Inventory

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Kectia
Indlæg: 25
Tilmeldt: 12. apr 2016, 16:15
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Inventory

Indlægaf Kectia » 22. okt 2016, 20:51

Chachacha skrev:
Kectia skrev:Min indre liste-elsker klapper i sine små hænder over din liste, Chachacha! Jeg er selv i gang med sådan en, men det tager godt nok lidt længere tid end jeg egentlig vil indrømme.

Det er dog lige præcis en "samling" som din, jeg gerne vil nå frem til; hvor man bruger det hele. Ikke fordi den skal være en bestemt størrelse, bare det andet gør sig gældende.

Ja, man skal sætte lidt tid af til at tælle op og skrive ned :) Men jeg elsker at nusse med min liste, opdatere den og få overblik over hvad jeg har, hvad jeg "mangler" og områder, der skal være no-buy ved.



Er det så ved et bestemt antal, du vælger at have et no-buy? Eller vurderer du det på en anden måde?
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Inventory

Indlægaf Chachacha » 23. okt 2016, 13:28

Kectia skrev:Er det så ved et bestemt antal, du vælger at have et no-buy? Eller vurderer du det på en anden måde?

Nej, det er især hvis jeg f.eks. har uåbnede ting (plejer at markere med [U]) i en kategori eller hvis jeg har fundet et holy grail produkt, hvor jeg så ikke kommer til at bruge nye produkter særlig meget. Det skifter lidt ift. min præference for produkter, som også ændrer sig i takt med vejret, nye opdagelser og lignende :) Så egentlig er mine no-buy områder meget baseret på gefühl.
0

Tilbage til "Skønhed"