Fortæl mig om botox

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf Trommedreng » 10. jul 2017, 17:48

paint skrev:
Aima skrev:
paint skrev:https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/laege-slaar-alarm-mere-end-100-er-blevet-blinde-af-laebe-fillers


Lad os få lidt flere nuancer på, nu vi er igang:

http://pudderdaaserne.dk/2017/07/09/bli ... re-steder/


Det var nu ikke for at blande mig i debatten. Jeg havde tilfældigvis bare lige læst artiklen, da jeg så tråden hér. Tænkte at nogen måske var interesseret. Jeg aner intet om fillers mv. ;)


Næh, men tak for tanken.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf DGrayish » 13. jul 2017, 09:13

Jeg får Botox hos Cosmecare i København - super sted og meget dygtig behandler. Det koster 1800 at fjerne bekymringsrynken - og så plejer hun også lige at give mig et brynløft med gratis.
For mig er det rigeligt med et område - det får hele panden til at slappe af og ser meget naturligt ud.
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf Q-beben » 24. jul 2017, 12:03

Siden 2014 har jeg fået botox omkring øjnene hver. 4-5 måned. Jeg har aldrig haft bivirkninger (jo, en gang fik jeg et mini blåt mærke, men det kunne jeg dække med make-up).
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf Q-beben » 25. jul 2017, 07:03

Undskyld, jeg fik jo slet ikke svaret på dine spørgsmål... :)

Gør det mega nas?
Nej, de stikker ikke ret dybt med nålen, og det går meget hurtigt. Bagefter kan man slet ikke mærke noget.

Bliver man sådan et glat ansigt, som ikke kan vise følelser (det er nok min største bekymring omkring det)?
Nej, det sker ikke. Medmindre man overdriver det, men det kan behandlerne guide dig til. Vigtigt er, at du fortæller dem, hvad du ønsker at opnå, og hvad du er bekymret for. Men jeg kan godt forstå, at du er bekymret, - det var jeg også. I mit tilfælde kan ikke engang mine veninder se nogen forskel på mit ansigts mimik. I det hele taget er der ingen, der kan se, at jeg får Botox.

Hvor længe virker det?
Mine behandlinger virker et sted mellem 4-5 mdr.

Jeg valgte at få Botox, fordi jeg specielt om eftermiddagen/aftenen var begyndt at få antydningen af "smilerynker" ved og under øjnene, der godt kunne blive "siddende", selvom jeg slappede 100% af i ansigtet. Jeg synes, det gav mig et "træt" udtryk. Om morgenen var de dog normalt væk igen, fordi jeg havde sovet, og huden havde slappet af. Efter at jeg er begyndt at bruge Botox, så føler jeg, at jeg ser mere frisk ud.

Når jeg kan se, at antydningerne begynder at vise sig igen, så ved jeg, at det er tid til næste behandling :)

Det er en af de bedste beslutninger, jeg har truffet - jeg er så glad for det :) Men jeg brugte et par måneder på at tage tilløb til at booke den første tid, fordi jeg havde en indre dialog med mig selv om, hvorvidt det skulle vigtigt for mig at skulle lære at leve med mine "alderstegn" eller ej :)
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf kidkomb » 25. jul 2017, 08:56

Det er ikke for at være negativ, men jeg har været hos Just en gang og det var frygteligt.
Han gjorde sig ikke umage og han gav mig andre steder i panden end vi havde aftalt og flere steder end vi havde aftalt.
Resultatet var at jeg ikke kunne se opad i 4 måneder uden at lægge hovedet helt bagover, hele panden faldt nedad så jeg fik hængeøjne, og bekymringsrynken var ikke blevet lammet, så jeg fik endnu dybere furer fordi det var de eneste muskler i panden der ikke var lammet, så de arbejdede meget mere end de gjorde før.
Da jeg sendte ham billeder og spurgte om vi kunne gøre noget sagde han nej. Jeg skulle vente 4 måneder.
Han beklagede ikke engang, han var meget sådan, "nå, men det kan jo ske. Det går jo væk igen".
Det var 4 meget lange måneder. Det var frygteligt.
I dag ved jeg at man godt kan lægge ekstra (det skulle være gjort i bekymringsrynken) Det er en risiko for at det ikke tager helt fat, men helt ærligt, det synes jeg virkelig var det mindste han kunne have gjort for mig.
Jeg er så taknemmelig for at jeg ikke fik lagt i kæben, som egentlig var det vigtigste, fordi jeg lige ville se det an først.
Gudskelov.
Så jeg er tilbage til den dyrere, men meget dygtige dame jeg brugte før.
Jeg smider lige et billede senere af mine øjne.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf kidkomb » 25. jul 2017, 18:54

