Den bedste "under eye concealer"...?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Venus222 » 26. okt 2016, 20:51

Jeg er snart desperat, jeg mangler en concealer der dækker blålige rande under øjnene, som lysner op og som ikke samler sig i rynkerne. Dem jeg har prøvet dækker ikke ordenligt, eller også så fremhæver de rynkerne/de fine linjer under øjnene helt vildt. Og det kan simpelthen ikke passe at man kommer til at se mere rynket ud med make-up, end uden. :wacko:
I øvrigt er jeg meget lys og det er ikke alle mærker der laver concealer lyse nok.

Inden for det sidste år har jeg prøvet :
Bobbi Brown, som jeg faktisk var glad for længe. Men som nu ikke virker længere, uvist af hvilken grund.
Kat Von D som godt nok dækkede og lysnede op, men som fremhævede de fine linjer.
The Balm: Som også fremhævede linjer
ELF: Same same...


Jeg overvejer Tarts shape tape concealer, men den lader til at være relativt svær at få fat i.

Måden jeg påføre produktet er at "dappe" det ind i huden med en finger eller en fugtig beauty bleder/ anden svamp af den type.

På forhånd tak for hjælpen! :kys:
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf catnip » 26. okt 2016, 22:19

Gosh Click 'n Conceal er den bedste jeg hidtil har prøvet. Den er så smooth på mig, og absorberes så fint uden at sætte sig i de fine linier...
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. okt 2016, 05:58

Jeg følger med. Jeg har ikke haft held af det endnu. Jeg ligner et quiltet vattæppe, når det sætter sig i rynkerne.
Men den bedste har nu været MF-jeg-kan-ikke-huske-navnet. Den der stang, hvor man skal skrue produkt ud på en lille skumgummidut.
Før har jeg også været glad for Lily Lolo mineral concealer, men den er også begyndt at kravle ind i rynkerne. :(
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf lillebjoern » 27. okt 2016, 06:43

Rimmels Wake me up er min ultimative favorit, og den er ret billig. Den virker bare med de samme, og lægger sig hurtigt, så man kan lægge makeup ovenpå inden for kort tid. Lige nu bruger jeg Maybelline Fit Me, og den er også en drøm at bruge, synes jeg. Ikke for flydende, og tilpasser sig tonen i huden. Den absorberes også hurtigt. De holder begge længe, jeg har ikke behov for at få mere på i løbet af dagen.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Oddinary » 27. okt 2016, 07:39

Jeg kan bedst lide Maybelline Fit Me. Jeg blender den ud med en mini beautyblender fra W7 (fås i Normal) og sætter den med en fin, løs pudder (Suqqu Loose) med Real Techniques Setting Brush.

Jeg kan godt lide Fit Me, fordi "15" er en lille smule mørkere og mere pink end min hudtone, så den har en lille smule corrector-effekt på mig. Og den blender alligevel ud til ingenting. Altså den dækker, men produktet er ikke synlig på min hud. Det bedste er, at den er den mest holdbare, jeg har prøvet indtil videre uden at udtørre, dvs. den "creaser" enten ikke eller kun meeeget minimalt, men samtidigt fremhæver den ikke hver en linje og uregelmæssighed i huden, som nogengange sker (looking at you, Urban Decay Naked).

Men jeg kunne også godt tænke mig at prøve Tarte Maracuja concealer, evt. Shape Tape - så hvis du finder et sted, der er godt at købe fra, så sig lige til. :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Juki » 27. okt 2016, 10:20

Måske det er en corrector du skal have?

Jeg har også mørke, blålilla rande og godt nok ikke rynker, men fordi jeg er overvægtig har jeg en "fold" under dem. Jeg har tidligere også brugt en almindelig concealer, uden det har hjulpet, men p.t. bruger jeg en rød/mørk orange corrector fra L.A. Girl under foundation og så "spæder" jeg op med en almindelig concealer øverst, om nødvendigt.

Det er denne her jeg bruger, den er virkelig drøj og koster ikke alverden

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Animi » 27. okt 2016, 11:02

Juki skrev:Måske det er en corrector du skal have?

