Parfume prøver/test pris?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 7. aug 2017, 13:13

Hej piger :)

Kan i hjælpe mig med om hvad i synes prisen skal være på en prøve parfume af 2ml? i ved den normale størrelse man får i Matas gratis, når man køber gave:)

På forhånd tak:)
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf vibbsen » 7. aug 2017, 13:15

Gratis ???? Jeg ville ihvertfald ikke betale for parfume prøver.
15
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 7. aug 2017, 16:43

Altså Matas forære dem KUN væk i forbindelse med en gave og kun hvis de lige synes det passer, som deres extra service, og du får ikke selv lov til at vælge hvilken duft du vil have:)

Jeg skulle nok have skrevet der anderledes:)
Hvad ville i give for små parfumer af 2 ml (som altså har samme størrelse som sådan en prøve parfume MAN kan være heldig at få gratis)
Altså små parfumer, hvor du altså selv vælger din egen duft og kan købe flere forskellige dufte.

Håber det gav bedre mening :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2017, 16:48

Jeg har været i Matas og sige at jeg skulle købe ny parfume, men jeg ikke vidste hvilken og om jeg måtte få prøver på nogle?
Jeg fik 5 som jeg selv valgte og hvor ekspedienten sprøjtede 8-12 ish sprøjt af en tester ned i en lille engangs sprayflaske. Gratis.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf vibbsen » 7. aug 2017, 17:09

Simply skrev:Altså Matas forære dem KUN væk i forbindelse med en gave og kun hvis de lige synes det passer, som deres extra service, og du får ikke selv lov til at vælge hvilken duft du vil have:)

Jeg skulle nok have skrevet der anderledes:)
Hvad ville i give for små parfumer af 2 ml (som altså har samme størrelse som sådan en prøve parfume MAN kan være heldig at få gratis)
Altså små parfumer, hvor du altså selv vælger din egen duft og kan købe flere forskellige dufte.

Håber det gav bedre mening :)


Jeg vil stadig ikke betale noget for parfumeprøver. Heller ikke selv om jeg kan få lov til at vælge selv.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Hewlett » 7. aug 2017, 17:46

Ikke meget mere end 2-5kr.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf PaleSeptember » 7. aug 2017, 17:57

Jeg ville gerne betale for det, men jeg ved ikke hvor meget. Jeg køber så også meget sjældent parfume, og jeg synes, det kan være svært at finde nogle, som jeg kan lide.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf HappyPaww » 7. aug 2017, 18:43

Jeg siger også Max 5 kr stk med rabat ved køb af flere. Tror ikke det er nogen super god forretning.
0
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 7. aug 2017, 19:30

Tak for jeres svar:)

Det nok bare mig der synes det kunne være fedt ikke at bruge en formue på parfume og gerne vil eje flere forskellige parfumer:)
Parfume er jo parfume i min verden og selvfølgelig koster det penge at købe parfume uanset størrelse.
Jeg synes også selv det kan være svært at finde en duft jeg bliver glad for, derfor synes jeg selv det kunne være rart at kunne købe i mindre mængder for billigere penge, da jeg også tit ikke får dem brugt helt op også bliver duften jo gammel.
Dertil kan jeg også have en tendens til at være uheldig at købe en parfume og desværre opdage at jeg får ondt i hovedet af dem:-/

Men det er jo smag og behag hvad man er til:)
Mange tak for jeres svar endnu en gang:)
0
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 7. aug 2017, 19:32

Der skulle meget gerne være 25-30 sprøjt i en 2 ml parfume. Afhængig af om man selvfølgelig bruger mange sprøjt på en gang.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Moxy-lady » 7. aug 2017, 19:36

Hvad havde du tænkt af pris?
0
My world 12-10-18 :lun:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Hewlett » 8. aug 2017, 02:49

Simply skrev:Tak for jeres svar:)

Det nok bare mig der synes det kunne være fedt ikke at bruge en formue på parfume og gerne vil eje flere forskellige parfumer:)
Parfume er jo parfume i min verden og selvfølgelig koster det penge at købe parfume uanset størrelse.
Jeg synes også selv det kan være svært at finde en duft jeg bliver glad for, derfor synes jeg selv det kunne være rart at kunne købe i mindre mængder for billigere penge, da jeg også tit ikke får dem brugt helt op også bliver duften jo gammel.
Dertil kan jeg også have en tendens til at være uheldig at købe en parfume og desværre opdage at jeg får ondt i hovedet af dem:-/

Men det er jo smag og behag hvad man er til:)
Mange tak for jeres svar endnu en gang:)


Næh, jeg tror såmænd ikke bare det er dig :)

Jeg synes også det er værd at nævne, at Matas jo ikke fører alle dufte. Jeg har ihvertfald ofte oplevet at gå forgæves og der kunne det være rart med f.eks. en webshop med et større udvalg og mulighed for at købe prøver :)
0
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 8. aug 2017, 11:05

Det kommer meget an på hvilke parfumer det er.

Hvis det fx er de billigere parfumer til 300 kr
Så vil prisen på en lille koster ca 15-20 kr
Hvis det er parfumer til 600 vil prisen være omkring 25-30 kr
Og hvis det er i den dyre ende hvor parfumen koster 1000 og derover vil det koste 35-40 kr osv.

Så konceptet gælder helt klart for dem som ønsker at bære lækre dufte, men til billige penge. Og til dem der nok er lidt "nørdet" omkring dufte (ligesom jeg selv:D)

Men jeg tænkte at det godt kan være at det skal være lidt større parfumer. Fx 10 ml parfumer.
Sådan en slags "rejse-størrelse" i stedet.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf girl_beat » 8. aug 2017, 11:10

Jeg bruger altid de små 2-5 ml prøver til rejser og weekendture, hvor jeg ikke gider slæbe så meget med. Vil dog ikke betale særskilt for dem.

I udlandet får man ofte flere/større prøver med end i Matas, når man køber noget, fx fik jeg engang full size bodyshampoo i et amerikansk mall. Så jeg synes, små parfumer hører sig til i kategorien af testere og gratis gaver :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Simply
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2017, 13:08
Kort karma: 0

Re: Parfume prøver/test pris?

Indlægaf Simply » 8. aug 2017, 11:11

Ja luxplus er et lækkert sted. Dog synes jeg ikke selv at der er så mange dufte at vælge imellem. og de 89 kr kunne godt bruges til en duft i stedet på 10 ml.
Jeg tror det er bedre med 10 ml:) har jeg nogenlunde besluttet mig for.

Tusinde tak for jeres ærlige svare :)
0

Tilbage til "Skønhed"