De bedste volume stylingprodukter

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
MOB
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2016, 19:46
Kort karma: 0

De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf MOB » 28. okt 2016, 19:57

Med fint glat skandinavisk hår kæmper jeg en evig kamp for at finde de perfekte stylingprodukter.
Jeg mangler noget som giver masser af volume, lidt struktur og hold men uden af fedte eller tynge.

Indtil videre har bedste bud været Kevin Murphy anti gravity kombineret med hair resort, men det holder stadig ikke så længe som jeg gerne ville.
Så hvad kan I anbefale?
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf Junika » 28. okt 2016, 20:42

Batistes volumen tørshampoer. Eller Osis dust it. Begge giver samme form for volumen, hvor den sidste er lidt mere heftig, men Batistes er hurtigere og nemmere at bruge :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2712

Re: De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf Venus222 » 10. nov 2016, 19:05

Junika skrev:Batistes volumen tørshampoer. Eller Osis dust it. Begge giver samme form for volumen, hvor den sidste er lidt mere heftig, men Batistes er hurtigere og nemmere at bruge :)


Dumt spørgsmål, men laver Batiste flere forskellige slags tørshampoo? :genert: Jeg har prøvet en, og der var simpelthen så meget hvid pudder-halløj i. Det var umuligt at børste ud, så selv efter flere minutters børstning kunne det stadig ses og mærkes. :ad!: Jeg puttede i øvrigt ikke ret meget i , så jeg synes det var noget løjerligt.
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf Junika » 10. nov 2016, 20:38

Venus222 skrev:
Junika skrev:Batistes volumen tørshampoer. Eller Osis dust it. Begge giver samme form for volumen, hvor den sidste er lidt mere heftig, men Batistes er hurtigere og nemmere at bruge :)


Dumt spørgsmål, men laver Batiste flere forskellige slags tørshampoo? :genert: Jeg har prøvet en, og der var simpelthen så meget hvid pudder-halløj i. Det var umuligt at børste ud, så selv efter flere minutters børstning kunne det stadig ses og mærkes. :ad!: Jeg puttede i øvrigt ikke ret meget i , så jeg synes det var noget løjerligt.


Ja. De laver et hav af forskellige former for tørshampoo, alt fra forskellige farver til funktion (fx shine eller volumen). Du skal huske ikke at holde dåsen for tæt på håret når du sprayer. Jeg har aldrig haft problemer, med mindre jeg bruger alt for meget :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf twinkle » 11. nov 2016, 05:43

Jeg er virkelig glad for Josh Rosebrooks lift volume spray,
Skal i vådt hår (inden det redes) og med en god føntørring giver det en super lækker volumen til hele håret. Og så holder den rigtig godt.

Den er i den dyre ende, men det er muligt at købe en travel size til en start. Og så er den fri for silikone, sulfater og er økologisk :)

https://greenmindset.dk/products/josh-r ... ure-volume
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9543
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7848

Re: De bedste volume stylingprodukter

Indlægaf Sophies-mor » 11. nov 2016, 05:55

Hårologi: Beach look.

Det eneste, der giver mit hår den fylde, jeg søger.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Skønhed"