Jeg har også mørke, blålilla rande og godt nok ikke rynker, men fordi jeg er overvægtig har jeg en "fold" under dem. Jeg har tidligere også brugt en almindelig concealer, uden det har hjulpet, men p.t. bruger jeg en rød/mørk orange corrector fra L.A. Girl under foundation og så "spæder" jeg op med en almindelig concealer øverst, om nødvendigt.

Det er denne her jeg bruger, den er virkelig drøj og koster ikke alverden

Billede


Hvor køber du den henne? :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Venus222 » 27. okt 2016, 11:09

Tak for alle jeres gode forslag, nu har jeg i hvert fald noget at arbejde videre med. :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Juki » 27. okt 2016, 16:19

Animi skrev:
Juki skrev:Måske det er en corrector du skal have?

Jeg har også mørke, blålilla rande og godt nok ikke rynker, men fordi jeg er overvægtig har jeg en "fold" under dem. Jeg har tidligere også brugt en almindelig concealer, uden det har hjulpet, men p.t. bruger jeg en rød/mørk orange corrector fra L.A. Girl under foundation og så "spæder" jeg op med en almindelig concealer øverst, om nødvendigt.

Det er denne her jeg bruger, den er virkelig drøj og koster ikke alverden

Billede


Hvor køber du den henne? :)

Ebay :D

Ps. Jeg bruger ikke lige så meget af den som en almindelig concealer. Jeg dutter 5-6 "prikker" og blender det ud med en børste/pensel eller en finger. Bare lige så du ikke laver samme trick som jeg gjorde første gang med prøvede en corrector :D :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf twinkle » 27. okt 2016, 17:12

Jeg tror det er umuligt at finde en concealer, der ikke sætter sig i rynkernes under øjenene. Jeg tror vitterligt ikke det er realistisk.
Jeg bøvler selv med rynker/linjer under øjnene. Til en start pøsede jeg concealer over hele området, og så 10 år ældre ud som resultat. Nu er jeg begyndt kun at bruge concealer der, hvor jeg faktisk vil lysne området. Mit mest mørke område er lige under øjenkrogen, tættest mod næsen. I stedet for så at påføre concealer under hele området under øjnene, så nøjes jeg med at påføre concealer der, og så blende ud.

Jeg bruger Rimmel match perfection concealer, som jeg synes er super fin, ikke for tør og blender godt.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Junika » 28. okt 2016, 20:40

Jeg bliver altså nød til at sige, at når man tilføjer tekstur til huden - især mat, som jeg går ud fra det bliver for du sætter det vel med pudder under øjnene? - så er det umuligt ikke at fremhæve linjer og alderstegn, og generelt hudens egen tekstur. Så tror det bliver uendeligt svært for dig at finde noget der ikke fremhæver linjerne. Drejer det sig om tørhed istedet, kan det måske afhjælpes med en alvorlig øjencreme under.

Har du prøvet Bye Bye undereyes fra IT cosmetics? Det er den mest heftige concealer jeg har prøvet. Og ellers skal du nok ud i en corrector inden, jeg har selv en fra Pixie men Urban decays skulle være ret lækre, og nemmere at få fat i. :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Venus222 » 30. okt 2016, 19:05

Nu har jeg fundet en combi der ikke fremhæver rynkerne, men desværre ikke dækker de blå render godt nok. Selv om det er bedre end ingenting....

Combien er "the balm concealer i de inderste rende, en elf concealer der lyser op og Gosh "set and prime" løst pudder til at sætte det med.
Såe jeg må ud og have fat i en color corecter af en art.
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Oddinary » 31. okt 2016, 13:45

Santopia skrev:Jeg prøvede cat von d concealer for noget tid siden, og synes resultatet var virkelig godt under øjet, så den overvejer jeg faktisk selv at købe :)


Hvorhenne, sælger de det i Sephora? :)
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Chachacha » 24. feb 2018, 17:46

Jeg er blevet ret vild med den hypede Maybelline age rewind concealer :gogo: Den dækker ret godt og er ikke for tør i det men heller ikke så cremet at den creaser.
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Den bedste "under eye concealer"...?

Indlægaf Grissebassen » 24. feb 2018, 17:55

I forhold til det der med de fine linjer, så gør det en verden til forskel på mig, hvis jeg fugter min beatuty blender først.
0

Tilbage til "Skønhed"