Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Indlægaf MilleMercy » 10. jan 2017, 08:20

Jeg er ikke sikker på spørgsmålet hører til her eller i Helbred, men da mine overvejelser er af kosmetiske årsager, ryger tråden i Skønhed :)

Store bryster + to børn + en masse år (er sidst i 30'erne) har ikke gjort så meget godt for min barm, så jeg overvejer kraftigt et brystløft, men der er selvfølgelig en del, der skal gennemtænkes først. Jeg har store, egentlig pæne bryster, men fylden er lissom...trukket sydpå kan man sige :D
Jeg vil altså gerne beholde min relativt store skål, men bare sat dem lidt op på plads! Jeg bruger 70E og er i øvrigt ret lille af både højde og drøjde.

Er der nogle med erfaringer fra den slags operationer? Fik du foretaget et brystløft eller en reduktion? Fik du implantater i også? Hvor blev du opereret? Og sidst, synes du det har været pengene værd?
0
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Indlægaf Mila_H » 21. jan 2017, 01:45

Hej

Jeg fik for nogle år siden foretaget en mindre brystreduktion og brystløft efter et større vægttab.

Jeg er rigtig glad for at have fået det gjort, men man skal kunne leve med de ar, der vil komme.
Er det et mindre løft, kan man nøjes med ar rundt om brystvorten, men fordi jeg skulle have en reduktion også, har jeg fået et «ankersnit«, hvor arrene går rundt om brystvorten, fra brystvorten og ned under brystet samt hele vejen under brystet.
Jeg er samtidig følelsesløs under brysterne, og efter så lang tid tyder det ikke på, at det vil ændre sig. Det er dog kun noget, jeg bemærker, når jeg fx vasker mig, smører creme på osv.

Du kan jo evt starte med en forundersøgelse. Der kan lægen vejlede dig, i forhold til hvordan en operation vil blive, om du stadig har nok brystvæv, om de anbefaler en mindre protese osv.
En forundersøgelse koster måske 500 kr, men du er så meget bedre klædt på til at tage en beslutning.
1
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Indlægaf Mila_H » 21. jan 2017, 01:46

Jeg bruger forresten 75G, så mine bryster er stadig store.
Og ja, så gjorde det altså vanvittigt ondt.
Da jeg vågnede, rystede jeg og havde de vildeste smerter. Jeg kunne i lang tid ikke rette mig ordentligt op, løfte armene op osv. Men stadig det hele værd.

Jeg blev opereret på Artros i Aalborg.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Indlægaf Studsgaard » 21. jan 2017, 10:15

Jeg fik mine løftet op på plads. :D
Jeg havde tabt mig over 70kg og mine bryster var to lange flapper med lidt fyld i bunden. Men de fyldte alligevel en g-skål pga alt det hud.
Jeg fik dem hevet op og havde lige efter operationen nogle fine bryster D/e skål. Men da hævelsen fald var der desværre ikke ret meget fyld tilbage.
Så efterfølgende har jeg fået implantater i.

Jeg fik mit løft lavet af det offentlige da jeg havde store gener pga de par så lange og hang så meget.

Du skriver at du overvejer løft eller reduktion. Men hvis du ønsker at beholde størrelsen, men bare have dem op på plads. Så er det kun løftet du skal have. Hvis du får dem reduceret så mindsker du jo størrelsen.
1
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Brystløft/brystreduktion - anybody!?

Indlægaf MilleMercy » 28. jan 2017, 07:55

Tak for jeres svar, det er bestemt brugbart :)

Jeg har tider til forundersøgelser på to klinikker her i februar, så jeg er super spændt på, hvad de vil anbefale og, hvad de mener er den bedste løsning!
0

Tilbage til "Skønhed"