Kold sølv hårfarve

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Kold sølv hårfarve

Indlægaf zembra1986 » 16. nov 2016, 13:41

Jeg er på udkig efter en kold silver hårfarve som kan tage noget af det gule skær, som desværre stadig sidder i mit hår efter at være gået fra brunt til blondt hår.

Er der nogle der har gode erfaringer og kan anbefale en specifik en?

Har kig på Blondissimes hårfarverne fra Loreal, men ved ikke om de er gode?

Det skal være en hårfarve, IKKE en blondering......det turde jeg ikke gøre derhjemme.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Ficus » 16. nov 2016, 14:38

Jeg har i et par år haft mit farvet med Stockholm, den du viser på billedet. Det har aldrig været gult. Har ved siden af holdt det med Revlon farvebombe, nr kan jeg ikke lige huske. Den blev på mig ret meget som på æsken, dvs super hvidt/lyst og ikke så meget sølv, som jeg så mere prøvede at få frem med Kure og shampooer.

Har kun 2 gange brugt silver shampooen fra L'Oreal, som jeg ellers ser anbefalet, men den og den hårfarve, tørrede mit hår så meget ud. Det var værre end hø. Med farvebomben kunne jeg beholde noget af den fugt og blødhed, som hårfarven i sig selv gav.

Ved ikke om det gør en forskel, men jeg har tykt, lyst hår fra naturens side, med en smule fald og bølger på gode dage.

Vil dog sige at jeg ikke selv blev helt tilfreds med min kolde-aske-sølv farve, før jeg gik til en frisør og har fået det lavet. Men fik meget ros fra folk på gaden og kunder fx dengang jeg hjemmefarvede, var mere mig selv der ikke var helt sikker på den.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf zembra1986 » 17. nov 2016, 16:01

Ficus skrev:Jeg har i et par år haft mit farvet med Stockholm, den du viser på billedet. Det har aldrig været gult. Har ved siden af holdt det med Revlon farvebombe, nr kan jeg ikke lige huske. Den blev på mig ret meget som på æsken, dvs super hvidt/lyst og ikke så meget sølv, som jeg så mere prøvede at få frem med Kure og shampooer.

Har kun 2 gange brugt silver shampooen fra L'Oreal, som jeg ellers ser anbefalet, men den og den hårfarve, tørrede mit hår så meget ud. Det var værre end hø. Med farvebomben kunne jeg beholde noget af den fugt og blødhed, som hårfarven i sig selv gav.

Ved ikke om det gør en forskel, men jeg har tykt, lyst hår fra naturens side, med en smule fald og bølger på gode dage.

Vil dog sige at jeg ikke selv blev helt tilfreds med min kolde-aske-sølv farve, før jeg gik til en frisør og har fået det lavet. Men fik meget ros fra folk på gaden og kunder fx dengang jeg hjemmefarvede, var mere mig selv der ikke var helt sikker på den.


Tak for at dele tip og erfaring :)

Jeg bruger også silver shampoo, men ikke den fra Loreal. Har hørt fra mange at de oplever at den tørre deres hår helt vildt ud, det gør den jeg bruger nu også en lille smule, men jeg sørger for at bruge godt med hårkure og olier.

Men hvis du har lyst hår fra naturende side så er det nok derfor du får så godt et resultat, jeg er lidt bange for at jeg ikke vil få samme gode resultat, da jeg jo ikke har naturligt lyst hår, og mit hår endnu ikke er blevet lyst efter farvning, har lige vedhæftet et billede hvor man kan se min nuværende farve :)

Jeg ville også gerne have det lavet hos frisøren, men det er der desværre ikke råd til.

EDIT: spidserne er mørkere på billedet, da farven ikke har taget så godt imod der, men har været til frisøren idag og de mørke spidser er nu klippet af.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Knirkemis » 8. jul 2017, 12:48

zembra1986 skrev:Jeg er på udkig efter en kold silver hårfarve som kan tage noget af det gule skær, som desværre stadig sidder i mit hår efter at være gået fra brunt til blondt hår.

Er der nogle der har gode erfaringer og kan anbefale en specifik en?

Har kig på Blondissimes hårfarverne fra Loreal, men ved ikke om de er gode?

Det skal være en hårfarve, IKKE en blondering......det turde jeg ikke gøre derhjemme.

Fik du prøvet denne, zembra? Jeg er lidt træt af, at mit hår trækker så gyldent op, så jeg overvejer at prøve den, men ved ikke om det er pengene værd?
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf zembra1986 » 8. jul 2017, 16:45

Knirkemis skrev:
zembra1986 skrev:Jeg er på udkig efter en kold silver hårfarve som kan tage noget af det gule skær, som desværre stadig sidder i mit hår efter at være gået fra brunt til blondt hår.

Er der nogle der har gode erfaringer og kan anbefale en specifik en?

