Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf flicka » 21. mar 2017, 18:18

Jeg lurer lidt på brudemakeup og er faldet for det naturlige look, hvor læberne har en anelse farve, men uden at det decideret ligner læbestift.

Hvad skal jeg bruge, hvis jeg leder efter noget, der kun giver en anelse farve, men uden shine eller matterende effekt? Lip-stain?
Og som meget gerne ikke tværes/smitter af, når man kysser/spiser/drikker. Hvis det findes?

Billede

Billede

Det ser dog ud som om de to her har læbestift på?
Billede

Billede
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf kidkomb » 21. mar 2017, 18:24

Mest holdbare er vist læbestift og gloss over.
Man kan godt få gloss der ikke er skinnende.
Har med held børstet læberne med en blød tandbørste. Lagt mat foundation på, læbestift, dup og så gloss.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Oddinary » 21. mar 2017, 18:40

Becca Beach Tints har præcis samme "finish" som på det sidste billede. Det er en cremet lip & cheek stain, og de fås i en del farver, og har bedre holdbarhed end læbestift. Jeg elsker Watermelon :love:
2
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf flicka » 21. mar 2017, 18:50

Oddinary skrev:Becca Beach Tints har præcis samme "finish" som på det sidste billede. Det er en cremet lip & cheek stain, og de fås i en del farver, og har bedre holdbarhed end læbestift. Jeg elsker Watermelon :love:


Tak! For det er lige præcis Jennifer Lawrence's look, jeg er mest vild med.

Smitter det af, når man kysser?
For min kæreste gider ikke kysse mig, hvis der er risiko for at han får læbestift på sig :rulle:
Og det går jo ikke på ens bryllupsdag.

Hvor køber du dem?
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Animi » 21. mar 2017, 18:56

Lipfinity! Nu ved jeg godt det er en læbestift, men mon ikke der er en i naturlig farve - den holder i hvert fald skide godt, den smitter hverken af ved mad, drikke eller kys - faktisk skal jeg bruge makeupfjerner for at få den af :)
Eller, det er selvfølgelig nok mere lipgloss agtig end læbestift - men det er bare super holdbart :D
Senest rettet af Animi 21. mar 2017, 19:01, rettet i alt 1 gang.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Oddinary » 21. mar 2017, 19:00

flicka skrev:
Oddinary skrev:Becca Beach Tints har præcis samme "finish" som på det sidste billede. Det er en cremet lip & cheek stain, og de fås i en del farver, og har bedre holdbarhed end læbestift. Jeg elsker Watermelon :love:


Tak! For det er lige præcis Jennifer Lawrence's look, jeg er mest vild med.

Smitter det af, når man kysser? For min kæreste gider ikke kysse mig, hvis der er risiko for at han får læbestift på sig :rulle:
Og det går jo ikke på ens bryllupsdag.


Nej, overhovedet ikke. På mig holder de ikke igennem et stort måltid, men man kan sagtens drikke og spise mindre snaskede ting uden det går af. Når man påfører dem skal de lige tørre ind i 10-15 sekunder eller sådan noget, men efter det føles de også tørre, og smitter ikke af. De tilfører ikke decideret fugt, men på mine læber er de heller ikke udtørrende. De er også lidt mere tilgivende ift. synlig tørhed end traditionelle, vandede lipstains. Man kan godt putte læbepomade ovenpå uden det går af, men de holder nok heller ikke til at man kører læbepomade på konstant. :D

De har i øvrigt også rigtig god holdbarhed på kinderne. Man skal bare lige huske at blende det ind før det sidder for længe, for når det har tørret ind er det svært at rette uden at skulle have gang i makeupfjerner. :D Men jeg elsker dem, og jeg vil nok altid eje en tube af Watermelon, for den er perfekt for mig på så mange punkter.

Edit: Jeg har købt dem på ferier, men man kan købe dem på fx cultbeauty.co.uk og spacenk.co.uk. Jeg tror cultbeauty har den laveste free shipping grænse. De koster £20.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Sophies-mor » 21. mar 2017, 20:51

Jennifer Lawrence' læbe look er efter min mening ikke naturlig og bærfarvet. Det er - for mig - meget tydeligt, at hun har læbestift på.
Men jeg ville vælge lipfinity. Den holder.
Ikke til alt, men hvis man ikke gnider servietter på læberne, men kun dupper i forbindelse med spisning, så holder den fint.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Knirkemis » 22. mar 2017, 08:02

The body shop har en lipstain, som kan bygges op i farven, ved flere lag. Den er bærfarvet, og ser meget naturlig ud og holder godt.
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf twinkle » 22. mar 2017, 14:03

Lisa Eldridge har på et tidspunkt brugt en teknik, hvor man tager en ret pigmenteret læbestift (fx MACs Ruby woo), og bruger sin finger eller læbepensel til at "blende" en smule af produktet godt ind i læberne, så farven bliver sheer - herefter blotter man læberne og gentager processen, ind til man har det ønskede resultat. På den måde laver du faktisk næsten din egen lip stain som bliver arbejdet så godt ind i læberne, at den ikke rykker sig meget i løbet af dagen/aftenen.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Myresluger » 22. mar 2017, 16:23

Er jeg den eneste der læser overskriften som naturlige bæfarvede læber?? :shock: :shock:

Undskyld - jeg går igen..
6
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf flicka » 24. mar 2017, 17:42

Myresluger skrev:Er jeg den eneste der læser overskriften som naturlige bæfarvede læber?? :shock: :shock:

Undskyld - jeg går igen..


:lol: :lol: :lol:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf flicka » 24. mar 2017, 17:45

Tak for jeres forslag og anbefalinger. Jeg ser nærmere på dem :gogo:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Neenah » 26. mar 2017, 17:32

flicka skrev:Tak for jeres forslag og anbefalinger. Jeg ser nærmere på dem :gogo:


Jeg har lige købt et par stykker af der der lipfinity i dag - og hold nu magle, hvor de holder godt. De sidder der bare, når de sidder. Og jeg synes de giver lige præcis det naturlige "bær-look" du leder efter.
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf flicka » 26. mar 2017, 18:21

Neenah skrev:
flicka skrev:Tak for jeres forslag og anbefalinger. Jeg ser nærmere på dem :gogo:


Jeg har lige købt et par stykker af der der lipfinity i dag - og hold nu magle, hvor de holder godt. De sidder der bare, når de sidder. Og jeg synes de giver lige præcis det naturlige "bær-look" du leder efter.


Fedt, det må afprøves :gogo:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Naturlige bærfarvede læber - med hvad?

Indlægaf Sool » 28. mar 2017, 08:12

Neenah skrev:
flicka skrev:Tak for jeres forslag og anbefalinger. Jeg ser nærmere på dem :gogo:


Jeg har lige købt et par stykker af der der lipfinity i dag - og hold nu magle, hvor de holder godt. De sidder der bare, når de sidder. Og jeg synes de giver lige præcis det naturlige "bær-look" du leder efter.


Synes du de tørrer læberne ud? Jeg prøvede en dengang de lige kom ud, jeg har vist gået i 7. klasse eller noget i den stil, og dengang syntes jeg, at de var ret udtørrende. Men mon ikke de har forbedret formlen på de 15 års tid? :gruble: :lol:
1

Tilbage til "Skønhed"