kidkomb skrev:Det er ikke for at være negativ, men jeg har været hos Just en gang og det var frygteligt.
Han gjorde sig ikke umage og han gav mig andre steder i panden end vi havde aftalt og flere steder end vi havde aftalt.
Resultatet var at jeg ikke kunne se opad i 4 måneder uden at lægge hovedet helt bagover, hele panden faldt nedad så jeg fik hængeøjne, og bekymringsrynken var ikke blevet lammet, så jeg fik endnu dybere furer fordi det var de eneste muskler i panden der ikke var lammet, så de arbejdede meget mere end de gjorde før.
Da jeg sendte ham billeder og spurgte om vi kunne gøre noget sagde han nej. Jeg skulle vente 4 måneder.
Han beklagede ikke engang, han var meget sådan, "nå, men det kan jo ske. Det går jo væk igen".
Det var 4 meget lange måneder. Det var frygteligt.
I dag ved jeg at man godt kan lægge ekstra (det skulle være gjort i bekymringsrynken) Det er en risiko for at det ikke tager helt fat, men helt ærligt, det synes jeg virkelig var det mindste han kunne have gjort for mig.
Jeg er så taknemmelig for at jeg ikke fik lagt i kæben, som egentlig var det vigtigste, fordi jeg lige ville se det an først.
Gudskelov.
Så jeg er tilbage til den dyrere, men meget dygtige dame jeg brugte før.
Jeg smider lige et billede senere af mine øjne.

Billederne er blevet slettet :whine:
Jeg opdaterede min telefon for nogle måneder siden og det gik galt, så de er åbenbart røget der.
Jeg viste dem på dindebat kan jeg huske, det var vist lige inden vi kom herover. Men min profil derovre er jo slettet.
Undskyld jeg kom til at love for meget.
Hold k... hvor jeg synes det er irriterende at de er væk :sur:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 19. aug 2017, 12:48

Angelina skrev:
Zombie skrev:Man betaler per område som oftest. 3 områder kan fx. koste 2300 i alt. Bare for at give en idé om prisen. Én panderynke er ét område, med mindre den trækker fra begge sider af panden, så er den to.

Det holder 3-6 måneder, men det er forskelligt og jo flere gange du får i samme område, jo længere holder det.

Folk ligner masker når de overdriver det. Udvælg 2 problemområder og fokuser på dem. 3 bliver tit for megrt med mindre to af områderne eks er samme panderynke som beskrevet.

De omkringliggende muskler lammes ikke, så hvis du begrænser dig, bliver dit ansigt ikke stift at se på
Du har 43 muskler i ansigtet, så at en eller to lammes delvist betyder mindre. Og selvom din pande lammes, kan du stadig bevæge øjenbryn osv. hvilket er det vigtigste for en god mimik.
Det er derfor jeg selv fraråder botox ved øjnene, det skal man aldrig gøre.


Min botoxpusher ta'r sig øvrigt betalt for mængde og ikke for områder - hvilket gør han er noget billigere end flertallet.. jeg får bekymringsrynke + pande + øjne = 1500 dask :)

Hvor får du det lavet?
0
Dobbeltkonfekt
Indlæg: 186
Tilmeldt: 6. aug 2016, 15:24
Kort karma: 58
Likede indlæg: 436

Re: Fortæl mig om botox

Indlægaf Dobbeltkonfekt » 7. sep 2017, 10:35

Jeg har fået botox to gange - godt nok pga. migræne og ikke pga. det kosmetiske, men du får lige et indspark alligevel :)

Jeg synes, det gjorde herre-fucking-nas første gang! Men jeg skulle også stikkes 31 gange fordelt på pande (7), hoved, nakke og skuldre, og hvis du skal have under 20, tror jeg sagtens det går. Som en anden herinde skriver, føles det lidt som bistik og det lignede det også lidt den første dags tid :p Jeg vil dog sige, at det allerede anden gang gjorde meget mindre ondt end første gang (måske fordi mine nerver stadig var semi-bedøvede af botox fra første gang, måske fordi jeg huskede det som meget slemt og derfor blev positivt overrasket).

I forhold til virkningen: Min pande er nærmest mere glat nu end den nogensinde har været. Jeg har været lidt træt af det, fordi jeg har absolut INGEN bevægelse af min pande. Jeg kan ikke lave noget, der ligner rynker og kan heller ikke løfte mine øjenbryn. Til gengæld ser jeg de første fjorten dage efter behandlingen hele tiden ud som om, jeg er en overrasket superskurk :p Jeg vil dog tilføje, at det også meget handler hvordan de placerer stikkene - mine øjenbryn sidder meget flottere efter anden gang end de gjorde efter første omgang (:
1

Tilbage til "Skønhed"