Har kig på Blondissimes hårfarverne fra Loreal, men ved ikke om de er gode?

Det skal være en hårfarve, IKKE en blondering......det turde jeg ikke gøre derhjemme.

Fik du prøvet denne, zembra? Jeg er lidt træt af, at mit hår trækker så gyldent op, så jeg overvejer at prøve den, men ved ikke om det er pengene værd?


Nej, har aldrig fået prøvet den, desværre.
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Oxan » 9. jul 2017, 20:40

Knirkemis skrev:
zembra1986 skrev:Jeg er på udkig efter en kold silver hårfarve som kan tage noget af det gule skær, som desværre stadig sidder i mit hår efter at være gået fra brunt til blondt hår.

Er der nogle der har gode erfaringer og kan anbefale en specifik en?

Har kig på Blondissimes hårfarverne fra Loreal, men ved ikke om de er gode?

Det skal være en hårfarve, IKKE en blondering......det turde jeg ikke gøre derhjemme.

Fik du prøvet denne, zembra? Jeg er lidt træt af, at mit hår trækker så gyldent op, så jeg overvejer at prøve den, men ved ikke om det er pengene værd?



Ellers kan jeg anbefale denne her istedet, det er den eneste er kunne give mit hår et koldt skær dengang jeg var lyshåret :-)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Aquadorable » 10. jul 2017, 05:32

Hvad med Milkshake? De har lavet en silverskum, som bliver rost meget.
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Knirkemis » 10. jul 2017, 08:34

Aquadorable skrev:Hvad med Milkshake? De har lavet en silverskum, som bliver rost meget.

Den har jeg prøvet. Den er også okay, men tænker, at noget mere permanent er nemmere.
1
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Knirkemis » 10. jul 2017, 09:06

Oxan skrev:
Knirkemis skrev:
zembra1986 skrev:Jeg er på udkig efter en kold silver hårfarve som kan tage noget af det gule skær, som desværre stadig sidder i mit hår efter at være gået fra brunt til blondt hår.

Er der nogle der har gode erfaringer og kan anbefale en specifik en?

Har kig på Blondissimes hårfarverne fra Loreal, men ved ikke om de er gode?

Det skal være en hårfarve, IKKE en blondering......det turde jeg ikke gøre derhjemme.

Fik du prøvet denne, zembra? Jeg er lidt træt af, at mit hår trækker så gyldent op, så jeg overvejer at prøve den, men ved ikke om det er pengene værd?



Ellers kan jeg anbefale denne her istedet, det er den eneste er kunne give mit hår et koldt skær dengang jeg var lyshåret :-)

image.jpeg

Er det i øvrigt en farve eller afblegning? Mine længder kan snart ikke tåle mere blegning.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Knirkemis » 13. jul 2017, 17:22

Nu har jeg prøvet Stockholm, og der er ikke den store forskel. Men mit hår er også temmelig lyst i forvejen. Til gengæld er mine ret mørke udvoksninger blevet temmelig lyse. Det troede jeg ikke, at den kunne. Men så kan jeg da lige trække den lidt, før de skal bleges igen.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf zembra1986 » 13. jul 2017, 18:23

Knirkemis skrev:Nu har jeg prøvet Stockholm, og der er ikke den store forskel. Men mit hår er også temmelig lyst i forvejen. Til gengæld er mine ret mørke udvoksninger blevet temmelig lyse. Det troede jeg ikke, at den kunne. Men så kan jeg da lige trække den lidt, før de skal bleges igen.


Har du evt. et før og efter billede? :)

Jeg har farvet min udgroning derhjemme med hjælp fra min mor, med denne hårfarve (se billede) og den lysnede faktisk mit lysebrune hår ret meget, selvom det ikke er en decideret afblegning. Det har dog stadig et lettere gyldent skær som jeg gerne vil have væk.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kold sølv hårfarve

Indlægaf Knirkemis » 14. jul 2017, 12:27

zembra1986 skrev:
Knirkemis skrev:Nu har jeg prøvet Stockholm, og der er ikke den store forskel. Men mit hår er også temmelig lyst i forvejen. Til gengæld er mine ret mørke udvoksninger blevet temmelig lyse. Det troede jeg ikke, at den kunne. Men så kan jeg da lige trække den lidt, før de skal bleges igen.


Har du evt. et før og efter billede? :)

Jeg har farvet min udgroning derhjemme med hjælp fra min mor, med denne hårfarve (se billede) og den lysnede faktisk mit lysebrune hår ret meget, selvom det ikke er en decideret afblegning. Det har dog stadig et lettere gyldent skær som jeg gerne vil have væk.

Nej, jeg har desværre ikke nogle før billeder. Mit hår er normalt mørkebrunt, og jeg vil sige at det er mørkblond nu i udvoksningen.
0

Tilbage til "Skønhed"