Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Oxan » 16. nov 2016, 09:26

Jeg overvejer kraftigt at få forstørret mine læber, da de er svundet lidt ind i takt med alderen (er 30 nu, så stadig ung - men kan tydeligt se de har mistet fylde i forhold til bare for 5 år siden) og samtidigt har en asymetri. Men jeg ønsker ikke at få det look mange har, hvor læben er samme tykkelse helt ud til mundvigen og uden "bue" midt på (hvis i forstår?)

Jeg vil gerne have fylden midt på læben men hvor "buerne" stadig er der (eventuelt fremhævet) og så tyndere ud mod mundvigen, så man får en hjerteformet kyssemund frem for et andenæb - især fordi min mund i forvejen er formet lidt sådan. Er der nogen her der har fået forstørret læber på den måde?

Er det samtidigt muligt at ændre lidt på min asymetri (jeg fik en voldsom skade i underansigtet som barn, og mistede en lille del af min ene overlæbe - primært kun noget man lægger mærke til hvis jeg går med læbestift) uden at det kommer til at se mærkeligt ud?

Når jeg kigger på før/efterbilleder, og på de veninder jeg har som har fået det lavet, har de næsten samme (voldsomme) tykkelse fra midten og ud, så jeg er i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre, og om der er nogle behandlere der eventuelt er bedre til det look jeg ønsker end andre (bor på sjælland)

Samtidigt overvejer jeg at få botox i mine mundvige da de vender "nedad" når jeg slapper af, men er bange for at jeg mest af alt kommer til at ligne en feminin udgave af jokeren, altså at det giver et lidt "crazy" look at have en mund der "smiler" lidt hele tiden. Er der nogen der der har fået lavet dette, og kan dele deres erfaring?

Vedlægger lige et billede af mine læber, så i kan se en lille asymetri og formen jeg gerne vil beholde (men forstørre midt på) - billedet er taget lidt nedefra så sorry for de åbne næsebor i kan kigge op i :stoned:

Untitled.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Oxan » 21. nov 2016, 10:05

Fedt med det foto du har vedlagt, det giver lidt mere forståelse for hvad der kan opnåes! Jeg er meget i tvivl om det, da jeg netop også er bange for bivirkninger, som fx hårde knuder - og jeg er relativt glad for mine læber som det er, så det ikke vil være jordens undergang hvis jeg IKKE gør det. Min kæreste er meget imod det, men han er nok mest af alt bange for at jeg ender ud med "andenæb" som jeg også selv frygter. Nogle mennesker kan jo også bære en stor forstørrelse (fx synes jeg at kylie jenner er en af de mere vellykkede med tanke på udgangspunkt) hvor andre vil se mærkelige ud med det.

Jeg ved heller ikke om det er pengene "værd" når nu jeg ikke ønsker en "rigtig" forstørrelse, men bare vil tilbage til min tidligere fylde og eventuelt få rettet op på min asymetri. Der er meget at tænke over :D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Delfin » 21. nov 2016, 10:10

Hvis jeg må være helt ærlig, synes jeg du skal lade være med at fikse noget, som ikke er i stykker. Din mund er smuk, som den er, og risikoen for at ende ud med de der grimme tykke læber er kæmpestor.
11
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Patience » 21. nov 2016, 11:53

Enig med Delfin. Du har en virkelig smuk og velformet mund, som det ville være synd at ødelægge.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Aima » 21. nov 2016, 14:54

Delfin skrev:Hvis jeg må være helt ærlig, synes jeg du skal lade være med at fikse noget, som ikke er i stykker. Din mund er smuk, som den er, og risikoen for at ende ud med de der grimme tykke læber er kæmpestor.


Ej, den risiko er altså ikke kæmpestor overhovedet, de fleste behandlere ved heldigvis, hvad de laver og er meget lydhøre overfor ønsker :)

Derudover er jeg enig i, at din mund er smuk, TS. Du har i forvejen rigtig gode læber med en del naturlig fylde, og det øger egentlig bare muligheden for at få præcis det resultat du ønsker.

Jeg har fået filler i læberne et par gange og var glad for det. Mine egne læber er også relativt fyldige fra naturens side, så det var egentlig bare fordi jeg havde lyst til at prøve. Jeg fik ikke andenæb eller Jolie-lips, filleren gav bare lige en smule ekstra. Hvis ikke det var så dyrt, gjorde jeg det gerne igen.

Dem der ender med andenæb, er dem der gerne vil se sådan ud. Udover et enkelt tilfælde fra dindebat, har jeg ikke hørt om nogen, der ikke har været tilfredse med det resultat de endte med.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Delfin » 21. nov 2016, 15:42

Aima skrev:
Delfin skrev:Hvis jeg må være helt ærlig, synes jeg du skal lade være med at fikse noget, som ikke er i stykker. Din mund er smuk, som den er, og risikoen for at ende ud med de der grimme tykke læber er kæmpestor.


Ej, den risiko er altså ikke kæmpestor overhovedet, de fleste behandlere ved heldigvis, hvad de laver og er meget lydhøre overfor ønsker :)

.


Det er muligt, jeg ikke kan se det, når det er lavet ordentligt, men alle de læber, jeg har set er lidt stive i mimikken.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Læbeforstørrelse uden "andenæb" og løft af mundvige? :-)

Indlægaf Aima » 22. nov 2016, 11:30

Santopia skrev:
Aima skrev:
Delfin skrev:Hvis jeg må være helt ærlig, synes jeg du skal lade være med at fikse noget, som ikke er i stykker. Din mund er smuk, som den er, og risikoen for at ende ud med de der grimme tykke læber er kæmpestor.


Ej, den risiko er altså ikke kæmpestor overhovedet, de fleste behandlere ved heldigvis, hvad de laver og er meget lydhøre overfor ønsker :)

Derudover er jeg enig i, at din mund er smuk, TS. Du har i forvejen rigtig gode læber med en del naturlig fylde, og det øger egentlig bare muligheden for at få præcis det resultat du ønsker.

Jeg har fået filler i læberne et par gange og var glad for det. Mine egne læber er også relativt fyldige fra naturens side, så det var egentlig bare fordi jeg havde lyst til at prøve. Jeg fik ikke andenæb eller Jolie-lips, filleren gav bare lige en smule ekstra. Hvis ikke det var så dyrt, gjorde jeg det gerne igen.

Dem der ender med andenæb, er dem der gerne vil se sådan ud. Udover et enkelt tilfælde fra dindebat, har jeg ikke hørt om nogen, der ikke har været tilfredse med det resultat de endte med.


Hvor længe vil du egentlig sige, at der det holdte? Og kunne du mærke forskel på læber med filler og naturlige læber? Her tænker jeg især på hårdhed


Jeg tror nok, det holdt et halvt års tid, og så forsvandt det vist bare gradvist i løbet af nogle måneder derfra. Jeg tænkte over forskellen den første uges tid, men det var når jeg slikkede mig om munden eller lavede den der "jeg har lige taget læbepomade på"-bevægelse. Mest sådan, "hov, det føles anderledes!" som når man har fået klippet en halv meter hår af og skal vaske det de første gange.

Mine læber blev lidt hårdere den første uges tid, men det var meget, meget lidt, og jeg kunne selv massere hårdheden væk med to fingre.

Der var i øvrigt ikke en eneste der opdagede noget, det var først når jeg selv fortalte, jeg havde fået ordnet læber, at folk lagde mærke til det, og mange var sådan helt "Guuuud, jeg troede ikke det kunne se så naturligt ud"
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Skønhed"