Voks for nybegyndere

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Voks for nybegyndere

Indlægaf Persnikedy » 31. jan 2017, 17:15

Jeg har fået påpegede af en (ikke særlig sød) bekendt at jeg har fået små sorte hår i kanten af overlæben.
De kan sikkert kun ses hvis man kigger godt efter men i mit hoved ligner jeg nu næsten Worf fra Star Trek TNG. Især med makeup på hvor det sætter sig som et makeup moustache
worf01.jpg


Så jeg har købt strips til at fjerne ansigtshår.

Men... hvordan fanden gør jeg for at få det bedste resultat?
Jeg er skide nervøs for at ende med et moustache af knopper istedet.

Skal det gøres om aften? skal der creme på bagefter, eller måske toner? ARGH! jeg har aldrig brugt voksstrips før

Hjæææælp mig og fjern mit omvendte hitler overskæg :trist:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Voks for nybegyndere

Indlægaf Soulme » 31. jan 2017, 18:31

Første gang vil jeg anbefalede at gøre det en fredag hvor du intet skal enweekend. Så du sikker, lige eneret hvordan du reagere. Jeg fik et blåt mærker Da jeg gjorde det første gang. Samt jeg var rød 24 timer efter. Jeg har også virkelig sart hud. Men jeg var glad for jeg kunne gemme mig det første døgn.
Jeg bruger bare pincet nu, det ikke så hårdt ved min hud.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Voks for nybegyndere

Indlægaf Persnikedy » 31. jan 2017, 20:04

Soulme skrev:Første gang vil jeg anbefalede at gøre det en fredag hvor du intet skal enweekend. Så du sikker, lige eneret hvordan du reagere. Jeg fik et blåt mærker Da jeg gjorde det første gang. Samt jeg var rød 24 timer efter. Jeg har også virkelig sart hud. Men jeg var glad for jeg kunne gemme mig det første døgn.
Jeg bruger bare pincet nu, det ikke så hårdt ved min hud.


Har du andre fif? fx skal det være lige ude af badet eller?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Voks for nybegyndere

Indlægaf Soulme » 31. jan 2017, 20:33

Jeg gør det inden bad, da efter bliver mine hår bløde og knækker nemt også får jeg ikke alt med.
Og aloe vera til huden efter, hvis den forbliver ræd og sart.
Men hvis din hud normalt ikke er sart tror jeg ikke du kommer til at opleve det som særlig slemt eller besværligt. Det kun fordi min er så sart at jeg kæmper lidt med det. Men min bliver også rød i ca en time efter jeg har taget makeup af.
Min veninde vokser overlæben og tager mackup på lige bag efter. Og der intet at se. Hun bruger de små lyserøde fra veet.
0

Tilbage til "Skønhed"