 347
Tilmeldt: 23. maj 2016, 11:41
Kort karma: 40
Likede indlæg: 523

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Rosen » 17. maj 2018, 10:45

Jeg bruger mange penge på hår og negle.

Hår bliver farvet klippet hver 6-8 uge; nok 9000 kr om året.

Negle bruger jeg omkring 6000 kr om året. Er tidligere neglebidder og købte hverken neglelak eller manicure de første 35 år af mit liv...så tænker jeg har lidt til gode.

Make-up: Maks 1500 kr om året.

Voks: 500-1000 om året. Vokser selv men køber strimle.
0
Rosen
Indlæg: 347
Tilmeldt: 23. maj 2016, 11:41
Kort karma: 40
Likede indlæg: 523

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Rosen » 17. maj 2018, 10:46

Ah håret er farvet og klippet hver 6-8 uge
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Ado » 17. maj 2018, 10:52

Jeg klipper selv mit hår. Så ingen udgifter der. Til gengæld bruger jeg grotesk mange penge på make-up, parfumer, cremer og hårprodukter. Jeg er en fremragende kunde hos Luxplus.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Krølle » 17. maj 2018, 17:29

Jeg er blevet en kæmpe ødseland det seneste halve år, og jeg ELSKER det! :love:

Reelt er jeg dog nok nu på et ret almindeligt niveau for en, der går lidt op i sit udseende; jeg har bare virkelig negligeret mig selv de sidste par år og ikke købt andet end en creme her og der.

Jeg bruger vel 500 på cremer/mdr og det samme på makeup og farvning af bryn/vipper og det løse. Hår lever lidt sit eget liv efter at have været klippet horribelt kort, men der kommer snart til at være en udgift på 3-4.000/år.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 17:39

Alt for mange taget i betragtning at jeg ligner noget der er løgn for tiden. Men jeg har også adgang til de lækreste produkter til næsten indkøsbpris via mit arbejde.

Har for nyligt skiftet al make-up ud og der er stort set kun Jane Iredale i skuffen nu, inkl et hav af børster som jeg fik gratis. Aner ikke hvad halvdelen skal bruges til.

Jeg har et kæmpe udbud af kropsprodukter som er tilkommet mig gratis fra abejdet :)


Bliver klippet 3-4 gange årligt for 600kr pr gang og bruger dyre produkter til håret.

Kan slet ikke estimere mit forbrug.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Mi55y » 18. maj 2018, 06:16

Jeg bliver vokset hver 4. uge til 325,- (Brazilian), og så går jeg til frisør to gange om året til omkring 300,-. Derudover bruger jeg kun mascara, streg og lidt fugtighedscreme til ansigt og krop.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf girl_beat » 18. maj 2018, 07:23

FormerlyKnownAs skrev:Alt for mange taget i betragtning at jeg ligner noget der er løgn for tiden. Men jeg har også adgang til de lækreste produkter til næsten indkøsbpris via mit arbejde.

Har for nyligt skiftet al make-up ud og der er stort set kun Jane Iredale i skuffen nu, inkl et hav af børster som jeg fik gratis. Aner ikke hvad halvdelen skal bruges til.

Jeg har et kæmpe udbud af kropsprodukter som er tilkommet mig gratis fra abejdet :)

Bliver klippet 3-4 gange årligt for 600kr pr gang og bruger dyre produkter til håret.

Kan slet ikke estimere mit forbrug.

Årh... Sådan noget kunne jeg godt blive lidt misundelig over :genert:

Bruger selv ret få penge på produkter og har ikke synderlig interesse i at kaste penge efter nye ting for nysgerrighedens skyld, men hvis jeg havde adgang til prøver, billige produkter m.m. ville jeg helt sikkert gå mere op i det :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Sof » 18. maj 2018, 07:44

Nok omkring 10.000 kr. alt efter om jeg er ved frisøren 2 eller 3 gange det år, giver ca. 2.500 pr. gang.

Bruger mellem-dyr shampoo og balsam, Olaplex kur og så make-up. Typisk køber jeg alle tingene i en stor portion 1-2 gange om året, evt i forbindelse med rejser hvor det er lidt billigere

Har også booket en tid til vipper og bryn, som jeg regner med at vedligeholde, så i fremtiden er budgettet lidt højere.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2018, 07:53

girl_beat skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Alt for mange taget i betragtning at jeg ligner noget der er løgn for tiden. Men jeg har også adgang til de lækreste produkter til næsten indkøsbpris via mit arbejde.

Har for nyligt skiftet al make-up ud og der er stort set kun Jane Iredale i skuffen nu, inkl et hav af børster som jeg fik gratis. Aner ikke hvad halvdelen skal bruges til.

Jeg har et kæmpe udbud af kropsprodukter som er tilkommet mig gratis fra abejdet :)

Bliver klippet 3-4 gange årligt for 600kr pr gang og bruger dyre produkter til håret.

Kan slet ikke estimere mit forbrug.

Årh... Sådan noget kunne jeg godt blive lidt misundelig over :genert:

Bruger selv ret få penge på produkter og har ikke synderlig interesse i at kaste penge efter nye ting for nysgerrighedens skyld, men hvis jeg havde adgang til prøver, billige produkter m.m. ville jeg helt sikkert gå mere op i det :-D


Det er også skønt. Jeg har kun 3-4 vagter tilbage, så jeg skal til at hamstre :D

Når vi ikke har kunder ender jeg altid med st ligne et fastelavnstis fordi jeg prøver alt muligt make-up. Jeg har aldrig været en haj til det, så det er meget sjovt at prøve :lol:
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf sansera » 18. maj 2018, 10:58

Åh det er sådan noget jeg helst ikke regner på, men med frisør, make up, hudpleje, massage i ny og næ - i hvert fald 12.000-15.000 om året.
Jeg bruger make up hver dag og nyder at købe de cremer osv. som jeg synes virker bedst for mig. Jeg føler egentlig ikke at jeg har et kæmpe forbrug (det kunne sagtens, sagtens være højere) men det er mange penge på årsbasis.
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Purple » 24. aug 2018, 10:23

Faldt lige over tråden her - og den er faktisk ret sjov :D

Jeg har ingen ide om hvad jeg bruger, men jeg er nok ret gennemsnitlig til den "kedelige side" :D

Jeg har dog planer om at jeg skal boostes lidt snart (min hud) - så der vil nok komme lidt ekstra udgift der.

Overordnet set, så bruger jeg ikke ret meget makeup osv:

Mascara 300 årligt (25)
ansigtscreme og rens 150 mdr cirka
Shampoo/balsam: 150 mdr cirka
Frisør: 200,- 2 x årligt (ingen grå hår endnu - frygter de kommer pludseligt.. er mørkhåret og har rundet de 35 år) 34
Parfume 600 årligt (50)
Negle: 50 mdr cirka i snit (laver dem selv - materialer holder ret længe)
Alm creme/olie: 50,- pr mdr
Sved-deo: 60 mdr
Fodcreme: 60 mdr

Årligt i alt - hvis ikke jeg lige har glemt noget:

629,- pr måned - og 7548,- årligt.

Men.. dertil kommer jo så, at man ønsker sig lidt i gave osv også nogen gange, så de tal holder jo så heller ikke helt :-D

Og.. jeg forventer at stige lidt som sagt, da jeg som 35 årig kan mærke, at jeg føler for at give min skønhed et lidt ekstra boost fremover :-D
0

Tilbage til "Skønhed"