Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf flicka » 22. jan 2017, 13:01

Jeg skal giftes til juli og leder derfor efter en, der kan lægge makeup på mig og evt. sætte hår (alt efter om jeg beholder mit skulderlange hår eller klipper det kort inden da).

Helst i Roskilde-området eller ihvertfald en der kan komme hjem til mig, da jeg ikke lige har lyst til at tage til Kbh eller lignende for at få lagt makeup og evt. sat hår på dagen.

Jeg foretrækker naturlig makeup, der ikke kræver for meget vedligeholdelse i løbet af dagen.

Nogen der kan anbefale en?
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf Venus222 » 25. jan 2017, 20:01

Hvad med Pilo´? Jeg kender Trine, og hun er enormt sød. Men jeg ved faktisk ikke om de også ligger make-up....? :gruble:
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf Novella » 25. jan 2017, 21:28

Klippehjørnet på Klosterengen skulle være værd at gå til for at få sat hår. Makeuppen ved jeg dog ikke, om de kan klare.

Ellers kunne du måske spørge Petit Salon i Trekroner. Hun duller i hvert fald negle, så hun kan måske også godt lægge makeup. Hun er i hvert fald supersød og dygtig som frisør, og hende vil jeg gerne anbefale som rådgiver. Hun skal nok fortælle, hvad hun kan eller ej.
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf flicka » 26. jan 2017, 21:05

Venus222 skrev:Hvad med Pilo´? Jeg kender Trine, og hun er enormt sød. Men jeg ved faktisk ikke om de også ligger make-up....? :gruble:


Novella skrev:Klippehjørnet på Klosterengen skulle være værd at gå til for at få sat hår. Makeuppen ved jeg dog ikke, om de kan klare.

Ellers kunne du måske spørge Petit Salon i Trekroner. Hun duller i hvert fald negle, så hun kan måske også godt lægge makeup. Hun er i hvert fald supersød og dygtig som frisør, og hende vil jeg gerne anbefale som rådgiver. Hun skal nok fortælle, hvad hun kan eller ej.


Tak for jeres inputs - jeg leder dog primært efter en der kan lægge makeup, da min frisure vil være ganske enkel, hvis jeg beholder mit skulderlange hår. Og jeg har en frisørveninde, som jeg kan trække på, hvis det bliver nødvendigt. Men hvis jeg lige så godt kan kombinere de to ting, så gør jeg det gerne. Håret er dog ikke lige så vigtigt som makeuppen lige nu :genert:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf Annione » 29. jan 2017, 11:23

Er der ikke en masse kosmetologer eller sådan i Roskilde?

http://www.noblesse-spa.dk/Bruden/brudepakker.html - btw. så er sådan en oxygenbehandling helt fantastisk. Man ligner en halv million mere :banan:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf Moxy-lady » 29. jan 2017, 13:16

Det er min kærestes gamle veninde der ejer noblesse, og hun er vildt sød og har nogle dygtige medarbejdere, så selvom jeg ikke har fået lagt makeup der, så kan jeg godt anbefale dem.

Der er også welcome wellness, hun skulle være rigtig dygtig http://welcomewellness.dk/priser/
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf Zombie » 30. jan 2017, 18:05

jeg kan fraråde stjernefrisør i Trekroner. Med mindre du vil ligne en drag. :lol:
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf flicka » 30. jan 2017, 19:32

Zombie skrev:jeg kan fraråde stjernefrisør i Trekroner. Med mindre du vil ligne en drag. :lol:


:lol:

Det er et meget kærkomment tip.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Brude-makeup (og evt. hår) i Roskilde?

Indlægaf flicka » 30. jan 2017, 19:34

Annione skrev:Er der ikke en masse kosmetologer eller sådan i Roskilde?

http://www.noblesse-spa.dk/Bruden/brudepakker.html - btw. så er sådan en oxygenbehandling helt fantastisk. Man ligner en halv million mere :banan:


Moxy-lady skrev:Det er min kærestes gamle veninde der ejer noblesse, og hun er vildt sød og har nogle dygtige medarbejdere, så selvom jeg ikke har fået lagt makeup der, så kan jeg godt anbefale dem.

Der er også welcome wellness, hun skulle være rigtig dygtig http://welcomewellness.dk/priser/


Dem må jeg lige se nærmere på - jeg har bare desværre ikke hørt så godt om Noblesse, men jeg regner med at kigge forbi dem alligevel og høre ad. Så kan jeg måske få en ide om, hvad de kan tilbyde.
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll

Tilbage til "Skønhed"