Har du fået en BFO?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Har du fået en BFO?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 30. jul 2016, 19:02

Jeg overvejer at få lidt fyld i brysterne efter to amninger der har udvidet og drænet mine boobies.

Jeg har et par spørgsmål til jer der har fået det lavet:

1: Er resultatet blevet som forventet?

2: Har der været komplikationer?
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Studsgaard » 30. jul 2016, 19:23

Ja jeg er glad for mine.

Efter et stort vægttab fik jeg mine hudflapper samlet op, men det endte virkelig ikke som nogle pæne bryster, så jeg fik lagt implantater i.

Jeg har efterfølgende fået rettet noget hud, pga mine års overvægt har jeg ødelagt elasticiteten i min hud, og jeg skal forvente at huden omkring implantaterne giver sig igen. Og det vil jo blive hurtigere synligt omkring et par implantater end hvis de var små (hænge) bryster nærmest uden fyld.

Eddit:
Nej ingen komplikationer.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf OberstNasig » 30. jul 2016, 21:22

Jeg havde et par ualmindeligt underudviklede babser og derimod en veludviklet hofte, røv, lår m.v. Da jeg kom i tyverne, indså jeg, at jeg nok NÆPPE var en late bloomer. Meget impulsivt, omend jeg ofte havde tænkt halv-useriøst på det, besluttede jeg mig for at booke forundersøgelse, som gik så godt, at jeg kom under kniven i 2011 og fik lagt 325 ml. medium profile ind.
Ingen komplikationer, men derimod masser af tilfredshed. Jeg har aldrig haft brug for at klæde mig mere udfordrende, efter jeg fik dem.
Jeg fik dem for at udligne min krops asymmetri. Det så satme dumt ud med så mange buede og bløde kurver og så flade bryster, men formen var flot og vorterne små.
Jeg har et vel nok afslappet forhold til kosmetiske forandringer, så længe at det ikke bliver overdrevet eller unaturligt.
4
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Pityt » 30. jul 2016, 21:23

Jeg fik lavet bryster for lidt over 3 år siden. Til trods for at jeg ikke har børn, lignede de at jeg havde ammet en hel vuggestue...de var tomme.

Mine implantater er lagt over musklen og derfor sidder de ikke oppe under hagen, men har et ret naturligt hæng. Det vidste jeg på forhånd og det var hvad jeg ønskede. Så de blev helt som forventet :)

Jeg havde ingen komplikationer i forbindelse med operationen eller den efterfølgende heling, men jeg har aldrig fået fuld følelse tilbage i dem. Mine nipples er en sær blanding af følelsesløse og enormt sensitive og jeg finder ingen fornøjelse i berøring der længere.

Derudover kan jeg ikke ligge på maven,- jeg vender mig ofte i søvne, og jeg vågner af det. Det samme gælder i øvrigt ved f.eks. massage...jeg skal have et sammenrullet tæppe eller lignende under mig, ellers gør de ondt.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Marichen12 » 30. jul 2016, 21:27

Følger lige med her - mine bryster er i en sørgelig tilstand efter 4 graviditeter og efterfølgende amning, så BFO står højt på ønskesedlen...
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf HappyHippo » 30. jul 2016, 22:47

Jeg vil gerne have fixet mine efter 2 graviditeter hvor den sidste tog livet af dem. Jeg kan anbefale en gruppe på facebook for inspiration og svar på spg
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Anlewi » 31. jul 2016, 00:30

Hvor længe var i sygemeldt efter opr.
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Pityt » 31. jul 2016, 07:21

Anlewi skrev:Hvor længe var i sygemeldt efter opr.

Jeg brugte noget ferie, for jeg tror ikke at min arbejdsgiver ville have været glad for en sygemelding på det grundlag, men jeg var kun væk i 1,5 uge :)
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Panton » 31. jul 2016, 09:07

Jeg fik lavet bryster første gang for 13 år siden og efter en mindre komplikation fik jeg dem skiftet sidste år. Jeg var udstyret med intet fra naturens side. Første gang var de over musklen og anden gang Dual plane som er halv halv . Jeg ammede også ved de første bryster og jeg har ikke mistet noget følesans overhovedet.

Jeg kan nemt ligge på maven og det kunne jeg også første gang, hvilket er heldigt for sådan sover jeg;)

Første gang blev de lavet af Flemming Lauridsen som nu er på akademiklinikken og her anden gang var det Jens Jørgen Elberg fra amalieklnikken. Det kostede hhv. 30.000kr og 40.000kr .
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Studsgaard » 31. jul 2016, 09:27

Når det er en kosmetisk operation skal du selv betale den tid du ikke kan arbejde (dvs bruge ferie)

Jeg tror de fleste jeg kender til har været klar efter en uges tid.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 1. aug 2016, 04:47

HappyHippo skrev:Jeg vil gerne have fixet mine efter 2 graviditeter hvor den sidste tog livet af dem. Jeg kan anbefale en gruppe på facebook for inspiration og svar på spg

Hvad hedder den?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf OberstNasig » 1. aug 2016, 22:46

Der gik cirka 5 dage, før jeg var nogenlunde på højkant igen. Men jeg boede hos min mor i tiden efter, da jeg var komplet invalideret for en stund. Det tog mig mindst 20 min. at komme op af sengen om morgenen. Det må have set pudsigt ud. Jeg rullede og vippede og vred mig og gyngede frem og tilbage.
0
Lilly007
Indlæg: 99
Tilmeldt: 3. feb 2016, 19:36
Kort karma: 9
Likede indlæg: 299

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Lilly007 » 2. aug 2016, 06:04

Jeg fik lavet mine for knap 5 år siden og er meget tilfreds med resultatet. Det er som forventet og mere til.
Fik vist omkring 280 ml og dråbeformede implantater.
Oplevede ingen komplikationer og var 100% på højkant i løbet af et par dage.
Det værste var at der gik nogen uger inden jeg kunne sove på maven. Og jeg er rigtig dårlig til at sove på andre måder :wacko:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf girl_beat » 17. jan 2022, 11:08

Må man stadig hive gamle tråde op igen? :genert:

Jeg overvejer en BFO efter graviditet og amning - ikke nogen væsentlig ændring eller forstørrelse, nok mere end rekonstruktion ift. udseendet før. Er der andre, siden trådens start, der har lyst til at dele erfaringer? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Har du fået en BFO?

Indlægaf Freya » 17. jan 2022, 11:39

Jeg fik dem lavet for efterhånden en del år siden, og var i mange år rigtig glad for dem. Men for 5 år siden ca. begyndte jeg at opleve en masse gener og de forandrede sig, hvorfor valget var udskiftning vs. bare at få taget dem ud. Jeg valgte at få taget dem ud og har nu mine egne bryster igen, de er meget små som de var før implantater, men elsker dem mere end nogensinde og have helt glemt hvordan naturlige bryster føles som.
Det vigtigste du skal tage højde for er, at de på et tidspunkt skal udskiftes. Og ved komplikationer hurtigere end forventet. Og at du ved implanter under musklen får brystmusklen skåret over, og at dette ikke kan rekonstrueres. Det blev jeg ikke fortalt dengang jeg fik lavet mine.
Og så vælg en dygtig kirurg med gode anbefalinger og ikke gå efter et tilbud eller lignende :-)
2

Tilbage til "Skønhed"